Mijn vriend heeft een afro en gaat normaal trouw elke 1,5 naar de kapper om hem bij te laten knippen. Maar laat het nu maar groeien.
Zelfde geld voor zoon, maar dat heb ik nu maar gevlochten
Wat is de lekkerste ginger ale?
Je moet ff een uitdunschaar aanschaffen!! Dan kun je eigenlijk niks verkeerd doen en krijg je nooit “happen” hahah
… negentig graden dus recht op het hoofd toch
Weet iemand wie deze man is?
Beethoven
Ik zie ineens hier en daar op het forum ‘1 juno’, maar wat is dat? Waarom geen juni?
Omdat het in een van die persconferenties zo gezegd werd, om verwarring met juli te voorkomen lijkt me. En dat vinden mensen blijkbaar grappig om nu ook te gebruiken.
Dat komt vanuit de toespraak van Ferd grapperhaus.
Om te verduidelijkwn dat het juni is en geen juli.
Bedankt voor je snelle antwoord!
Ja deze is zo lekker, en lekker sterk ook. Geen ginger ale trouwens, ik vind dat altijd slappe troep, maar als je daarvan houdt is dit geen aanrader.
Ik heb meteen geclaimd dat ik hem mag millimeteren binnenkort
Ik ben aan het winkelen op Amazon, maar bijna alle dingen die ik wil zijn niet op voorraad. Links in de balk staat nergens een optie om die producten niet te tonen. Is er ergens anders een knop waardoor ik alleen producten zie die wel op voorraad zijn, en dus direct te bestellen?
Edit: dit bedoel ik dus:
Heb het vinkje gewoon uit staan.
Dit is wel anders dan Ginger Ale, maar zo lekker!! Ik ga er alleen jammer genoeg niet zo lekker op haha. Ik voel me altijd belabberd nadat ik dit gedronken heb.
Nog een heerlijke ginger beer:
Ik wil vanavond (voor de 1e keer) verse spring rolls maken.
Wat is het beste recept/ wat gooi jij daar allemaal in?
Haha ik ook niet! Het lijkt deze te zijn. https://www.seasons-vintage.com/treasure/chanel-gold-chain-necklace-belt/.
Edit @Yzile ik heb er een foto van gemaakt vanmiddag, is toch een andere
Oeh lekker, ik eet dit regelmatig! Ik doe er komkommer in, en wortel (julienne), avocado, bosui, edamame boontjes, samen met een beetje mihoen. Als je niet vega wil kun je er garnalen in doen, dat vindt mijn vriend altijd heel lekker. En dan met sojasaus of chilisaus eten.
Deze is zooo lekker!
Ah heerlijk, eet smakelijk! Wat wij er in doen: mango, komkommer, paprika, paksoi, wortel, omelet, nootjes, gemarineerde tempeh, bosui, gebakken champignons, rode peper, tauge, kort gebakken courgette, avocado, sperzieboontjes.