Daarom vertelde ik je ook dat het wel bestond, als rayban in het geheel geen glazen op sterkte zou maken gingen ze dat niet voor jou wel doen, maar ze doen het dus wel. Het vervangen van glazen zou alleen wel eens duurder kunnen zijn dan een nieuwe bril kopen.
Bij mij lukte het ook bij de opticien, maar had het montuur daar wel gekocht mocht dat iets uitmaken
Noord Hollanders: hoe is t nu met de storm (al?)
Ik ben nu nog randje Duitsland maar wil niet te laat weg ivm voorspellingen etcā¦
Het is hier nog rustig. Raam staat open maar gordijnen gaan niet eens heen en weer
Succes!
Oh wacht ik hoor toch iets. Er is wel wind maar niet aan deze kant haha. Maar goed, nog geen heftige storm.
In midden Brabant gaat het al wel flink tekeer maar niet erger als een normale storm.
Ja, ik heb dat gedaan! Ik weet alleen niet of ik het je zou aanraden, maar dat ligt aan de sterkte. Ik heb namelijk - 6,50 en mijn getinte glazen konden niet zo dun geslepen worden als mijn heldere glazen, dus je houdt best dikke en daardoor zware glazen over, waar je montuur niet helemaal op is gemaakt. Mijn bril is hierdoor dus zwaarder en zakt nu best af. Daarnaast kost het ook best wat: ik was in totaal 200 euro kwijt (wel gepolariseerd en dus zo dun mogelijk geslepen).
Het begint nu al wel lekker hard te waaien, maar ik woon ook aan de kust. Het is verder niet bijzonder hard hoor.
Gebruikt er iemand ben&anna deodorant? Ik heb er twee en wil eigenlijk niet overstappen want milieu vriendelijk en recyclebaar materiaal, maar het geeft zo veel vlekken doe ik iets fout?
Ik heb er ook eentje maar vind vooral ook dat dat karton zo viezig wordt en die deo op die rand gaat zitten ervan
Ja ik ook! Kan echt niets meer over mn hoofd uittrekken zonder dat er witte vlekken op komen
Gelukkig hoeft ze daar niet naar toe
Nou het kwam eigenlijk gewoon heel onverwachts. Ik had pijn tijdens seks, heb ik wel eens maar de laatste tijd meer. Ik zei tegen hem misschien dat toch mān spiraal niet goed zit en ik zei heel paniekerig van jaa dan kan ik misschien wel zwanger zijn. . En ook om mān verleden beangstigend mij dat best. Hij reageerde met āi would love that i would be soo happy thenā. Ik wist echt niet eens of hij misschien sarcastisch was of niet. Maar hij zei nee ik meen het echt ik zou heel blij zijn als wij samen een kind zouden krijgen. Dit was nog nooit echt ter sprake gekomen alleen heeeel luchtig. Dan gingen we namen bedenken wat we leuk vonden enzo. Maar heel onschuldig. Dus ik stotterde er maar uit dat ik nog niet weet of ik überhaupt kinderen wil. Zijn kinderwens is er wel zeker. Ik weet niet of ik dan nu moet zeggen van ja, ik ben er nog niet helemaal zeker van dus misschien moeten we het dan beĆ«indigen tussen ons (wat ik sowieso jammer zou vinden). Maar stel over een jaar denk ik zeker van nee ik wil het niet (bijvoorbeeld) en dat hij zich dan een soort van bedrogen voelt. Toen hij mijn reactie hoorde ging hij er ook niet verder over door. Hij zei wel dat ik koppig was en dat het bij mij allemaal langer duurde. Als in, mezelf comfortabel voelen bij iemand en mān hart openstellen. Dit heb ik altijd gehad. Als ik hem mān vriend noem gaat mān hart al sneller tekeer en niet uit geluk maar uit angst. Dan denk ik, omg, ik weetniet of ik dit kan, ik ben misschien niet geschikt voor hem. Ik ga hem vast teleurstellen. Ik kan vastniet aan zijn verwachtingen voldoen en gewoon een soort paniek. Dit heb ik altijd gehad en hem ook wel een beetje uitgelegd. Dus nu hebben we het maar laten rusten en ik denk dat ik gewoon meer tijd nodig heb dan hem. Ik ken hem ook nog maar een jaar! Wat ik zelf echt niet lang vind.
Hm ik weet niet wat ik van zijn reactie vind op dat moment. Jij zit vol angst want je wil geen baby, en dan gaat iemand zeggen āOhh leuk een baby!ā. Ik vind het niet respectvol ofzo? (Heb het ook eens meegemaakt en ik dacht echt van hoor je niet wat ik zeg? Ik wil NIET zwanger zijn/raken nu op dit moment).
En verder lastig, ik denk niet dat je pas over een jaar zou moeten komen met āik weet niet of kinderen wilā als hij er nu al 100% uit is. Ik denk dat je wel voorzichtig je twijfels kan laten blijken. Iemand is dan toch niet meteen weg als hij je leuk vindt?
En ik zou zeggen: alles op zijn tijd. Als jullie nu nog geen vaste relatie hebben, en je al twijfelt om hem je vriend te noemen, dan hoef je al helemaal geen keuzes te maken gebaseerd op het wel of niet hebben van een kinderwens. Zo denk ik erover. Maar misschien denkt iemand met een sterke kinderwens er wel anders over. Ik twijfel ook, maar zou het wel heftig vinden als iemand niet met mij verder zou willen omdat ik enkel twijfel. Het is nog geen nee.
wat de betreft de kinderwens: ik denk dat je alleen eerlijk tegen hem kunt zijn dat je gewoon echt nog niet weet of je kinderen wil (al dan niet met hem). Ik begrijp dat je hem niet āaan het lijntjeā wil houden nu, maar als jij er echt nog niet uit bent dan zou ik dat echt niet zo zien! Ik heb in een soortgelijke situatie gezeten vorig jaar, waarbij hij wel een sterke kinderwens had en ik absoluut niet, en uiteindelijk hebben we besloten dat het beter was om niet samen verder te gaan (). Moeilijke situatie, en ook ergens gek dat dit gewoon nu echte themaās zijn die spelen in mijn leven
Hoe krijg ik dat geluid van de snapchat spelletjes uit? Zelfs als mān telefoon op stil staat speelt dat af, super irritant.
Zo lekker onaardig, had over het woordje noord heen gelezen.
Bedankt voor de antwoorden @kali @ellegirltalk @grace @MadameMignon! Aangezien hij het al snel liet rusten probeer ik er me voor nu niet teveel over in te zitten.
Ik heb al in geen jaren nasi en bami op, weet iemand een lekker vegetarisch recept?
Was inderdaad best onaardig als ik het zo lees, sorry! Was niet zo kattig bedoelt als het er staat
Nee is niet normaal. Kun je zelf heel makkelijk vullen, aan de onderkant zit wss een gaatje en als je het spray dopje van je parfum er af haalt kun je dat reis ding er zo op klikken en er parfum in sprayen.