Durf te vragen #2

Als je echt wilt janken moet je A Monster Calls zien. Ik heb zowat alle jank films gezien maar zowel mijn vriend als ikzelf moesten zo hard huilen ervan. Full on sobbing echt. 10/10 would cry again.

1 like

een vriendin van me is vandaag jarig alleen ze woont in een andere stad dus kan niet zo even iets leuks langsbrengen

iemand nog tips voor (bij voorkeur duurzame) cadeautjes die je online kan bestellen en laten bezorgen?

(droog)bloemen en brownies ken ik al

Een boek? Oorbellen? Gewoon ipv jouw adres haar adres als bezorgadres invullen.

2 likes

ja een boek lijkt me wel een goed idee! maar eens kijken wat ze leuk zou vinden haha

1 like

Ja wat jammer dat het voorbij is! Ik vond het intromuziekje ook zo gezellig steeds. Ik hoop dat ik snel iets vind dat ook zo fijn is :heart_eyes:

1 like

Kent er iemand leuke initatieven in Overijssel om plaatselijke ondernemers/boeren te steunen? Dus bijv stalletjes met groente of bloemen langs de weg?

Ik zag zelf dat de Manderveense aardbei een drive in heeft en dat er in Enschede een marktman is die in zijn loods op zaterdag een drive in heeft voor zijn groente en fruit.

is niet zozeer iets specifieks voor deze situatie maar in veel plaatsen kun je wekelijks of tweewekelijks een ‘groentetas’ kopen met wisselende seizoensgroenten allemaal uit eigen omgeving. en leer je ook meer groenten kennen! is vaak niet eens duur

1 like

Moet je @anon76889665 ff hebben, denk ik.

1 like

Heb je aluminiumfolie? Halveer daarmee je bakblik en dan dus ook de cake halveren. Krijg je geen droge halve cake in elk geval.

Ja eens!! Deze serie is te leuk om niet te kijken!

Wil je een specifiek recept maken? Ik heb net ook heel lang gezocht naar een recept van wat ik wilde maken waar 3 eieren in moesten want zoveel had ik er precies. Dus misschien is een ander recept nog een idee.

Je kan hem toch ipv helemaal vol met deeg doen de helft? Dus qua hoogte. Waarschijnlijk moet hij dan minder lang en lager in je oven (als dat kan). Ik doe dat wel eens en is altijd goed gegaan.

En anders heb je hier wellicht iets aan?

Je kan een tussenschotje maken zoals dit:

afbeelding

Hele lelijke foto wel hahahaa

5 likes

Appelmoes kan ook, proef je niet

1 like

je weet maar nooit misschien komt de bakparade hier zo wel relschoppen voor copyright op deze foto

1 like

Ben denk ik net te laat maar ik heb gisteren een cake gebakken volgens dit recept waar maar 2 eieren in hoeven! En hij is best goed gelukt (ook zonder rabarber).

Hahaha ohja wat was dat ook alweer aan het begin van FF dat een blogger kwam relschoppen om een foto van eten ofzo?

2 likes

ja boterhamworst :joy::joy::joy:

2 likes

Weet iemand of het mogelijk is om in de google drive account van mijn middelbare school te komen?

Het google account was een mijnnaam@naamschool account en bestaat natuurlijk niet meer. Maar bestaat er iets om de foto’s/bestanden toch nog boven water te halen?

1 like