Ik ben groot fan (en grootverbruiker) van Oki deluxe! Is wat zachter dan de gewone Oki en heeft lekker veel stretch.
Ik wil na mijn werk straks een nieuw koffiezetapparaat bestellen, ik zoek een apparaat waar ik ook melk mee kan gebruiken, maar dan zonder reservoir zeg maar, want dan heb ik of geen melk in huis en zin in Latte, of ik heb te vaak melk die bederft omdat ik momenteel niet vaak koffie drink (en als enige in huis).
Ik zat dus te denken aan een cupjesding, zoals die van dolce gusto, maar zijn er ook alternatieven? En is die koffie lekker?
Het mag eventueel duurder zijn (maximaal €400).
Heeft iemand ervaringen met de kant en klare gordijnen van de jysk?
Ik wil goed verduisterende gordijnen voor een schappelijke prijs. Heeft iemand tips?
Ik ben door het forum fan van Topshop Jamie
Geen ervaring met Jysk. Ik ben erg tevreden met m’n gordijnen van IKEA en leen bakker, beide verduisterend maar van IKEA verduisterend well beter.
Ik ben heel blij met rolgordijnen van gamma. Die hebben geen kindveilig systeem dus werkt goed.
Dolce gusto is niet met echte melk en allemaal gezoet. Ik ben echt heel blij met Nespresso (citiz en milk heb ik geloof ik). Als je niet gek veel koffie drinkt vind ik de prijzen prima hoor. Een bonenmachine zou voor mij voor die ene koffie teveel werk zijn.
Mee eens. Wij hebben ook een dolce Gusto en zijn geen koffiedrinkers. Hebben koffie voor bezoek, en chocomel en Chai latte voor onszelf. Hebben ook een melkopschuimmachine en merk wel wat verschil in de verse cappuccino en die uit cups, maar ik vind het wel lekker en het gaat mega snel en niks om erna af te wassen. Maar ik geeft dan ook niks om koffie.
@Evert @Salmiak @Pantalones @PizzaFunghi
Bedankt voor jullie reacties!! Als ik iets in mijn hoofd heb dan heb ik weinig geduld, heb mijn nachtrust dan ook opgegeven om veel apparaten te vergelijken en reviews te lezen. Toch is het fijn de reacties, ik denk dat ik de goede keuze heb gemaakt.
Heb erg getwijfeld tussen de nespresso expert & milk en de gran lattissima, maar de aparte heetwater functie van de 1e gaf de doorslag (de waterkoker kan van het aanrecht). Eigenlijk wilde ik dit in combinatie met het geïntegreerd melk reservoir + bedienen met app maar dat bestaat schijnbaar niet.
Dus ik heb toch gekozen voor een melk “reservoir” maar dan in de vorm van een melkopschuimer.
Ik ga dus ook maar eens experimenteren met welke melk dit het lekkerst is en wat voor mij werkt.
Verse bonen is zeker lekkerder maar voor mij teveel gedoe. Helemaal als het bij 1 koffie per dag blijft.
Morgen komt ie dus ik ben benieuwd
Ik vond zelf dat die van Monki snel doorslijten bij mijn bovenbenen, met name door fietsen. Ik heb nu de Topshop Jamie en die is van een wat dikkere, stevigere stof. Persoonlijk vind ik dat fijner. Op United Wardrobe staan er veel!
Hoe leer je correcte zinnen maken? Dat als je een lap tekst hebt, het makkelijk en duidelijk leest? Ik weet dat ik er slecht in ben en wil dat verbeteren, maar weet niet hoe.
Iemand nog ergens een pak kaneelsterren van Bolletje verstopt? Ik wil ze, nu. Maar nu zijn ze er natuurlijk niet meer
Misschien een domme vraag; hoe lang kun je die oatly bewaren in de koelkast?
Ik had er een van mijn werk (van HP geloof ik) maar vond het niet zo handig. De standaard van het scherm moet telkens ergens op steunen dus je hebt een tafel o.i.d. om op te werken. Voor de functie die ik toen deed was dat onhandig, moest vaak naar meetings/seminars waar ik dan met dat ding op mijn schoot zat te klooien omdat hij nergens goed op op kon steunen. Heb hem niet privé gebruikt maar met mijn eigen laptop lig ik vaak in bed of op de bank en daar lijkt het me ook niet heel handig. De tabletfunctie gebruikte ik eigenlijk nooit, maar dat lag ook wel aan de aard van de werk dat ik deed. Vond het verder ook nog vervelend dat de hoek tussen het toetsenbord en scherm maar beperkt verstelbaar is door die standaard.
Goed om te weten! Ik krijg zo’n pak nooit op in mn eentje dus vond t altijd zonde. Maar als het gewoon langer houdbaar is, ga ik het nog eens proberen.
Ooh daar ben ik dus precies bang voor, dat het heel irritant is om hem op je schoot houden. Alhoewel ik denk dat hem vrijwel alleen voor studie ga gebruiken aan een bureau, het is in bed toch ook wel chill om even iets af te maken enzo (al gebruik ik nu een iPad daarvoor) dus ga toch maar even nadenken of deze wel ideaal is dan. Bedankt voor je antwoord!
Ja vooral de combinatie van op je schoot + toetsenbord gebruiken is irritant, mijn armen zitten dan te dicht bij mijn lichaam voor mijn gevoel. Scheelt wel als je nog een iPad hebt voor als je in bed wil werken! Aan tafel vond ik het wel een prima laptop. Succes met je keuze!
Ik gebruik die oatly whole milk, want goedkoper dan die barista editie. Ik drink wel elke dag een latte dus hij gaat sneller op nu. Maar het is zeker een week houdbaar. En echt mijn lievelings. Heb elke week 6 pakken, want ik gebruik het voor een huishouden van 5 personen.
Ik maak ook graag chocolademelk van die oatly whole milk, want lekker romig van smaak.
Thanks! Ik zal eens vergelijkend waren onderzoek gaan doen haha.
Lasagna!!