De onderkant lijkt op rammenas, is radijsachtig. De bovenkant op knolselderij, is wat anders, kan in de oven of soep. Hoe ruikt het?
Edit: duh koolraap.
Ik heb geen idee hoe t ruikt haha, ik heb het nog niet open gemaakt. Ik dacht ook koolraab maar vond die onderkant zo gek!
Oh dankje! Ga ik naar kijken!
@PizzaFunghi Ja dan vind ik ze ook het lekkerste idd. Dan zou je zeggen dat versturen niet echt een probleem moet zijn.
@Bakkes bedankt voor je tips! Dan ga ik volgende week nog wel een lading bakken. Of iets anders en dat de dag zelf voor 17:00u op de post gooien.
Ik wil iets retourneren bij Zalando maar het kan alleen via DHL en het retourlabel dat ik heb gekregen is van PostNL. Er staat dat ik zelf een nieuw label moet printen, maar ik heb geen printer en kan nu ook nergens printen. Ik ken niemand met een printer. Ik ben nu aan het chatten met Zalando maar er is geen andere mogelijkheid blijkbaar? Wat een gezeik zeg. Weet iemand of ik het retourlabel gewoon over kan schrijven?
Degene die ik spreek van de klantenservice is echt 0 behulpzaam, jezus.
Ja dat ga ik maar proberen!
Kunnen ze het niet per post naar jou toesturen?
Nee kan ook niet. Ze kunnen niks voor me doen iig
Ik wil vanavond een huilfilm kijken (opgekropte emoties eruit laten) maar ik weet niet wat… Iemand tips?
In frietjes snijden en bakken net als zoete aardappelfriet!
Call of the wild
Up
Big Hero 6
En idd Hachi
All the bright places
Dear john!!
Bij gewoon het zien van dit woord voel ik al een steek in mn hart
Wat @Runnerlongs zegt! Koop bij een teler, ze kunnen het heel hard gebruiken op dit moment.
Edit:
De sierteelt heeft het zwaar te verduren. Op de veiling wordt bijna alles doorgedraaid (= niet verkocht en daarna meestal niet goed genoeg meer om het een dag later opnieuw te veilen). De veiling heeft quota ingevoerd, iedere teler mag bijv. max 3000 bloemen per dag aanleveren (= heel weinig) en zelfs daarvan wordt een groot deel doorgedraaid. Als ze iets verkocht krijgen is het soms voor minder dan 5 cent (laatst kreeg een kennis 1 cent). En kosten zijn wel gemaakt. Zoveel bloemen worden weggegooid. Daarom proberen veel telers het langs de weg te slijten, alsnog voor zeer lage prijzen: 5 bossen tulpen voor 5 euro bijvoorbeeld.
Hier zijn bloemisten nog gewoon open!
Ohhh dat is lastig. Ik weet in mijn omgeving waar veel telers zitten. In ieder geval aan buitenwegen/waar je de tulpenvelden ziet in het voorjaar. Of bij kassen. Met google vind je niet veel idd
Zal ik het voor je uitprinten en naar je opsturen?
Ik ben nu bij de allerlaatste aflevering aangekomen en ik vind dat echt heel jammer. Ik heb nog 20 minuten en dan is het klaar
Ah das super lief! Denk dat het wel lukt, maar anders stuur ik je een berichtje