Durf te vragen #2

Oven risotto: https://www.keukenliefde.nl/supermakkelijke-ovenrisotto/

Of noedels:

In hoeverre kan ik een redactie verzoeken of deze een door mij ingezonden en online gepubliceerde tekst wil verwijderen? Ligt het eigendomsrecht nu bij de redactie?

Als het bovenste heel moeilijk is: kunnen persoonlijke foto’s/namen over het algemeen wel makkelijk verwijderd/aangepast worden?

Hoe verzorg ik leren suède schoenen?
Ik heb een soort spons systeem met verf/schoensmeer en natuurlijk de spray. Op internet staat om de 10 x dragen en de winkel zei elke week. Dit wil ik graag wel doen en dacht dat ik wel capabel genoeg zou zijn. Maar heb de schoenen heel voorzichtig met vochtige doek afgenomen (zoals op de spons verpakking staat) en kreeg er lelijke vegen van. Met die spons is me ook niet duidelijk wat ik precies doe of moet doen. Help!!

Iemand die een beamer heeft ipv/ gebruikt als tv? Bevalt het? Zou je het aan raden?

Je kan gewoon mailen of bellen met die vraag. Kan me niet voorstellen dat ze er heel moeilijk om doen. Wat voor redactie is het?

Aha, oké! Bedankt. Het is een persoonlijk stuk, inclusief foto’s, en ik zou zoiets nu niet meer online delen. Ik herken me ook niet helemaal meer in het stuk. Als iemand mij, of de andere persoon die ook genoemd wordt, googlet, is het wel een van de eerste zoekresultaten.

@Luzarl Ja, snap ik! Maar ik vind het fijn om vooraf al iets te weten over de gang van zaken. Het gaat om een bekende en grote redactie.

Heeft iemand spotify family account met mensen die niet op hetzelfde adres wonen? Of iemand ooit gehad waarbij spotify jullie ontdekt heeft?

Ik heb het met mijn gezin en mijn vriend, ondertussen woon ik ook niet meer thuis dus wonen officieel op drie verschillende adressen (Mijn ouder, broer en ik). Tot nu toe (al ruim een jaar) gaat het nog goed en nog geen problemen mee gehad :blush:

1 like

Ja ik met m’n moeder en zus, wonen alledrie ergens anders. Kan prima.

1 like

Ja al drie jaar en gaat goed.

1 like

Oh haha de twee antwoorden verschillen nogal wat ook!

Ja ik met oa een meisje van hier haha

1 like

Ja ik! Volgens mij kijken ze er niet naar, zolang je allemaal maar hetzelfde adres invult en netjes betaalt :slightly_smiling_face:

Dus niet met een doek? Ga even op zoek naar die steentjes. Note to self: niet door het gras lopen!! Thanks voor de tip.

Jep! Heel blij mee, en als scherm hebben we een verduisteringsgordijn van ikea ipv een beamerscherm. Werkt even goed en veel goedkoper.

1 like

Ik wil graag een gymshark legging bestellen! Welke modellen raden jullie aan en hoe vallen ze qua maat? Zit vaak tussen S & M in.

Hopelijk helpt dit me motiveren te sporten haha!

Iets kopen om je te motiveren helpt vrijwel nooit :’) ik vind de ultra en vital seamless erg fijn, maar die zit wel heel hoog. De poise en dreamy vond ik niet zo fijn. Ik heb trouwens xs en pas xs prima, maar ze zitten wel strak. Als je van strakkere leggings houdt zou ik voor S gaan, maar een M zal ook wel passen (alleen zou losser zitten dus)

Haha nee ik weet het :joy: misschien is mezelf belonen na een X aantal lessen beter.

1 like

Kan je gelijk een mooie set bestellen!

1 like

Ik ga volgende week naar Florence en ik vroeg me af zijn er hier mensen in Florence geweest die echt aanraders hebben qua restaurants, dingen om te doen, te zien etc? :blush: