Durf te vragen #2

Weet iemand toevallig waar deze jurk van is?? Ik heb hem nodig in mijn leven

2 likes

Iberogast

1 like

Deflatine

1 like

Wie heeft dat gifje van Robert Kranenborg met ‘ik mis iets… smaak’. @Lula?

image

Wel een hele crappy versie eigenlijk. Moet een keer een betere maken.

1 like

Oh weet niet hoe ik bij Robert Kranenborg kwam, maar dank!

Kan je op een makkelijke manier Videoland kijken buiten Nederland? Ik neem aan dat Videoland alleen in Nederland werkt.

VPN gebruiken?

1 like

In Spanje kon ik gewoon videoland kijken!

1 like

Als ik in een andere stad ga winkelen dan is het vrijwel altijd Amsterdam of Groningen maar wat zijn nog meer leuke plekken? Wil met een vriendin in mei weer een dagje winkelen namelijk maar ik wil wel dat er een Primark is haha (kom ik ook normaal niet snel dus wil ik altijd wel even heen).

Oh en voor mijn vriendin is het wel fijn als er beetje vega eten te verkrijgen is maar volgens mij heb je dat tegenwoordig snel wel in een stad volgens mij. Wil vooral gewoon weten welke plekken jullie aanraden voor een lekker dagje winkelen/chillen. :grin:

Utrecht of Nijmegen, Rotterdam, Den Haag, Eindhoven

1 like

Wat zijn de beste invisibobble dupes? Die van Kruidvat eigen merk zijn net al kapot gegaan. Of kan ik toch maar beter the real deal kopen?

Die van de Hema en de Action in ieder geval niet, bij mij rekken ze heel erg snel uit en zijn er ook al stukgegaan

2 likes

Ik heb het er altijd graag voor over om echte te kopen. De nepperds trekken mijn haren er vaak uit. Etos heeft ze soms in de uitverkoopbakken!

2 likes

Moet je ze niet even in warm water koken om ze weer gekrompen te krijgen (had dat ooit ergens gelezen maar nooit zelf uitgeprobeerd).

Utrecht!!! Ben ook gek op Den Bosch maar weet zo 1,2,3 even niet of daar een Primark zit.

1 like

Nee Den Bosch heeft geen primark.

Oh thanks! In dat geval dan Utrecht @Fenayi :grin::grin::grin:

1 like

Ik wil een vriendin een brievenbuscadeau sturen. Heb al wat rond gegoogled, maar overal vind ik een beetje hetzelfde. Bloemen, ballonnen, drank en chocolade. Allemaal niet echt geschikt voor haar. Iemand tips?

Boeken, series, sporten.