Durf te vragen #2

Iemand tips voor een zelfstandige woning/appartement regio Arnhem-Wageningen. Max budget is de huurtoeslaggrens… (Circa 720 euro) :grimacing:

Bij het opruimen van de zolder heeft mijn moeder een vintage Chanel-riem gevonden die ze vroeger heeft gehad. Heeft iemand ervaring met zoiets verkopen?

Weet niet zo goed wat het goede topic hiervoor is, maar, wat is een fijne yogamat? Zowel voor yoga als andere oefeningen. Of is elke mat wel oké?

Mijn vlucht met e.asyj.et half april wordt hoogstwaarschijnlijk gecanceld en op de site staat al een corona q&a waarin een kopje staat met terugbetaling en voucher. Vervolgens gaan ze alleen maar in op de voucher, maar als het even kan krijg ik liever mijn geld terug.

Heeft iemand ervaring met een gecancelde vlucht bij deze maatschappij? Kan ik ook gewoon geld terug krijgen?

Je zou de riem op designer-vintage.com kunnen zetten, maar ik heb er verder geen ervaring mee

1 like

Bij KLM is het een voucher, gebruik je die niet binnen een jaar dan moet je je geld terug krijgen (als Ik het goed volg, vind het chaotisch allemaal)

1 like

shit zoiets vind ik nou nooit op zolder.
Wat voor iets is het? je kunt beginnen met zoeken op ebay of er soortgelijke riemen zijn en voor hoeveel ze dan weggaan.
wat voor iets is het? misschien wil ik het wel kopen

Hahaha deze vraag had iemand die ik kende ook laatst gesteld. Tenzij je haar bent :thinking:
In dat geval: vertrouw je mijn antwoorden niet?!

Hahaha gelukkig anders had je wat uit te leggen :joy:

Bedankt voor je reactie! je hebt ook wel een punt… nouja, nog maar even afwachten welke opties ik krijg.

Jij ook bedankt @Salmiak.

2 likes

Wat doet jullie vriend momenteel met zijn haar? Of wat is hij van plan de komende weken zonder kapper? Bij een kort kapsel ga je heel snel zien dat het te lang wordr

Een mannenkapsel bijknippen kan ik (denk ik) echt niet. Hij denk erover om het helemaal eraf te halen… dan heeft hij dat ook eens gezien en hij moet toch nog lang binnenzitten. Ik zoek een alternatief voor dat haha!

Mijn vriend wil het millimeteren, maar dat mag van mij dus niet. Ben een plan aan het beramen om zijn tondeuse ongezien uit het raam te gooien.

Heb voorgesteld dat ik het bijknip, maar ook geen idee of dat om aan te zien wordt. Voor nu laat hij het nog even groeien.

1 like

Ik denk dat er over 2 maanden (indien we weer naar buiten mogen) allemaal uitgegroede gemillimeterde koppies gaat zien. Ik hoor echt van veel mannen om mij heen dat ze allemaal datzelfde plan hebben.

3 likes

Ik heb hem gister gemillimeterd! Sexxxxxyyyyyyy :heart_eyes:

Edit: en ik kan hem ook knippen, dat doe ik eigenlijk al een paar jaar! Is makkelijk en zolang we er allebei tevreden mee zijn :woman_shrugging:t4:

2 likes

Ik knip zijn haar al een tijdje. Op youtube kun je hele simpele tutorials vinden!

1 like

Ik heb mijn vriend zelf geknipt en het ziet er heel goed uit, al zeg ik het zelf. Hij wilde het eerst millimeteren maar dat mocht niet van mij dus ik zei “ik probeer het eerst, is het lelijk dan millimeter je het maar”, hij was zelf ook verbaasd van mijn kunsten haha.

6 likes

Haha need video plz vooral hoe je dat bovenste gedeelte knipt. Advanced

2 likes

Mijn vriend is echt vlak voor alles dicht ging nog bij de kapper geweest, dus ik denk dat hij het even zo laat. Millimeteren staat hem echt niet en een tondeuse hebben we toch niet in huis. Hij smeert er maar wat extra gel in haha.

2 likes

Hm ja dat heb ik gewoon een beetje op gevoel gedaan, daar hoefde ook niet perse veel vanaf dus was niet zo belangrijk haha.

Maar in welke hoek hou je de schaar en de kam :thinking: