ik ook
Ik ook!
Ik heb voor een bedrijf onderzoek gedaan. Vorige week dinsdag rapport ingestuurd, het is nu een week later. Ik snap dat door de omstandigheden het nogal hectisch is daar (het is een bedrijf dat wel door kan gaan, maar op afstand), maar moet ik wachten of even een mailtje sturen hoe het gaat? Het geld dat ik hiervoor krijg heb ik wel nodig, vanaf volgende maand heb ik geen lening meer en ik heb net 70eu uitgegeven aan snacks
Sorry voor de dubbel post maar ik wil ook iets terugsturen naar wehkamp maar heb geen formulieren ofzo? Ook geen retour bevestiging of überhaupt verzend bevestiging. Vind het heel stressvol, kan ik gewoon retouren zonder formulier?
Kun je een bepaald persoon in een whatsapp groep op negeer zetten? Mijn nekharen staan steeds recht overeind als ze appt. Maar ik kan haar niet uit de groep gooien, want ze is mijn leidinggevende
Als het goed is zitten die papieren in de zak of doos, anders even contact opnemen
Bij Wehkamp meld je je retour online aan, er zit geen retourformulier in de doos/zak. Vervolgens plakt ofwel de chauffeur aan de deur (als je die optie kiest) ofwel het retourpunt er een etiket op. Je hoeft zelf niks te printen of te plakken!
Wow dit kan mān control freak me niet aan
Ik heb nog wel altijd retourformulieren! Hoe lang is dat al niet meer?
Ehm? Ik heb dat nooit gehad? Ik plakte de doos dicht, meldde retour aan, optie kiezen zelf wegbrengen of laten ophalen (tot paar weken terug oid nog gratis), ik gaf de doos mee als ze wat kwamen brengen (nieuwe bestelling op zelfde tijd laten komen) en ik kreeg een bewijsjeā¦
Oh gek joh. Ik heb altijd papieren in de doos zitten. Met bestelbevestiging ook.
Ja er zitten volgens mij wel papieren in die doos, maar toch nooit met een retouretiket oid wat je erop moet plakken? Ik heb het ook zoals @Catalina zegt.
Nouja ik heb dat dus een tijdje wel gehad! Maar misschien is dat al heel lang geleden en ben ik in de war? Ik bestelde er heel vaak toen ik nog thuis woonde maar dat is ook al weer drie jaar terug
Hahah, ja kan in 3 jaar tijd misschien veranderd zijn
Ik heb 2 weken gratis abo genomen op Videoland maar als ik iets wil kijken, zie ik gewoon een zwart scherm? Heb enkel geluid maar geen beeld en vind nergens hoe ik dat kan oplossen. Iemand toevallig een idee?
Ik heb niet eens een briefje met de bestelling erop
Haha o jee⦠In je mail heb je toch een bestelbevestiging waar het zelfde op staat? Is hetzelfde, maar dan niet uitgeprint⦠Maar dat briefje gooi ik toch altijd bij oud papier⦠Helemaal als de hele bestelling retour gaat .
Nee ik heb niet eens een bestel bevestiging ontvangen ik heb alleen de bestelling in mān account staan. Zelfde voor retour