In Clue kun je ook heel goed zelf je energieniveau en mood tracken, waardoor je zelf inzicht krijgt of het van je cyclus afhankelijk is of niet
Heeft iemand hier ervaring met de stoomreiniger van Kärcher? De SC2 of 3? Ik ben heel erg benieuwd hoe het bevalt en of je daarnaast ook nog andere schoonmaakspullen moet gebruiken, of dat dit voldoende is. Ik twijfel om er eentje aan te schaffen!
Clue!
Is al gezegd, maar Clue. Gebruik het al vier jaar en zelfs met mijn soms schommelende cyclussen (soms 30 en soms 40 dagen) is hij tot 1 a 2 dagen best wel accurate. Ook fijn om inzicht te krijgen in je cyclus; energie niveau, slaap, emoties, trek, vocht vasthouden, etc.
Ik zoek een film:
Wat ik nog denk te weten is dat een meisje melk moet gaan halen en als ze thuiskomt zie je een schilderij. Dan beweegt het schilderij en vlgs mij wordt ze dan in het schilderij gezogen. Over dat laatste twijfel ik haha.
Ik dacht dat ik de titel al eens gezien te hebben op het forum, dacht hem gemarkeerd te hebben,maar ik kan niets terugvinden.
Heeft iemand hier een abbo op The New Yorker Magazine? Ze hebben nu een hele chille deal (12 weken voor 10 dollar). Maar ik lees ook slechte verhalen, dat ze je hierna alsnog de volle mep laten betalen, dus ik durf 't nog niet aan…
Ik ben nu Please Like Me aan het kijken en ik kan niet meer stoppen. Het is zo leuk !
Bij de eerste regel moest ik denken aan The Witches, maar dat meisje wordt er niet in gezogen. Zij zit dan plots in het schilderij.
Wat is een normaal tempo voor een beginner hardloper ongeveer?
Ik denk bij een gemiddelde startconditie ongeveer 8 a 9 km per uur?
Ik heb net mijn huis schoongemaakt en ga zo een stukje wandelen. Daarna weer verder kijken Maak me nu al zorgen over wat ik hierna ga kijken
HAHA
Ik vond het ook niet leuk om te typen want het komt ook niet overeen met mijn eigen hardloopststistieken
Iemand nog tips voor leuke kleding webshops? Wat kleinschaliger dan zalando etc en goede kwaliteit…
Ik merk dat ik boodschappen doen best wel ff een ding vind deze dagen en ook helemaal in de war ben van wat nu de beste dag en het tijdstip is om toch te gaan. Heeft iemand enig idee of is het een pure gok?
Ik ga doordeweeks in de ochtend. Altijd rustig, het enige nadeel is dat soms nog niet alles in aangevuld.
Ik draag al twee weken geen BH, krijg ik hang boobs?
Geen bh dragen is schijnbaar juist beter voor de natuurlijke positie van je borsten! Stimuleert ondersteunend weefsel oid itt wanneer je wel meestal een bh draagt.
Heb dit ook zoooo erg, voel me gewoon bezwaard om boodschappen te gaan doen ofzo Maar in de avond is hier ook rustig!
Is dit echt zo? Mijn biologielerares op de middelbare was juist een n=1 dat je beter wel een bh kunt dragen.