En @Boommm nee dit is zo’n Frans onderzoek wat telkens weer bovenkomt drijven maar door heel veel ander onderzoek alweer onderuitgehaald is haha. Kan ik met cup a of b nog inkomen maar met meer gewicht kan je weefsel dat echt niet zelf ondersteunen hoor haha (en is slecht voor je rug)
Oh dat het onderuit gehaald was door andere onderzoeken wist ik niet, wel kan ik me nog herinneren dat er gezegd werd dat Franse vrouwen gemiddeld wel kleinere borsten hebben waardoor het niet zo representatief zou zijn.
Maar ik heb me er verder ook niet in verdiept haha Ik draag thuis iig nooit een bh en zou me na een paar weken in quarantaine niet druk gaan maken of ze daardoor (sneller) gaan hangen.
Dank je! Ik heb de trailer bekeken en dat kan ik dan weer niet koppelen aan mijn herinnering.
Ik moet nog kijken of ik de beginscene ergens kan vinden, dan kan ik het met zekerheid zeggen.
Op YouTube is dit stukje heel makkelijk te vinden, ik zal even voor je kijken
Dank je! Dit filmje zag ik niet op yt, ik denk dat dit de film is die ik zoek! Dank je wel!!!
Waarschijnlijk een long shot maar verkoopt iemand zn nintendo switch?
Op marktplaats vertrouw ik niemand, en verder (online) overal uitverkocht
Iemand die wel eens iets heeft gekocht bij MIAB jewels? Wat zijn je ervaringen?
Zit een YouTube video te kijken van aimee van der pijl. Ze test weer een stijlbox.
Lijkt mij ook wel leuk, zijn hier mensen die zoiets al eens gedaan hebben en wat zijn jullie ervaringen?
Mijn vader gaat bijna met pensioen. Hij had een groot feest gepland dat nu uiteraard niet door kon gaan. We stellen het uit maar op de dag dat hij met pensioen gaat zou ik toch graag iets speciaals voor hem doen. Hij is nu nog steeds aan het werk maar zonder collega’s dus collega’s kunnen er niet bij betrokken worden helaas. Iemand ideetjes hoe ik het toch nog leuk zou kunnen maken voor hem?
Misschien kun je al z’n collega’s vragen om een videoboodschap op te nemen? En die dan in elkaar knutselen?
Oh dat is een heeeel leuk idee, dankjewel!!
Aan de mensen die quizzen maken voor vrienden: wat voor soort vragen doen jullie er in? Ik wil een kahoot maken met vragen over mijn vriendinnen en mezelf (geen algemene kennisvragen dus) en dat is natuurlijk erg persoonlijk, maar ik heb totaal geen inspiratie helaas
Er bestaat zo’n site met quizvragen, volgens mij gewoon iets van quizvragen.nl en ik gebruik dat altijd als inspiratie. Intro’s uit de top2000 raden werkt ook altijd goed
Zelf geen ervaring, maar al heel veel video’s gekeken van youtubers die dit doen en vond ze allemaal teleurstellend… Vind het meestal echt te oubollig!
Ja hier ben ik dus ook bang voor . Ook de reden waarom ik echt twijfel…
Oh dit heb ik dus ook! Zit me ook rot te piekeren wat ik kan doen ipv het grote geplande feest. Dus ik lees even mee
Vragen over lievelingseten, vriendjes, oude herinneringen, schoenmaten, typerende uitspraken?
Wij doen meestal ook wel iets met foto’s bewerken / samenvoegen en dan raden wie het zijn bijvoorbeeld. En favoriet is absoluut uitspraken/zinnen die iemand heeft gezegd in een whatsappgesprek en dan raden wie dat zei. Dat is zooo lastig maar wel leuk als je elkaar goed kent!
Een vriendin van mij heeft zoiets een keer via Zalando gedaan. Ze was niet geheel ontevreden, maar de gekozen kleding enz. was niet helemaal haar stijl. Volgens mij heeft ze een sjaal en een jurkje gehouden, maar ze draagt het niet vaak.
Als je die box aanvraagt krijg je een mailtje met daarin welke spullen je stylist je wil opsturen. Als je die spullen dan wil ontvangen moet je een bevestiging terugmailen. Ik vond alles stom dus heb dat niet gedaan en heb ook niks gekregen.
Leuke ideeën! Thanks