Durf te vragen #2

Ik heb nog geen reactie maar ik houd je op de hoogte! Heb jij inmiddels ook al een berichtje gestuurd?

1 like

Nee doe ik na het weekend denk ik. Misschien zijn er dan ook al scherpere maatregelen voor Brabant

1 like

Ik zoek een (kinder)boek over een familie die ging kamperen. Hun tent bleek te lekken/het bleef maar regenen en toen heeft de boer ze in een hooizolder gelegd. Daar ging het meisje van het gezin dansen en ze vonden een nestje katten.

Jeetje wat een wartaal, maar ik kan er niet tegen dat ik het niet meer weet. Het waren van die Floortje-achtige boeken geloof ik.

2 likes

wow er ging bij mij meteen een belletje rinkelen maar is het cindy danst de zomer door?

boeken die ik van mijn moeder sporadisch bij de bieb mocht lenen

16 likes

:raised_hands:t2::raised_hands:t2: Thanks! Soms heb ik zin om al dit soort boeken nog een keer te lenen en in een keer uit te lezen.

3 likes

Ik ben op zoek naar een tekenfilm dje ik vroeger keek maar dus niet meer weet hoe die heet en waar die precies over ging. Vraag me nou al jaren af welke het nou is want het zit me dwars haha. Ik ben zelf 28 en keek die toen ik rond de 5 was geloof ik.

Het enige wat ik me nog kan herinneren is dat er meerdere karakters waren die in een groep ergens naartoe reisden. En een ervan was een kleiner figuurtje met een mantel, waarbij je zijn gezicht dus niet zag (volgens mij zag je wel zijn ogen oplichten). En ik meen te herinneren dat hij verliefd was op een meisje in die groep. En volgens mij gebeurde er wat met hem… maar dit is dus alles wat ik nog weet!

Hoop echt dat iemand weet wat ik bedoel dit stoort me al jaren.

Doen! Heb ook veel van mijn jeugdboeken opnieuw gelezen de laatste tijd. Vond het heel leuk.

2 likes

Ik vind die van the body shop altijd wel snel intrekken. Ik heb geen mega droge handen dus ook geen behoefte aan een hele vette crème en deze trekken allemaal snel in. Rituals en lush trekken bij mij minder snel in.

1 like

Thanks nog hiervoor :slight_smile:
Ben ff geweest en was echt compleet uitgestorven.

1 like

Omg ja deze heb ik ook gelezen vroeger! Fantastisch vond ik dat!

Zo leuk vond ik deze boeken en wat wilde ik graag Cindy zijn :smile:

Ik ben op zoek naar een nieuwe serie op Netflix maar begin zo vaak met iets en dan vind ik er niks aan of ik moet mezelf echt dwingen het af te kijken (zoals nu met better call Saul)
Ik vond leuk (best verschillende dingen wel maar goed)
Everything sucks
End of the fckng world
True detective
The sinner
Orange is the new black
Russian Doll

(Stranger things, Breaking Bad, Handmaids tale, Casa del papel al gezien)

Iemand die iets weet ik wat ik mogelijk ook leuk zou vinden obv bovenstaande?

Dit waren zulke leuke boeken!

Marcella vond ik leuk en spannend!

3 likes

Misschien I am not okay with this? Of Ragnarok? Allebei beetje in dezelfde hoek, maar vond ze allebei heel leuk!

1 like

Sex education en Elite vonden wij leuk!

1 like

Broadchurch? Is een detective, beetje zoals the sinner

2 likes

Handcrème van Kneipp trekt letterlijk binnen enkele seconden in. Ik gebruik het vaak op m’n werk en kan eigenlijk meteen weer m’n muis aanraken en typen. Mijn collega’s vinden hem ook heel snel intrekken. Die met avocado/citroen vind ik wel lekker, maar geuren zijn persoonlijk natuurlijk.

https://www.elisejoanne.nl/wp-content/uploads/2015/10/DSC_2174.jpg

3 likes

Ik wil met mn broers in het buitenland (en dus tijdverschil, geen live spel dus) een spel spelen op mn telefoon. Alleen Wordfeud kennen we nu wel… iemand een aanraders voor spellen die je tegen of met elkaar kan doen?

1 like

Ik vind Draw Something wel leuk, of zijn jullie meer van de trivia?

1 like