Durf te vragen #2

Volgens mij is dat een van de lastigste klussen, ten minste wel bij een gevoerde colbert.
@Kamerbreed kan je misschien helpen

Die kortingscodes zijn verwijderd. Het is niet de bedoeling dat mensen kortingscodes gaan delen waar ze zelf aan verdienen of profijt van hebben. Dit om spam tegen te gaan. Daar moeten we ƩƩn lijn in trekken.

1 like

@zoeva @Vriendelijkegroet38 Daar was ik al bang voor. Het jasje was 3 euro en is niet meer helemaal gaaf, dus ik vind het dat niet meer waard om naar een coupeuse te brengen. Dus ik denk dat ik 'm dan maar als oversized model moet rocken haha

2 likes

Jaaa doodle kan dit, thanks!

@Rozecoupeschaar ook thanks voor het meedenken!

2 likes

Heeft iemand wel eens haar Spotify premium abonnement opgezegd en daarna een aanbieding gekregen voor een paar maanden korting oid? Ben benieuwd of ze dat doen eigenlijk haha

1 like

Ik ben op zoek naar een kinderboek over een huis, waarin dieren trokken als de man die er woonde weg ging. Dat is eigenlijk het enige wat ik nog weet :frowning: Iemand een idee?

Ik sluit altijd premium af als het 9,99 kost voor 3 maanden, en zeg het na die 3 maanden weer op. Krijg dan niet meteen weer een aanbieding maar die aanbieding komt wel een aantal keer per jaar terug dus is chill. Zit dan soms een tijdje zonder premium maar zoveel gebruik ik het niet dus werkt voor mij prima op deze manier.

1 like

Die man zijn eigen dieren? Ik herinner met iets met een boer en koeien/varkens/kippen…

Nee, volgens mij dieren uit het bos! Die namen geloof ik zijn huis over…

Ik weet dat je een melding krijgt als iemand op Marktplaats de betaling heeft gedaan (via de gelijk oversteken/betaalverzoek service), maar hoe snel is Marktplaats met deze meldingen?

Ik verkoop iets en diegene zegt betaald te hebben, maar bij de advertentie/het gelijkoversteek verzoek staat dat er nog betaald moet worden.

Gezien ik al eens opgelicht ben bij verkoop via Marktplaats, wil ik dit wel zeker weten voordat ik het opstuur.

Ik wilde dit vragen aan Marktplaats zelf, maar na tachtigduizend meldingen dat iemand er zo aan zou komen (live chat), geven ze aan dat het te druk is en ze niet kunnen helpen. :expressionless:

Misschien weet iemand dit hier wel.

Gewoon betaalverzoek bij mij altijd wel meteen. Met gelijk oversteken heb ik geen ervaring.

Dankjewel. Ik heb inmiddels contact kunnen krijgen met Marktplaats. Ze geven aan dat er een probleem is met de betaaloverzoeken/gelijk overstekenfunctie. Er wordt dus aan gewerkt! Wacht ik het nog even af.

1 like

Hebben kringloopwinkels nog iets aan studieboeken of kan ik ze beter direct bij het oud papier gooien? (boeken uit 2012-2017)

Iemand probeerde op deze manier mijn vriend laatst op te lichten! Dus ik zou het niet zomaar vertrouwen.
De koper stuurde later zelfs nog een neppe bevestigingsmail door dat het gelijk oversteken was gelukt, maar dat was ook van een of ander outlook mailadres. Mijn vriend was net een mailtje aan het typen naar marktplaats, toen hij een mail kreeg van marktplaats dat hij in aanraking was gekomen met een oplichter en dat ze het account van die koper hadden verwijderd.

1 like

Ik zou gewoon die koper lekker laten wachten tot je de melding krijgt dat het betaald is en geen risico nemen.

1 like

@George en @Luipaard

Ik was daar dus ook een beetje wantrouwend over, maar de status is inmiddels gewijzigd en diegene heeft dus wel betaald! Komt dus goed! Bedankt allebei. :slightly_smiling_face:

2 likes

Iemand aanraders voor een leuk lunch of avondeten tentje in Arnhem? Winkeltips zijn ook van harte welkom :slight_smile:

Guts and Gusto vind ik leuk om te winkelen! En My Jewellery, mocht je dat leuk vinden.

1 like

@pastelzwart oh wow dat had ik niet verwacht! Dan ga ik van het weekend eens wat langsbrengen.

1 like

Zoiets?