Durf te vragen #2

Ja maar hard zakelijk ergens om vragen ben ik niet goed in. Heb het nu wel gedaan. Hij heeft me ook mn laatste week maar 8 uur ingepland omdat hij de roosters al gemaakt had voordat ik beschikbaarheid had doorgegeven (mijn fout, vergeten te sturen maar ik stuur het elke week en ik ben druk, dat weet hij, dus hij had niet moeten roosteren). Ik heb dus recht op18 uur in de week. Heb het wel aangegeven maar besloten er maar geen issue van maken. Maar hier komt hij niet mee weg.

Ja, zo’n Lampe Berge. Kan neutraal of met een geurtje!

2 likes

Heb een mail terug. Hij reageert alleen op iets anders. Maar ja het staat nu zwart op wit, ik ben benieuwd.

Je hebt nu wel bewijs dat het gelezen is. Waarschijnlijk gaat hij nu uitzoeken of je er recht op hebt.

1 like

Ik had al een halve uitleg getypt, maar dit is duidelijker denk ik haha!

2 likes

Je hebt ze tegenwoordig ook van Scentchip! vind zelf de geuren van lampe berger lekkerder maar de lamp werkt hetzelfde en is de helft goedkoper :joy:.
De lamp van scentchip is te koop bij in ieder geval de intratuin

1 like

Kleine kans maar ik ben aan het kijken voor turnleertjes. Nu moet je je hand opmeten van pols / tweede kootje van de middelvinger en kom ik op 15,5cm uit. Maar dan is maat 3 15cm en maat 4 16cm. Iemand die hier toevallig verstand van heeft want ik kan niet vinden of je er dan beter één maat onder of boven kan gaan zitten.

Ah haha toevallig dat er toch iemand verstand van heeft. Bedankt voor je reactie! Ik heb vorige week wel een paar aangepast maar toen niet gekeken welke maat dat dat was (dus wacht sowieso nog even met bestellen tot na woensdag). De trainer raadde aan met klittenband, welke heb jij zelf?
Sowieso vond ik het een beetje onhandig want sommige websites stond ‘meet van pols tot bovenkant middelvinger, tot het tweede kootje, tot het eerste kootje etc.’

Ja lampe berger inderdaad! Die haalt echt de geurtjes uit de lucht in plaats van de geur te maskeren. Wij woonden eerst in een appartement waar de afzuiging het niet deed (en de eigenaar wilde het niet maken). Daar rook je het na 2 dagen nog als we zalm ofzo hadden gebakken. Als we na het koken even de lampe berger aandeden, rook je er echt helemaal niets meer van. Ik heb met kerst zelfs dezelfde avond de gourmetgeur uit huis gekregen.

1 like

Oh wauw echt! I need disssss.

En het werkt hetzelfde? De navulling kan je dan alsnog van LB erbij gebruiken?

Ja echt! Ik kan niet meer zonder. Werkt trouwens ook goed na vieze poepluiers :joy:

1 like

Yes! Patent van lampe Berger verliep waarop scentchip dezelfde lamp heeft kunnen maken. En ja die kunnen gecombineerd worden :blush:!

1 like

Ja wij doen ook maar ongeveer voor die periode per training brug (+ ik kan echt nog bijna niks maar mijn handen gaan volledig open van het gewoon zwaaien alleen al en het duurt meer dan 2 weken voordat ze weer dichtgegroeid zijn dus dan blijf ik elke keer bezig). Ik train bij een gewone vereniging, zo’n speciale les voor volwassenen :slight_smile:

Ik heb de Active maar het klopt inderdaad dat de batterij niet heel lang mee gaat (ligt er natuurlijk wel aan welke functies je hebt ingesteld). Persoonlijk vind ik het niet erg om hem regelmatig op te moeten laden, maar dat is natuurlijk persoonlijk.

Iemand ervaring met kleurlenzen op sterkte? Liefst zo goedkoop mogelijk, is voor een feestje.

Ik was nachtdieren aan het kijken en er was een meid waarvan de ouders in een sekte zaten, maar kon niet goed verstaan hoe die sekte heet. De Nova of Mova? Iemand die ook heeft gekeken en weet welke sekte werd genoemd? :grin:

Malva :blush:

1 like

Ohh thanks!! Ik vind er online helemaal niks over. De dingen die ze vertelde hadden echt een wtf-gehalte dat direct mijn nieuwsgierigheid aanwakkerde haha

Heeft iemand toevallig wel eens een workshop speksteen beeldhouwen gevolgd? Ik wil dit cadeau geven aan iemand namelijk! Het liefst omgeving Nijmegen, Utrecht mag evt. ook. Als het maar goed te bereiken is met het ov.