Durf te vragen #2

Tempeh is lekker! (Groene meisjes heeft goede uitleg over marinering).
En Google even hoisin saus, veel lekkerder dan sojasaus zelf!

1 like

www.meerleuks.nl is leuk! Die heeft echt heel veel keuze. En je hebt ook nog www.vlindersinjebuik.nl maar dat is meer voor cadeautjes inpakken enzo, maar zeker de moeite waard als je op zoek bent naar gaaf papier. Dit is namelijk van dat mooie dikke cadeau papier en daar kan je ook wel dingen mee vouwen enzo.

1 like

Iemand nog enig idee waar de fysieke animal crossing nog te koop is?
Zie hem op Engelse amazon, maar dan kan ik denk ik de nl versie niet spelen?

@HotWing95 spam en enquetes zijn niet toegestaan op dit forum. Je bericht is verwijderd.

Ab Osterhuis

1 like

Fysiek is ie naar mijn weten overal uitverkocht, ik was ook op zoek. Ik heb uiteindelijk de Duitse versie gekocht op amazon.nl, maar dan is dus alleen het hoesje in het Duits. Je kunt gewoon in het Engels of Nederlands spelen (wel ff letten op de levertijd).

1 like

Aah top! Ja dat het hoesje Duits is maakt mij niet uit! Maar wilde zeker weten dat die in ieder geval in het Engels of Nederlands te spelen is :blush:!

Weet iemand interessante onderwerpen waarmee ik mijn algemene kennis kan verbeteren? (en ja, ik verveel me een beetje). Twee onderwerpen die ik de afgelopen week al heb bekijken zijn wereldse topo (landen, rivieren, bergen etc) & planeten. Hoor het heel graag als iemand leuke inspiratie heeft!

deze raad ik af

1 like

De opkomst van het populisme.
Het ontstaan van het heelal.
De nut van filosofie in het dagelijks leven.
Hoe de waardering van kunst tot stand komt.
De mogelijke herziening van de Nederlandse gouden eeuw.
De invloed van #metoo op de media.
Hoe je desinformatie kan tegengaan en nepnieuws kan herkennen

Heeft iemand wel eens thuis ranking the stars gespeeld? En zo ja, op welke manier heb je je vrienden/familie/collega’s de vragen laten beantwoorden?
Ik wil graag ranking the stars organiseren voor mijn vrienden (digitaal) maar het lukt me niet om de antwoorden “leuk” te presenteren.

Why??? Vond dat juist heel leuk!

Europese wetten daarentegen… :confounded:

Heeft iemand wel eens, met succes, zelf gebakken brownies o.i.d met de post verstuurd? En hoe heb je dat precies gedaan?

Zit er over na t denken om iets naar vrienden te sturen maar vraag me af of dat wel werkt

Nog nooit gedaan, maar vind brownies lekkerder als ze wat ouder zijn. Dus na dag 1 zeg maar.

1 like

Ik denk eigenlijk dat het wel kan (want browniesperpost . nl).

Ik zou ze dan op de dag van bakken verzenden in een doosje dat zo precies mogelijk past. En dan gewikkeld in bakpapier zodat ze vers blijven en nergens het doosje raken. En dan gewoon adresseren en opsturen.
Als je ze voor een bepaalde tijd (17u?) verstuurt zouden ze de volgende dag geleverd moeten worden. En zelfs een dagje later zou nog oke moeten zijn.

1 like

Zucht kom ik weeer met mn iphone vraag. Heb dus laatst alle icloud fotos op de computer gezet voor extfa ruimte (heb een nieuwe telefoon). Nu ontbreekt dus de helft nog want die pasten niet meer in icloud. Die fotos staan dus op mn oude iphone (niet op sim maar echt op telefoon) die ik nu niet meer in gebruik heb. Probeer ze in te laden (op imac nog wel), maar op de computer lijkt het net alsof al die fotos er niet zijn? De helft ontbreekt. En ze staan wel op mobiel?

Hoe ga ik dit doen? :sob: Via airdrop is geen optie het zijn meer dan duizend foto’s

Heb je Dropbox? Ik heb de app op mijn telefoon en ingesteld dat als ik die open, hij automatisch mijn foto’s naar Dropbox upload en in een map op mn laptop zet. Gaat helemaal automatisch en is super makkelijk.

Wat is dit? En wat kan ik ermee? :woman_shrugging:t2:

Is dat geen koolraap? Geen idee wat je er mee kan haha sorry

1 like

Ja koolraap! Geen idee wat je ermee moet, ik vond het echt niet lekker vroeger.

:face_vomiting:

2 likes