Ik heb deze. Zijn bluetooth maar wel met draadje.
Ik heb daar in de buurt gewoond en kwam ook wel eens rond die tijd aan op Noord, is wel te doen. Je moet alleen opletten dat je niet gaat ronddwalen in de buurt want er zijn wel slechte stukken en de sfeer in de ene straat kan heel anders zijn dan in een andere aangrenzende straat. Maar vanuit de flixbushalte naar het (bus)station of metrohalte Rogier lopen is prima en er zijn ook genoeg andere mensen die daar in/uitstappen.
Als je het echt niet prettig vindt om daar te zijn 's avonds zou je misschien op Brussel Zaventem uit de bus kunnen stappen (meestal stoppen flixbussen daar ook) en vanuit daar de trein naar centraal/schuman kunnen nemen voor een paar euro, is maar een paar minuten.
Dankje, maar bedoel echt gewoon met zo’n 3,5mm jack
De keuze voor wel of geen kind willen krijgen is vrijwel altijd egoïstisch. Jíj wil een kind, of jij wil geen kind. Bijna niemand neemt dit besluit vanuit puur altruïstische motieven, voor zover die er al zijn. De vervolgvraag is of dat erg is. Ik denk het niet. Het verlangen je te voort te planten zit zo diep verankerd in de mens (en daarmee zeg ik niks over individuele mensen die ervoor kiezen geen kinderen te krijgen, dat is ook helemaal prima) dat ik het iig goed begrijp dat je dat niet zomaar opzij kunt zetten bij een grote kinderwens, ook niet in dit geval. Veel sterkte wel want het lijkt me behoorlijk zwaar deze beslissing te nemen.
Ik vind dit een hele mooie, zorgvuldige reactie. Ik sluit me er maar gewoon bij aan
Ik moet van mijn werk op mijn vrije dag (als ik niet ingeroosterd sta) naar het wekelijkse overleg komen. Ik krijg hier wel uren voor. Vinden jullie dit normaal? Ik vind het zelf eigenlijk echt belachelijk want lever gewoon alsnog een dag in met het reizen etc. Ben benieuwd wat jullie hier van vinden.
-
- ja ik vind het normaal om op mn vrije dag terug te komen voor overleg
-
- nee ik vind dit niet normaal
0 stemmers
Nee ik vind dat niet normaal. Ze maken maar notulen. En als je aanwezigheid/input echt nodig is zorgen ze maar voor een online vergadering. Maar zelfs dat laatste zou ik niet willen/mee instemmen.
Wat is er zo belangrijk dat iedereen altijd aanwezig moet zijn? Als je in de directie zit, snap ik het. Anders eigenlijk niet.
Mijn man wordt al de hele dag gebeld door een vrouw die erg in de war lijkt te zijn. Zij heeft echt al 15 keer gebeld vandaag, waarvan zij 10 voicemail berichten heeft ingesproken en 5 keer heeft mijn man opgenomen en gezegd dat zij het verkeerde nummer belt. Ik vind het een eng idee, deze vrouw lijkt door wat zij zegt en hoe zij dingen zegt echt in de war. Wat moeten wij hier nou mee?
Ja daar dacht ik ook aan… mijn man vindt dat alleen erg overdreven. Ik vind het echt creepy, ook al zal het niet naar mijn man gericht zijn omdat zij steeds een naam noemt die bij ons niet herkenbaar is. Het is niet echt dat ze dreigt met dingen maar wanneer kun je iets stalken noemen? Of wanneer moet je de politie benaderen… Ik vind het lastig…
Gewoon het niet spoed, wel politie telefoonnummer bellen en de situatie uitleggen. Niet uit zorg dat ze jullie iets aandoet, maar omdat ze verward klinkt en zichzelf wellicht kan aandoen oid. Dan kan de politie wel beslissen of ze op basis van jullie verhaal haar achterhalen en eens langs gaan.
Ja omdat we in ons team altijd op een lijn moeten zitten is het belangrijk dat iedereen erbij zit volgens mn teamleider maar zelf hen ik het idee dat het ook wel via notulen kan haha. Maarja ik zie aan de stemmen dat ik niet de enige ben die dit niet normaal vind. Thanks voor je berichtje!
Ik ben op zoek naar een gratis habit tracker. Ik heb al meerdere geprobeerd en dan moet je betalen om alles te zien of het werkt een beperkte periode. Ik wil ‘t een maand proberen en daarom dus graag een gratis. Iemand tips?
Ik ben op zoek naar ongeveer 3 meiden met acne (puistjes, mee-eters, ontstekingen) in het gezicht die een nieuwe behandeling willen proberen en daar twee keer voor naar Utrecht kunnen komen (1 keer heel binnenkort, 1 keer over 4/5/6 weken).
Behandeling is niet medicamenteus zonder down-time.
Als je meer informatie wil, stuur me dan even een berichtje!
Ik kan misschien wel
Ik heb net even gekeken in een oud mailtje en het is 15 (werk)dagen! Vanaf dat het aangekomen is dus
Ik gebruik al heel lang habitshare!
Wat bedoel je met down time?
Mag je je eigen producten blijven gebruiken?
Ik stuur je straks wel een berichtje, maar deze vragen leken me ook van waarde voor mogelijk anderen geïnteresseerden.
Dank voor de tip. Ga deze even uitproberen!
Ik heb morgen een ovpas nodig maar ben de mijne kwijt. Een vriendin heeft er nog 1 liggen maar daar staat op dat ie tot 2016 geldig is… Is ie dan echt niet meer te gebruiken ?