Arneym is een leuk lunchtentje! Ik ga ook graag naar Stan&Co voor lunch of cocktails maar volgens mij kun je daar ook lekker dineren.
Lunch :
Mams , Arnheym , barista cafe , anne en max , rozet , bonnie , sound trek , quetzal ( chocolade bar)
Avond eten :
Miyagi en jones , dadawan , walid , jans , cosy , blauwe hoek , rasasari , pope cate pettle , amigo , rhodos.
Winkels :
Ik zou vooral alle zij straatjes in lopen daar zitten veel toffe boetiekjes , pop up stores en bijv leuke boeken winkels. Loft en colofon zijn wel aanraders. In de bakkersstraat zitten leuke winkeltjes en de bentick straat die doorloopt naar de arke noach straat is ook leuk want daar heb je echt schattige winkeltjes.
Er is een tijdje geleden (paar dagen geloof ik) ergens op het forum een bepaalde geur onttrekker besproken die etensluchtjes uit de kamer kan halen. Iets met een pot en een lont geloof ik. Nu kan ik het niet meer vinden helaas, weet iemand waar ik het over heb?
Ja!! Dankje
Oh ja hier ben ik ook wel benieuwd naar!
Ik zag van de week bij Serena in haar stories Mobiclaim voorbij komen. Iemand die daar toevallig ervaring mee heeft?
Als je vegan bent of open staat voor een volledig vegan menu: Konijnenvoer (echt top!). Goede Italiaanse restaurants zijn Rusticana of Zafvino (zit je mogelijk met anderen aan tafel, maar super sfeer!). Bizar Bazar is ook leuk, niet perse vanwege kwaliteit van eten of bediening, maar het is in een kerk opgezet. Wil je iets meer trendy, dan Miyagi & Jones. Allen voor diner overigens.
Scentchips geloof ik!
Wat gek, ik weet precies welk berichtje je bedoelt, maar kan hem ook niet vinden met de zoekfunctie. Had hem gelukkig opgeslagen en het was inderdaad Scentchips!
Ik heb stress.
Ik heb net een aanvraag gedaan voor een starterslening bij de gemeente. Daarvoor moet je de totale kosten van de woning invullen. Ik dacht in het i-tje te lezen dat dit ging om kosten koper woningprijs, maar nu twijfel ik of ik niet de totale kosten met verbouwingskosten moet invullen.
Help, iemand die mij gerust kan stellen hierin?
Bel de gemeente gewoon even om het te checken, het is hun regeling dus zij kennen die het beste.
Ja, dat heb ik als eerste gedaan.
De persoon die ik sprak, wist het niet. De persoon die er wel over gaat, is er vandaag niet. Dus vandaar dat ik het hier post, om te kijken of er toevallig hier iemand is die het wel weet.
Is het nog gelukt?
Je kunt je hypotheekadviseur bellen om even te checken, misschien kan die helpen?
Of bij de SVN zelf informeren? Volgens mij kun je heb ook bellen/chatten?
Lief dat je het vraagt! Heb er dus bijna twee weken niks van gehoord. Heb via mail ook aan hr gevraagd maar geen reactie. Dus vandaag aan m’n manager persoonlijk gevraagd en hij zei dat ze ermee bezig waren, met de ‘hoogte ervan’. Dus ze weten iig dat ik er recht op heb en gaan het uitkeren neem ik aan. Wel pas bij m’n laatste salaris en dat komt pas 3 maart! Grrrr
Het is gewoon 1/3 bruto maand salaris voor ieder jaar wat je hebt gewerkt.
Zo moeilijk is het niet
Nee i know maar ze zijn hier zo goed in eromheen lullen. Nooit een direct antwoord van iemand.
Is het eigenlijk van bruto of netto?
Bruto
Woooooaaahhhhhhhh. NICE
Moet je over die vergoeding nog belasting betalen ? Zit in hetzelfde schuitje
Ja, dat helaas wel ja.