Top!! Dank.
Wie wil Wordfeud met me spelen? stuur please pb want mān gebruikersnaam is allesbehalve privacy gevoelig haha
Voeg mij maar toe BakkesX
je mag lauzarus wel toevoegen.
Aangezien ik van het thuiswerken aan de keukentafel nu al bijna een rugblessure heb en dit de komende tijd nog wel het geval gaat zijn, wil ik een los toetsenbord kopen voor mijn laptop. Door de bomen zie ik het bos inmiddels niet meer, dus ik hoopte dat iemand hier een tip had. Ik denk dat een bluetooth toetsenbordje het handigste is (al zou usb ook wel kunnen! Dus mocht iemand een aanrader hebben, hoor ik het graag!
Dat is gewoon wat die knop doet, dus ik weet niet echt of je dat weg kan krijgen?
Waar halen jullie leuke kleurplaten vandaan? Wil vandaag minder op mijn telefoon zitten
We hebben een topic hiervoor! Misschien kun je daar wat inspiratie opdoen staat in de hobbyafdeling
Ik heb vanuit het niks opeens fucking schrale, droge lippen. Ik draag nooit lippenbalsem dus heb niks in huis. Welke moet ik kopen die echt goed is en die niet āverslavendā is omdat hij stiekem je lippen nog verder uitdroogt waardoor je steeds blijft smeren? Wil liefst gewoon ff paar keer smeren en dan klaar, ik vind lippenbalsem irritant. Bij voorkeur bij de Krā¦vat verkrijgbaar dan kan ik hem vanmiddag halen.
Iets zonder vaseline/petroleum jelly. Dat sluit je huid namelijk af waardoor ze zeggen dat ie āluiā wordt (of dat echt waar is weet ik niet haha). Im kan Burts Bee aanraden!
Wunderlist stopt ermee, dus ik ben op zoek naar een alternatief. Welke apps raden jullie aan voor to do-lijstjes?
Microsoft to do! Ik wilde Wunderlist laatst installeren en toen kreeg ik dit als aanrader van Wunderlist zelf. Het werkt ook vrijwel hetzelfde.
ticktick vind ik heel relaxed
Ik ben helemaal fan van deze:
Had alles geprobeerd van de drogist maar dit is de eerste die echt helpt. Alleen niet bij de Kruidvat te koop helaas.
Agreed! To Do is gewoon de mooiere versie van Wunderlist, verder niet heel veel anders aan. Je kunt zelfs je huidige lijsten en al je voltooide taken importeren @Sok
Ik vond Microsoft To Do niet zo heel fijn maar gebruik nu Remember The Milk en vind die echt top. (En de app heeft een leuk koetje als plaatje waardoor ik extra fan ben)
Ik heb na veel research gekozen voor Todoist. Tick tick vond ik ook heel interessant, maar die schijnt vanuit privacystandpunt weer heel slecht te zijn, dat was voor mij ook een overweging. Daarom uiteindelijk gekozen voor Todoist die voor mij de beste combi had van betrouwbaar vanuit privacyoverwegingen (open source) en inhoudelijk handige functionaliteiten.
Nee geen last van! Misschien even opnieuw installeren?
Drs. Leenarts! Via eigen webshop of etos.
Ik heb dat ook ineens???