Why??? Vond dat juist heel leuk!
Europese wetten daarentegen…
Why??? Vond dat juist heel leuk!
Europese wetten daarentegen…
Heeft iemand wel eens, met succes, zelf gebakken brownies o.i.d met de post verstuurd? En hoe heb je dat precies gedaan?
Zit er over na t denken om iets naar vrienden te sturen maar vraag me af of dat wel werkt
Nog nooit gedaan, maar vind brownies lekkerder als ze wat ouder zijn. Dus na dag 1 zeg maar.
Ik denk eigenlijk dat het wel kan (want browniesperpost . nl).
Ik zou ze dan op de dag van bakken verzenden in een doosje dat zo precies mogelijk past. En dan gewikkeld in bakpapier zodat ze vers blijven en nergens het doosje raken. En dan gewoon adresseren en opsturen.
Als je ze voor een bepaalde tijd (17u?) verstuurt zouden ze de volgende dag geleverd moeten worden. En zelfs een dagje later zou nog oke moeten zijn.
Zucht kom ik weeer met mn iphone vraag. Heb dus laatst alle icloud fotos op de computer gezet voor extfa ruimte (heb een nieuwe telefoon). Nu ontbreekt dus de helft nog want die pasten niet meer in icloud. Die fotos staan dus op mn oude iphone (niet op sim maar echt op telefoon) die ik nu niet meer in gebruik heb. Probeer ze in te laden (op imac nog wel), maar op de computer lijkt het net alsof al die fotos er niet zijn? De helft ontbreekt. En ze staan wel op mobiel?
Hoe ga ik dit doen? Via airdrop is geen optie het zijn meer dan duizend foto’s
Heb je Dropbox? Ik heb de app op mijn telefoon en ingesteld dat als ik die open, hij automatisch mijn foto’s naar Dropbox upload en in een map op mn laptop zet. Gaat helemaal automatisch en is super makkelijk.
Is dat geen koolraap? Geen idee wat je er mee kan haha sorry
Ja koolraap! Geen idee wat je ermee moet, ik vond het echt niet lekker vroeger.
De onderkant lijkt op rammenas, is radijsachtig. De bovenkant op knolselderij, is wat anders, kan in de oven of soep. Hoe ruikt het?
Edit: duh koolraap.
Ik heb geen idee hoe t ruikt haha, ik heb het nog niet open gemaakt. Ik dacht ook koolraab maar vond die onderkant zo gek!
Oh dankje! Ga ik naar kijken!
@PizzaFunghi Ja dan vind ik ze ook het lekkerste idd. Dan zou je zeggen dat versturen niet echt een probleem moet zijn.
@Bakkes bedankt voor je tips! Dan ga ik volgende week nog wel een lading bakken. Of iets anders en dat de dag zelf voor 17:00u op de post gooien.
Kunnen ze het niet per post naar jou toesturen?
Ik wil vanavond een huilfilm kijken (opgekropte emoties eruit laten) maar ik weet niet wat… Iemand tips?
Call of the wild
Up
Big Hero 6
En idd Hachi
All the bright places
Dear john!!
Bij gewoon het zien van dit woord voel ik al een steek in mn hart
Wat @Runnerlongs zegt! Koop bij een teler, ze kunnen het heel hard gebruiken op dit moment.
Edit:
De sierteelt heeft het zwaar te verduren. Op de veiling wordt bijna alles doorgedraaid (= niet verkocht en daarna meestal niet goed genoeg meer om het een dag later opnieuw te veilen). De veiling heeft quota ingevoerd, iedere teler mag bijv. max 3000 bloemen per dag aanleveren (= heel weinig) en zelfs daarvan wordt een groot deel doorgedraaid. Als ze iets verkocht krijgen is het soms voor minder dan 5 cent (laatst kreeg een kennis 1 cent). En kosten zijn wel gemaakt. Zoveel bloemen worden weggegooid. Daarom proberen veel telers het langs de weg te slijten, alsnog voor zeer lage prijzen: 5 bossen tulpen voor 5 euro bijvoorbeeld.