Wat hvo zegt. Toegang tot NRC betekent dat je alles op de site kan lezen. De digitale krant is echt de artikelen in de vormgeving van de krant en de weerberichtjes en extra rubrieken
Ah thanks, dus in principe staan wel alle artikelen dan ook op website? Dan kies ik dat gewoon.
Ja, maar je weet dan dus niet welke ook echt in de krant staan en welke niet
Oh wacht, dat klinkt alsof er dus nog extra artikelen zijn haha? Dat je meer krijgt via de website? Dat zal toch niet, want is goedkoper dan digitale krant.
Sorry, ik voel me echt een beetje stom dat ik zo traag van begrip ben. Waarschijnlijk zit het heel logisch in elkaar, maar vindt mijn brein het even niet logisch.
Nou de website wordt gedurende de dag geupdated maar de krant natuurlijk niet
Ah, zo! Dat is logisch inderdaad. Ik denk dat de website voldoende is voor mij.
Dankjewel! Dat klinkt als iets wat ik zoek
Late reactie maar ik ben er heel tevreden mee!
Het is echt een heeeel zacht masker en bedekt zowat mân halve gezicht (maar wel op een comfortabele manier) waardoor het lekker donker is.
Ik hoor de muziek super goed en duidelijk, eigenlijk hetzelfde als met oortjes in. Alleen ligt dit gewoon een stuk fijner aangezien je niet op zoân onhandig oortje ligt wat op een gegeven moment pijn gaat doen/uitvalt etc
Heb het om te testen opgezet naast mân moeder en ze zegt dat je het zachtjes hoort maar dat het absoluut niet storend is (Bij oortjes hoor ik het ook vaak alsnog)
Vannacht om half 4 heb ik wel wéér iemand gebeld (een ex collega dit keer) toen ik het wilde uitzetten maar dat ligt dan gewoon aan mij omdat ik de uit-knop te lang ingedrukt hou Ga voortaan gewoon eerst de Bluetooth uitzetten en dan kan het niet meer gebeuren
Ik heb deze van Amazon trouwens (is volgens mij wel bijna dezelfde als die link van jou):
Wat goed, ik heb dezelfde besteld!
Ben heel benieuwd naar mn Schlafkopfhörer
Ohhhh ja is wel handig haha thanks
Ben benieuwd! En dus niet te lang op de aan/uit knop duwen als je hem uit wilt zetten!!! Max 2 seconden
We hebben voor het gasfornuis zoân âaanstekerâ die geen vlammetje maakt, maar een klein vonkje geeft. Alleen nu valt hij bijna uit elkaar en willen we een nieuwe, maar ik heb geen idee hoe dat heet? Als ik op aansteker of keukenaansteker zoek dan krijg ik alleen maar van die aanstekers met gas erin. Iemand een idee wat de naam is van zoân ding?
Het ziet er best wel anders uit dan wat we nu hebben, maar het zou wel eens hetzelfde kunnen zijn. Dankje!
Mijn oma noemt dat altijd een âwind aanstekerâ weet niet of dat de officiĂ«le benaming is maar dat is zoân vlammetje die niet echt een vlammetje is.
Weet iemand (of is iemand) een tekenaar die een foto zou willen natekenen? In een cartoon stijl maar niet karikatuur, eerder zoals Carol Rossetti
Ik zoek draadloze oortjes, die ook geschikt zijn voor video; dus het geluid moet nagenoeg gelijktijdig afspelen met het beeld. Heb van die âgoedkopeâ (toch 30 euro) geprobeerd maar die zijn dus echt vertraagd, en juist voor videos wil ik ze veel gebruiken.
Bij Apple heb ik ât idee dat ik weer voor Apple betaal, niet per se voor de beste kwaliteit. En eigenlijk wil ik circa 100 euro uitgeven.
Iemand tips - liefst eigen ervaring haha?
Heeft iemand ervaring met het zelf maken van een vriendenboekje? Moet er een maken voor (een heel leuke) collega die afscheid neemt en wil er graag echt wat moois van maken. Ik overweeg nu mijnvriendenboekje.nl, lijkt wat minder werk maar ook meer standaard, of Albelli, maar ik ben niet super bedreven in lay-outs etc dus wellicht is die laatste minder handig. Of is er nog een andere heel goede optie?
Afgelopen weekend moest ik 2 dagen langer blijven in het buitenland omdat mijn vlucht wegens storm Ciara was geannuleerd. Nu lees ik overal dat ik âverzorgingâ kosten mag/kan declareren bij mijn vliegmaatschappij (KLM). Ik heb in deze twee dagen 45 euro uitgegeven aan boodschappen. Heeft iemand ervaring met het declareren van dit soort âverzorgingskostenâ? (heb geen hotel hoeven boeken want kon slapen bij een kennis). Kreeg je dat bedrag netjes terug als je bonnetjes had bewaard?
Ik heb deze gekregen (in een andere situatie), maar superleuk om in te bladeren! En kun je zo creatief/persoonlijk maken als je wilt!