Durf te vragen #2

Beetje laat, maar voor een volgend bezoek is de jurken winkel in de folkingerstraat ook wel leuk! En bij de vismarkt zit nog de winkel waar met planten en leuke boekjes enzo. En als je zin hebt om een eindje te lopen, dan zou je nog naar Plato kunnen (cd winkel) en dan nog verder is boekhandel Riemer. Oh en vlakbij de universiteit zit nog een spellen winkel, wirwar heet die.

En een bezoekje brengen aan het Forum is zeker weten een aanrader. Maar ja dat is niet echt een winkel.

1 like

Mister Spex! Echt heel tevreden over. Mocht je eventueel willen bestellen, kun je een DM sturen voor een kortingscode (ik geloof €10). Daarnaast hebben ze vaak 10-21% korting, daar wacht ik altijd op.

1 like

Mag je als verhuurder van kantoorruimtes of woningen in eenzelfde pand. Verschillende prijzen per persoon hanteren voor de ruimtes per m2? Als de voorzieningen en ruimtes voor de rest precies hetzelfde zijn?

(wat er eigenlijk gebeurd nu is, dat persoon A minder huur betaald dan persoon B voor hetzelfde. Wat ik niet eerlijk vind).

Oke ik zal iets specifieker zijn, ik huur een kamer in een kantoorpand, bijna alle huurders zijn er tegelijk ingekomen maar sommige betalen ongeveer maar de helft dan wat ik doe. (omdat deze de verhuurder op een zakelijke manier al kennen, omdat hij het hen meer gunt? of ik weet de reden eigenlijk niet). Kan dat zomaar? De kamers zijn verder dus even groot etc.

Nog een andere vraag die ik hier wilde stellen:
Wij gaan in mei een weekendje met wat vriendinnen naar Den Haag. Heeft iemand specifieke tips wat leuk is om daar te doen? :smiley: of leuk restaurant ofzo?

Ik twijfel al een tijdje over een sodastream omdat ik echt heel erg veel spa rood drink, liefst met een smaakje zoals bosbes of kokos (frisdrank houd ik niet zo van). Is dat een beetje goed na te maken met een sodastream?

Oh en ik heb zojuist zo’n veel te dure brabantia bo gekocht, met 1 vak van 36 liter. Geen zin om die bijbehorende vuilniszakken ook te kopen, zijn er tips voor alternatieven die goed passen? Ik zag in het actiontopic al iets, maar dat was voor een prullenbak met 2 vakken.

Ik heb morgen een afspraak, kan je wel laten weten hoe het was?

1 like

Bedoel je die van humble n crumble? Die worden alleen op bestelling gemaakt en vers verpakt!

Oh oeps dat weet ik niet!

Ik heb ze nog nooit op, maar denk het wel hahaha

1 like

Vaak zijn dit gewoon versierde zandkoekjes, wel lekker, niet heel boeiend.

2 likes

Ik heb deze koekjes wel eens zelf gemaakt en het ziet er leuker uit dan dat het lekker is. Ze zijn gewoon prima qua smaak, maar je koopt/maakt het meer om het uiterlijk.

2 likes

Jaaaa ze zijn heerlijk. Wel een caloriebom, iets van 600 per koek, dus eet ze door de helft! In vind het echt een aanrader. Nadeel is wachten op de verzending.

1 like

H&M ondergoed van conscious, zit heerlijk en blijft lang mooi!

1 like

Ik heb hipsters van de Action en vind die echt dikke prima

1 like

Ik heb een sodastream thuis en gebruik het erg veel (elke dag gaat er een fles of 2 a 3 doorheen met z’n tweeĆ«n). Ik weet niet echt of je die smaakjes kan maken maar ik gebruik het veel met siroop en dat is lekker (vind ik) en sindskort hebben we fruitdrops van sodastream, die geven dan zo een fruitsmaakje in de verte wel. Beetje zoals het spa rood met een smaakje uit de winkel. Maar vind de spadrops best duur en het niet perse waard.

1 like

Ah ja, siroop zou ik dan niet willen gebruiken. Kan natuurlijk zelf citroensap toevoegen, maar ik vind juist spa rood kokos en bosbes zo lekker, zo fijn zijn als je dat ook kan namaken.

Dan weet ik niet of je dat echt na kan maken, want de fruitdrops zijn er (geloof ik) alleen in de smaken: sinaasappel, citroen, perzik, framboos en grapefruit

De naadloze strings van de action zijn mijn persoonlijke favoriet. Ook handig bij sport leggings

1 like

Ik heb diepvriesfruit ontdooit om er een smoothie mee te maken maar had geen zin om de hele blender en zo te pakken en heb het toen in de koelkast gezet, nu alweer 2 dagen geleden. Kan ik dat überhaupt nu nog eten eigenlijk?

Mijn vriend en ik drinken ook veel spa rood, maar na een berekening blijkt spa rood van de Lidl goedkoper te zijn dan de sodastream. Daarnaast is het ook weer een extra apparaat in de keuken, dus om die reden hebben wij er toch niet voor gekozen! Misschien fijn om mee te nemen in je overweging.

1 like