Durf te vragen #2

Werkt dit echt? Heb ik dan niet alleen een hoofd vol bloem? :sweat_smile:

Kan kraakbeen oplossen?

1 like

Wel in stukjes breken en door je hele lijf zwerven (been there… done that) hallo onderbenen vol met kraakbeen en botsplinters :frowning:

Ik vind die van de primark heel fijn, die 3 in een set voor €5(?). Verkrijgbaar in verschillende deniers. Zijn lang en groot, en trek er wel eens een kapot maar voor die prijs vind ik dat niet heel erg :blush:

1 like

@HvO
Oké interessant. Er is bij mij ooit extra kraakbeen in mijn lichaam gezet. Dus kraakbeen van een donor.
En ik heb het idee dat het er niet meer zit namelijk.
Of het echt kan slijten bij mij vraag ik me wel af. Zit niet bij een gewricht ofzo.

1 like

Zou het dan nog verschil maken qua lengte benen? Want ik pas gewoon mijn eigen maat. Heb wel eens groter gekocht want vind ze vaak zo snijden in je buik (die is bij mij boller in verhouding) maar die gaat hangen in mijn kruis en zakt af. En het heeft veel te veel stof waardoor je panty 100 dernier lijkt ipv 20. Maar dat kan door mijn korte beentjes komen.

Jaa dat is ook wel waar inderdaad! Ik heb echt hele lange benen in verhouding tot de rest van mijn lichaam. Waarschijnlijk zouden panty’s in mijn maat wel passen bij mijn buik maar zit het kruis dan op m’n knieën zo ongeveer

Lush heeft droogshampoo in poedervorm, heb alleen het idee dat die voor mij niet zoveel doet

1 like

Er staat op een pantyverpakking bijna altijd een maattabel, die houd ik aan en dat klopt meestal wel. Als je bijvoorbeeld 1,80 bent moet je altijd een heel grote maat ook al ben je slank, want anders past het nooit. En ik draag van normale kleding maat 34/36 en broek maat 27 ofzo, maar bij panty’s volgens de tabel maat m en dat gaat dan prima

1 like

Wat is de lekkerste badolie of zeezout voor in bad als je verkouden bent? Iets van kneipp of thermen?

Ok hier is een boomer-vraag over pdfs: ik heb een pdf van drukproeven gekregen waarin er telkens per pdf-pagina horizontaal twee pagina’s staan, zoals op deze foto:

image

Ik wil eigenlijk al deze pagina’s, een stuk of 200, doormidden splitsen zodat ik elke losse boekpagina verticaal als losse pdf-pagina heb. Kan dit?

Ik heb niet het idee dat ik vol bloem rondloop :p.
Je kan het altijd eens testen? Bloem absorbeert wel wat, dus werkt op zich wel. Niet te veel gebruiken, goed verdelen en goed uitborstelen (of mss föhnen, maar dat doe ik zelf eigenlijk nooit).

1 like

Haha ja uitproberen is wel een goede, misschien dit weekend eens doen wanneer ik toch niet de deur uit hoef

1 like

Ik gebruik dan de eucaliptus van kneipp

1 like

Gewoon talkpoeder werkt ook (is dat mileuvriendelijk? Ja toch?) ik vind het alleen niet zo chill want meeegastroef but it does the job

1 like

Is er iemand die ervaring heeft met een lui oog en contactlenzen? Draag sinds kort dagelijks mijn bril maar wilde graag lenzen proberen. Nu heb ik gisteren voor het eerst een paar uur gedragen (ook een lens in m’n luie oog) maar zag niet scherp helaas. Kon volgens de optometrist nog beter worden, dat m’n ogen even moeten wennen.

Weet iemand een goede app om “voorraad” in bij te houden? Dingen als wol enzo. Heb voor eten Out of Milk geprobeerd maar dat vond ik niet zo handig.

Net langs de trekpleister. Twijfelde tussen deze en de hammam van therme. Die laatste was 1+1 gratis dus gezwicht. Toch enigszins teleurgesteld in de geur :pensive:

1 like

Mijn haar is roodblond haha. Misschien net iets te donker? Maar ik ga dit ook onthouden mocht het zelf maken niet zo werken.

Ben wel echt blij met alle opties! Kan m’n leven spuitbus vrij leven

1 like

Ik weet niet hoe milieuvriendelijk talkpoeder is (zit iig niet in een spuitbus en je doet er 100x langer mee), maar dat werkt ook top als droogshampoo. Iig tegen het vette van je haar, qua volume doet het niet zoveel als sommige droogshampoos.

Edit: oh ik zie nu pas dat @Totoro me al voor was haha. Ik heb donker haar en je ziet wel een witte waas, maar als je even met je handen door je haar gaat is dat zo weg, dat gaat makkelijker dan bij gewone droogshampoo vind ik.

2 likes