Ah leuk, dankjewel! Maar moet je die gewoon met de hand invullen? Niet iedereen kan dat op tijd doen, dus iets digitaals is om die reden wel makkelijker denk ik…
O ja. Dat wel idd… ze hadden het bij mij met polaroid foto’s en idd persoonlijke tekstjes gevuld maar het is bijv vragen beantwoorden dus wel echt in het boekje schrijven
Ik lees mee, maar ik zoek deze stijl:
Heb dat account al een berichtje gestuurd maar krijg geen reactie. Wil er ook voor betalen uiteraard!
Ik heb een hele toffe artiest gevonden op etsy! Misschien deze stijl ook? Wel duur (mijn print wordt 98eu, maar het is het wel waard denk ik)
Even dubbelchecken omdat het iets is wat buiten hun macht om gebeurde en dan vervallen er nog weleens wat rechten!
En wat is de naam van deze artiest? Haha
Jing Liang. Maar het is dus Disney stijl
Ohhh wel leuk maar niet precies wat ik zoek! Ik ga wel zoeken op Etsy want dat is denk ik wel een slimme manier!!
ik ken dat als piëzo-aansteker!
https://www.loduwikus.com/hoe_werkt_een_elektrische_gasaansteker.html
Ik ben zelf ook een buik/zij slaper en heb zo’n kussen. Door die bult vind ik wel dat je altijd wel goed ondersteunt wordt. Ik heb er zelf een van ‘thermofit’ volgens mij is dat gewoon de budgetversie van zo’n kussen. Heb hem alleen al super lang dus weet niet of die nog te vinden is.
Heeft iemand ervaring met een soort ‘turboborstel’ voor op je stofzuiger, voor een betere zuigkracht bij bijv een vloerkleed…
Ding zoals deze:
Deze heb ik: https://www.bol.com/nl/p/dirt-devil-fellino-m219-mini-turboborstel/9200000018376041/
Als dat ongeveer hetzelfde is haha
Merk je echt veel verschil tov die andere borstel bin je stofzuiger, of heb je alleen deze en geen vergelijking
Ik heb deze een aantal jaar geleden voor €5 of €7 gekocht bij het Kruidvat voor het haar wat mijn konijn overal achter laat. Ik merk wel echt een verschil met mijn gewone borstel die op mijn stofzuiger zit. Dat ding draait zelf rond wanneer je 'm er op zet en pakt met die borstelharen veel meer haar op. Ik zie wel echt verschil als ik het tapijt daar mee heb gezogen of met de gewone borstel. Als ik geen huisdier zou hebben, zou ik het niet per se nodig vinden.
Ja heb een hond en een kat icm een hoogpolig vloerkleed. Maar merk gewoon dat het niet werkt met die gewone stofzuiger… dus ik kwam dit tegen (nu pas, had dit eerder willen weten haha), maar klinkt goed!
Ohh ik gebruik het niet op een hoogpolig tapijt. Ik weet niet of dan het tapijt ook “opgegeten” wordt door de borstel eigenlijk…
Ik heb ooit zo’n soort borstel gehad op mijn stofzuiger maar juist door lange hondenharen zat die borstel steeds helemaal vol en de haren draaide zich helemaal vast dus was echt niet praktisch hier. Je moest echt de hele tijd de haren van de borstel tussendoor weer verwijderen.
Zeer handig.
Niet zo handig als er iemand rond loopt met lange haren. Die zul je er regelmatig tussenuit moeten knippen.
Tussen die borstel?
Ik moet ook wel na elke keer het haar verwijderen van de borstel idd.