Idd goed drinken en anders castorolie smeren
Of het gewoon ownen
Iemand vanavond in omgeving Harderwijk die net als ik niets te doen heeft maar wel zin heeft om een drankje te gaan drinken oid?
Lust je veel dingen of juist niet? En sport je ook?
Ik ben geen diëtiste, maar heb veel gehad aan tips van een personal trainer
Sinds een paar dagen doe ik aan hardlopen als warming up voor m’n training, en ik vind het erg leuk (who am I). Maar na 10 minuten zonder problemen krijg ik opeens extreme pijn in m’n zij-achtig gebied, zo erg dat ik niet meer kan ademen. Ik doe ook aan spinning en daarbij heb ik het nooit, maar is dit omdat m’n conditie gewoon zo slecht is dat ik gestraft moet worden omdat ik het probeer? Viel dit te verwachten?
Online via visiondirect, zijn veel goedkoper en dezelfde merken als bij de opticien. Ik laat nog wel jaarlijks een gratis oogmeting doen en bestel de lenzen dan op die site.
Zijsteken komen volgend mij vaak voor bij rennen en andere sporten waarbij je veel schokkende impact bewegingen hebt. Gaat niet om je conditie maar kan te maken hebben met zuurstoftoevoer door bijv verkeerde ademhaling.
Oh hm ja spinning heeft wel minder impact dus dat kan het wel verklaren! Ik zal wat onderzoek doen naar hoe ik wel moet ademen haha
Is je houding goed? Als ik niet op mijn houding lette kreeg ik ook altijd last in mijn zij
Ja dat wel! Een van de instructeurs zei dat het er heel goed uit zag :’) little did they know dat ik niet meer bij kwam
Heeft iemand tips voor leuke winkeltjes in groningen? Ik ga zometeen met mijn moeder winkelen en wil wat leuke achterafwinkeltjes in (geen ketens en zo)
In de folkingestraat, zwanestraat en oude Kijk in 't jat straat, zitten zulke winkels. En oosterstraat ook wel!
Nu ik er zo over nadenk, als je wegblijft van de herestraat en de vismarkt komt het sowieso wel goed
Iemand enig idee of die blender van de AH actie het waard is? Ik wou al een blender kopen en nu vraag ik me af of die van de appie een goede deal is/een goed product
Geen idee of iemand hiermee bezig is, maar wat is een mooie (en niet te dure) tarotset? Ik wil graag eens proberen maar ik kan niet kiezen tussen alle decks!
Oddity in de Oosterstraat!
Weet iemand of er nog zo’n soort museum bestaat zoals Wondr en Youseum? Waar jezelf in het middelpunt staat en leuke foto’s kan maken?
Beetje laat, maar voor een volgend bezoek is de jurken winkel in de folkingerstraat ook wel leuk! En bij de vismarkt zit nog de winkel waar met planten en leuke boekjes enzo. En als je zin hebt om een eindje te lopen, dan zou je nog naar Plato kunnen (cd winkel) en dan nog verder is boekhandel Riemer. Oh en vlakbij de universiteit zit nog een spellen winkel, wirwar heet die.
En een bezoekje brengen aan het Forum is zeker weten een aanrader. Maar ja dat is niet echt een winkel.
Mister Spex! Echt heel tevreden over. Mocht je eventueel willen bestellen, kun je een DM sturen voor een kortingscode (ik geloof €10). Daarnaast hebben ze vaak 10-21% korting, daar wacht ik altijd op.
Mag je als verhuurder van kantoorruimtes of woningen in eenzelfde pand. Verschillende prijzen per persoon hanteren voor de ruimtes per m2? Als de voorzieningen en ruimtes voor de rest precies hetzelfde zijn?
(wat er eigenlijk gebeurd nu is, dat persoon A minder huur betaald dan persoon B voor hetzelfde. Wat ik niet eerlijk vind).
Oke ik zal iets specifieker zijn, ik huur een kamer in een kantoorpand, bijna alle huurders zijn er tegelijk ingekomen maar sommige betalen ongeveer maar de helft dan wat ik doe. (omdat deze de verhuurder op een zakelijke manier al kennen, omdat hij het hen meer gunt? of ik weet de reden eigenlijk niet). Kan dat zomaar? De kamers zijn verder dus even groot etc.
Nog een andere vraag die ik hier wilde stellen:
Wij gaan in mei een weekendje met wat vriendinnen naar Den Haag. Heeft iemand specifieke tips wat leuk is om daar te doen? of leuk restaurant ofzo?
Ik twijfel al een tijdje over een sodastream omdat ik echt heel erg veel spa rood drink, liefst met een smaakje zoals bosbes of kokos (frisdrank houd ik niet zo van). Is dat een beetje goed na te maken met een sodastream?
Oh en ik heb zojuist zo’n veel te dure brabantia bo gekocht, met 1 vak van 36 liter. Geen zin om die bijbehorende vuilniszakken ook te kopen, zijn er tips voor alternatieven die goed passen? Ik zag in het actiontopic al iets, maar dat was voor een prullenbak met 2 vakken.