Ja. In dat ding dat ronddraait. Daar gaan de lange haren ook inzitten.
Oh dat vind ik niet zo mega erg. Als ik dan het kleed wel beter schoon krijg neem ik dat maar voor lief! Ik ga er 1 bestellen
Niet met verzorgingskosten, maar wel compensatie voor mijn vertraging! Je moet ook zeker proberen om daar geld voor terug te krijgen ik had minder dan 4 uur vertraging maar we kregen toch al 300 euro pp terug.
KLM is voor zover ik weet daar heel makkelijk in, gewoon de bonnetjes voorleggen en je vluchtnummer (welke je zou hebben en welke het uiteindelijk geworden is) doorgeven en dat komt 't vast goed! In ieder geval zelf proberen te declareren bij KLM, niet bij zoān partij die 20% van de opbrengst wil hebben.
Het is tijd om mān bed op te zoeken. Ik zag al iemand met lang haar vast zitten in een stofzuiger kop en bevrijd worden door een schaar en ik me afvragen hoe je die persoon over het hoofd hebt gezien
Volgens mij heeft dit echt te maken met wat de reden van de vertraging is, dit komt namelijk door de natuur. Waar niks aan te doen is. is het een mankement van het vliegtuig/piloot niet aanwezig/andere āmenselijkeā fout dan heb je wel recht op een vergoeding.
Maar slecht weer is gewoon overmacht en kan niemand iets aan doen.
Ja maar dan nog: niet geprobeerd is altijd mis toch? Zoān claim indienen kost je niks als je het zelf direct bij KLM doet.
Ja daar heb je gelijk in, proberen kan altijd
Naar welke stad in Duitsland kan ik het beste gaan om boodschappen te doen? Liefst niet te ver van de grens.
@Bunnyslippers volgens mij zag ik laatst in jouw stories hele chille supermarkten
Waar woon je zelf? Tips in de buurt van Maastricht zijn niet handig als je in Groningen woont zeg maar.
Oh ja dat is wel handig. Ik ga vanuit het oosten, zat al naar Nordhorn te kijken maar iets verder is ook niet erg.
Ik vind Kleve en Goch fijn! Kleve is makkelijk met parkeren en zitten veel winkels bij elkaar in de buurt! Weet niet welke supermarkten je allemaal wil hebben maar in Kleve en Goch zitten de lidl, Aldi, Norma, Kaufland en rewe
Gisteren nog geweest en bij de Lidl als voorbeeld Pepsi gehad voor ā¬0,49 per fles (wel in de aanbieding maar dan nog). Niet normaal bepaalde prijzen in Duitsland
Nordhorn is leuk ja! Als je naar de Marktkauf gaat dan heb je er ook direct een mooie DM naast zitten. En de bakker tegenover de kassa van de Marktkauf heeft heeeerlijke broodjes gezond. Als je daarna door rijdt heb je ook nog een Aldi en Lidl vlak bij elkaar zitten.
Edit: mijn ouders gaan ook wel eens naar Gronau maar daar vind ik de winkels persoonlijk wat minder. Ben echt fan van de Marktkauf haha.
Log opnieuw in met je telefoonnummer op WhatsApp en vraag een verificatiecode aan. Zodra je deze code invoert, worden andere personen die jouw account gebruiken automatisch uitgelogd. Las ik hier: https://www.linda.nl/nieuws/interview/whatsapp-gehackt-wat-te-doen/
Hoop dat je je account terug kunt krijgen!
Aaaah shit⦠dan weet ik het ook niet, buiten iedereen waarschuwen, maar zo ver ben je denk ik zelf ook wel gekomen⦠wat kut dit zeg.
Misschien dat je Whatsapp even kunt mailen (of bellen?). Heb ze toen gemaild ivm tijdelijk mijn account blokkeren en had echt heel snel reactie.
Weet iemand of je je hele Facebook profiel kan wissen zonder hem te verwijderen?
Vind het nog wel handig om te hebben voor events, maar wil graag al mān fotoās en info eraf. Heb hele albums al verwijderd maar bijv fotoās waarin je getagt bent moet je dan 1 voor 1 verwijderenā¦
All you can eat sushi gaat in rondes.
Volgens mij moet je dat helaas wel 1 voor 1 verwijderen. Ik heb onlangs ook alles eraf gegooid. Kost even moeite, maar is wel gelukt.
Heb het enkel voor evenementen en voor flauwe memes waar ik mensen in tag of mensen mij in taggen, haha
Het is gewoon een grapje. Tot ronde 5 gaan is best knap, de meeste mensen zitten al vol na ronde 2 of 3.
Volgens mij is het gewoon een geintje van die zoon om een familie etentje te overleven. En dan liever te gaan voor de foodcoma dan de verplichte vragen beantwoorden.
Of in dat restaurant krijg je een prijs als iedereen 5 rondes lang alle gerechten besteld.