Durf te vragen #2

Doet iemand bruidsmakeup? Hoe vaak huilen bruiden nou echt zo vaak dat je de makeup opnieuw moet doen?

1 like

gazonnetje schoon :eek:

Stuur maar een PB

Doe jij dat nooit dan?!

Ik heb dit één keer gedaan, maar in een Scandinavisch land. Heel anders dan Japan natuurlijk, dus geen idee of het vergelijkbaar is. Ik vond het heel erg leuk. Veel hosts zijn heel sociaal, het is ook het idee van die site dat het echt om het sociale aspect gaat en dat je daar als gast niet alleen bent voor een goedkope slaapplek. Mijn host heeft me toen bijvoorbeeld meegenomen toen ze op stap ging met vrienden :blush:

Haha ja okay daar had ik niet bij stil gestaan. Ik vroeg het me gewoon af toen ik van die bruidsjurk programma’s op tlc keek. Ik vroeg het me ook af omdat ik me niet voor kan stellen dat je moet huilen op je bruiloft?? Je bent toch redelijk voorbereid op die dag en je kent je aanstaande hopelijk al een tijdje

Hahah ik wildie dit net reageren! Ik huil al op een bruiloft van iemand anders, laat staan op die van mezelf.

1 like

Hahaha. Ik dacht, 1 zo’n filmpje trek ik wel maar volgens mij heb ik nu ongeveer de hele aflevering gehad alleen dan niet in chronologische volgorde. :rofl: wat een hel…

1 like

hahah wat de anderen ook al zeggen, ik zou de hele dag door huilen denk ik. Kan me eigenlijk niet voorstellen dat je níet zou huilen :joy:

1 like

Haha ja de hele aflevering staat in stukjes… Ik vind Virginia trouwens heel grappig, knap ook hoe ze ermee omgaat. Man man man, ik snap wel waarom zijn contract niet is verlengd

2 likes

Hahaha misschien ben ik gewoon harteloos :stuck_out_tongue: Ik denk wel dat mijn vriend zou huilen eigenlijk, en dat ik er dan koel naast sta. Hij zegt me nu al 400x per dag dat hij van me houdt en mijn antwoord is meestal “doei!” dus waarschijnlijk staat hij janked zn geloftes voor te lezen en zeg ik automatisch “doei!” ipv ja

Misschien moet ik maar niet gaan trouwen

4 likes

Oh ja dat klinkt precies zoals ik hoop dat het gaat zijn! Ik denk dat ik gewoon een combi ga doen van hostels en couchsurfen.

Heeft iemand ervaring met je geld terugkrijgen nadat iemand anders je gegevens heeft gebruikt? We weten even niet zo goed wat te doen.

Info even in spoiler:

Ze hebben via het Nintendo account van mijn man aankopen gedaan en de betaling via Paypal laten lopen. Hij heeft aangegeven dit niet te zijn geweest, maar de claim is afgewezen. Hij gaat morgen bellen, maar het lijkt alsof ze niks gaan doen. De aankoop is gedaan in Frankrijk kan je zien op het Nintendo account.
We dachten aangifte te kunnen doen van het gebruiken van persoonsgegevens maar volgens de agente aan de telefoon kan dit niet?

Ik zoek een aanmeldsysteem voor iets wat ik organiseer, waarbij ik 100 mensen per locatie moet inroosteren. Om mezelf heel veel roosterwerk te besparen zoek ik iets waarin mensen zelf een tijd kunnen kiezen en dat die tijd automatisch vol is na x aantal deelnemers. Iemand enig idee of er zoiets (gratis) bestaat?

Zitten er in het centrum van Leiden leuke winkels waar ze spellen en puzzels verkopen? En dan wel voor volwassenen hahaha.

Ik weet niet of die misschien kan met datumprikker.nl ?

Door wie is de claim afgewezen?

Doodle?

Ik zou hem denk ik laten dutten. Mijn opa ging op latere leeftijd ook steeds meer slapen/dutjes doen. Als hij 'snachts gewoon slaapt lijkt het me geen probleem. Waarschijnlijk heeft hij/zijn lichaam het ook gewoon nodig.

4 likes

Zijn er hier meiden die goed zijn met naald en draad?
Ik heb een jasje gekocht in de kringloop maar die had schoudervullingen. Die waren me iets te heftig haha dus die heb ik eruit gehaald, maar nu zijn de schouders me alsnog iets te heftig. Zou ik dit nog iets smaller kunnen maken?

Lelijke foto