Bij ons werd aan het einde van de eerste hele maand anderhalve maand hypotheek afgeschreven. (Half mei sleutel, eind juni die afschrijving)
Wij hebben de sleutel de 7e van de maand gekregen en heb een afrekening gekregen voor het ‘overige’ deel van de maand. Zodat we de rest gewoon weer per maand betalen ipv 7e tot de 7e
Ik denk dat je wel echt een ID kaart of paspoort moet opsturen. Het is toch niet zo erg dat je foto verouderd is?
Werkgevers zijn verplicht om je identiteit te controleren bij je indiensttreding en een kopie van je identiteitskaart/paspoort te bewaren in de administratie, dit mag helaas geen rijbewijs zijn! Op een rijbewijs staat namelijk geen nationaliteit en is daarmee niet geldig voor de verificatieplicht.
maar ik geloof dat je wel bepaalde gegevens mag afdekken (AVG wet) waaronder je foto. Moet je anders even googlen of dat echt zo is haha
Weet iemand in welke fysieke winkel je nagelwielen kunt kopen?
Die om nagellak op te testen? Laatst zien liggen bij So Low.
Ja! Oh top, die zit hier om de hoek dus ik ga er zo heen, thanksss.
Zo ging het bij ons ook idd!
Wil je het zelf meenemen of opsturen? In dat laatste geval is brownies per post misschien wel iets? En een kaartje kan natuurlijk altijd, kan je ook iets opzetten van dat je aan ze denkt en er voor hen bent oid
Ik wil graag meer kookboeken, heb zelf alleen een boek van Lekker & Simpel en Super Simple van Tieghan Gerard/Half Baked Harvest. Haar eerste boek heb ik ook besteld.
Iemand nog aanraders voor fijne kookboeken?
Ik vind de boeken van chicks love food heel fijn.
Heb je al een boek van Ottolenghi in huis? Vind ik wel een must have!
Nee, staat er niet op
bedankt voor het kijken! heb er eentje op marktplaats gekocht voor slechts 17,50
Weet niet of dit werkt, maar ik zie een aantal stukjes van de aflevering op YouTube staan
Wat een gruwelijke vent is het eigenlijk
Toen ik dit nieuws kreeg heb ik van mijn beste vriendin dit boek gekregen, ik ben er nog elke dag ontzettend blij mee dat ik dit heb mogen krijgen.
https://www.bol.com/nl/p/vertel-eens-mam-vertel-eens/9200000040710112/#modal_open
Ik ben opzoek naar iemand, die wat weet over loonstroken/ontslag nemen en dat soort zaken.
Deze week heb ik mijn laatste?!? loonstrook ontvangen(ontslag genomen)
Maar ik snap er niets van?? Is er iemand die er verstand van heeft?
Hebben mensen hier ervaring met couchsurfen in het buitenland? Ik wil in juni naar Japan, en dacht eraan om misschien te gaan couchsurfen maar vind het ergens ook wel een beetje spannend, dus ben benieuwd naar ervaringen.