Is dat het hele nummer?? @FrozenFlame dit is iets voor ons om uit te zoeken
Ja dat is alles. Kijk hier zie je het staan.
Ik vraag me af of dat bellen naar dat restaurant nou gerelateerd is of dat het gewoon toevallig rond die tijd was.
@Elafonisi wat gek joh! Ik heb een beetje zitten zoeken, maar krijg niks zinnigs gevonden. Ergens denk ik wel dat het te maken heeft met het restaurant. Maar ik zou het echt niet weten haha. Ik had aan het restaurant gevraagd of ze je net geprobeerd hadden te bellen hahah.
Voor de meiden die nu thuiswerken: wat doen jullie/doet jullie werkgever om toch nog een beetje in contact te blijven met collega’s?
Wij hebben Slack, een chat programma, dat hadden we al voor Corona maar is nu helemaal fijn! Daarnaast ondernemen we zelf ook vanalles, zoals lunch of een vrimibo met videobellen.
Jaa achteraf dacht ik dat ook. Zo dom dat ik dat niet even had gevraagd haha
@Sok wij werken in teams van ongeveer 6 man en hebben elke dag een kwartiertje een vrijblijvend koffiemoment via Microsoft Teams waar we even met elkaar kletsen. Dat is ook het moment waarbij onze teamleiding soms aanhaakt en even kan peilen hoe het gaat.
Wij hebben elke ochtend en eind van de middag een meeting van ca. 30-45 min waarin we bespreken wat we gaan doen/hebben gedaan die dag, maar ook gewoon een beetje kletsen. Tussendoor heb ik meerdere keren per dag ook korte (video)calls met de collega met wie ik het nauwst samenwerk. En op vrijdagmiddag doen we idd ook een soort borrel. Lunch hebben we het wel over gehad, maar iedereen gaat op zulke verschillende momenten pauze houden steeds, dat het nog niet gelukt is. En inderdaad ook slack net als @Blush, dat gebruikten we hiervoor ook al (ook al zijn we maar met 7 en zitten we normaal allemaal in dezelfde ruimte), maar nu natuurlijk veel meer.
Bij ons is er vanuit de collega’s zelf ontstaan dat we elke vrijdagmiddag een borrel houden via zoom en wie zin heeft haakt dan aan. De ene keer zijn we met 12, de andere keer 6, soms duurt het 2,5 uur, soms 1. is wel leuk!
Daarbuiten eigenlijk niet echt iets
Iedereen dag een digitale meeting met de hele afdeling.
Met collega’s een digitale meeting als nodig.
Bij het eerste liedje moest ik aan Gwen Stefani denken met Hollaback Girl… Geen monster
En Kelis heeft ook een schreeuwnummer. Maar verder zegt het me ook even niks
Mmm ik ga even verder denken
Aaaaaaaaaaaaaahhhh!!!
Ik moest denken aan
Alleen komt die ook niet helemaal overeen met alle aanwijzingen
En deze ook niet helemaal
Jeeej zo fijn! Altijd als iemand een liedje zoekt word ik ook nieuwsgierig welke het is.
Ik heb al een paar keer met plezier bij jullie besteld.
Ik heb helaas wel gemerkt dat jullie het drinken al eens durven te vergeten. Proberen jullie er nu aan te denken?
Zoiets?
Ja, vind ik ook een goede.
Beginnen met complimentje en dan de drankjes aanhalen.
oh geweldig, altijd genieten als een medeforummer het antwoord weet he
het komt hier bijna nooit voor dat zulke specifieke vragen onbeantwoord blijven haha
Je kan alleen proberen. Iedereen reageert anders.
Maar ik zou aanraden bij de huisarts langs te gaan
Zelf geen ervaring met die van de etos, maar na een tip van mijn huisarts gebruik ik nu die van de Lidl. Werken tot nu tow voor mij het beste
Welk ingrediënt?
Ik ben heel erg allergisch, voor alles dat een vachtje heeft of bloeit basically, en mijt en stof etc. Ik reageer alleen echt goed op cetirizine dihcl, loratadine doet niks. En hoewel er altijd opstaat 10mg, is er echt verschil in pillen. Die van de Lidl werken slecht, Etos huismerk ben ik ook niet kapot van maar de Kruidvat huismerk werken top. Heb nu pillen van de apotheek nota bene en die werken ook niet goed. Merk na een aantal dagen gewoon dat ik 's middags of 's ochtends al weer last krijg (ik neem elke avond 10mg). En dan moet ik bijslikken. Weet eigenlijk niet wat je aan dit verhaal hebt hahah sorry
Ik zag trouwens een reclame van een nieuw soort allergiepil. Weet niet meer hoe het heet, bedoel je die? Floralex ofzo.