Durf te vragen #2

Bedankt voor je snelle antwoord!

1 like

Ja deze is zo lekker, en lekker sterk ook. Geen ginger ale trouwens, ik vind dat altijd slappe troep, maar als je daarvan houdt is dit geen aanrader.

Ik heb meteen geclaimd dat ik hem mag millimeteren binnenkort :smiling_imp:

1 like

Ik ben aan het winkelen op Amazon, maar bijna alle dingen die ik wil zijn niet op voorraad. Links in de balk staat nergens een optie om die producten niet te tonen. Is er ergens anders een knop waardoor ik alleen producten zie die wel op voorraad zijn, en dus direct te bestellen?

Edit: dit bedoel ik dus:

Heb het vinkje gewoon uit staan.

Dit is wel anders dan Ginger Ale, maar zo lekker!! Ik ga er alleen jammer genoeg niet zo lekker op haha. Ik voel me altijd belabberd nadat ik dit gedronken heb.

Nog een heerlijke ginger beer:
Screen Shot 2020-04-02 at 13.34.19

8 likes

Ik wil vanavond (voor de 1e keer) verse spring rolls maken.
Wat is het beste recept/ wat gooi jij daar allemaal in?

Haha ik ook niet! Het lijkt deze te zijn. https://www.seasons-vintage.com/treasure/chanel-gold-chain-necklace-belt/.

Edit @Yzile ik heb er een foto van gemaakt vanmiddag, is toch een andere

Oeh lekker, ik eet dit regelmatig! Ik doe er komkommer in, en wortel (julienne), avocado, bosui, edamame boontjes, samen met een beetje mihoen. Als je niet vega wil kun je er garnalen in doen, dat vindt mijn vriend altijd heel lekker. En dan met sojasaus of chilisaus eten.

1 like

Deze is zooo lekker! :heart:

1 like

Ah heerlijk, eet smakelijk! Wat wij er in doen: mango, komkommer, paprika, paksoi, wortel, omelet, nootjes, gemarineerde tempeh, bosui, gebakken champignons, rode peper, tauge, kort gebakken courgette, avocado, sperzieboontjes.

2 likes

Tempeh is lekker! (Groene meisjes heeft goede uitleg over marinering).
En Google even hoisin saus, veel lekkerder dan sojasaus zelf!

1 like

www.meerleuks.nl is leuk! Die heeft echt heel veel keuze. En je hebt ook nog www.vlindersinjebuik.nl maar dat is meer voor cadeautjes inpakken enzo, maar zeker de moeite waard als je op zoek bent naar gaaf papier. Dit is namelijk van dat mooie dikke cadeau papier en daar kan je ook wel dingen mee vouwen enzo.

1 like

Iemand nog enig idee waar de fysieke animal crossing nog te koop is?
Zie hem op Engelse amazon, maar dan kan ik denk ik de nl versie niet spelen?

Ab Osterhuis

1 like

Fysiek is ie naar mijn weten overal uitverkocht, ik was ook op zoek. Ik heb uiteindelijk de Duitse versie gekocht op amazon.nl, maar dan is dus alleen het hoesje in het Duits. Je kunt gewoon in het Engels of Nederlands spelen (wel ff letten op de levertijd).

1 like

Aah top! Ja dat het hoesje Duits is maakt mij niet uit! Maar wilde zeker weten dat die in ieder geval in het Engels of Nederlands te spelen is :blush:!

Weet iemand interessante onderwerpen waarmee ik mijn algemene kennis kan verbeteren? (en ja, ik verveel me een beetje). Twee onderwerpen die ik de afgelopen week al heb bekijken zijn wereldse topo (landen, rivieren, bergen etc) & planeten. Hoor het heel graag als iemand leuke inspiratie heeft!

deze raad ik af

1 like

De opkomst van het populisme.
Het ontstaan van het heelal.
De nut van filosofie in het dagelijks leven.
Hoe de waardering van kunst tot stand komt.
De mogelijke herziening van de Nederlandse gouden eeuw.
De invloed van #metoo op de media.
Hoe je desinformatie kan tegengaan en nepnieuws kan herkennen

Heeft iemand wel eens thuis ranking the stars gespeeld? En zo ja, op welke manier heb je je vrienden/familie/collega’s de vragen laten beantwoorden?
Ik wil graag ranking the stars organiseren voor mijn vrienden (digitaal) maar het lukt me niet om de antwoorden “leuk” te presenteren.