Wat zijn nou echt fijne koffiebonen? Mijn vriend heeft een koffie bonen machine voor mij besteld maar ben echt benieuwd wat fijne koffie is
Welke gebruiken jullie?
Mensen met een klein toilet, waar laten jullie je schoonmaakzooi? Ik wil een flesje schoonmaak en doekjes enz kwijt, maar niet in het zicht.
Ik bedoel op het toilet zelf. Ik wil tussendoor even poetsen. Maar dan wil ik dus dat het er al staat.
Wij hebben een ondiep kastje van de Ikea boven het toilet hangen (uit mân hoofd de Ivar?).
Je ziet dat niet terug in je lijst/afschriften.
Simon Levelt heeft ook vanalles!
Etsy!
EDIT: Oh had niet door dat jouw vraag al drie dagen oud was, dus waarschijnlijk heb je al wat gevonden haha
Ik had het eerst in een gewone mand schuin achter het toilet staan en na een maand of 2 ofzo dacht ik âik zal die mand zelf eens schoonmakenâ, nou mijn vriend plast dus staand (Gelukkig poetst hij de wc) en echt Heb sindsdien een plankje aan de muur waar alles op staat @Ladybug, niet bepaald mooi maarja zit er toch met mn rug naar toe.
Vraag over netflix / itunes / videoland
Ugh ik heb dus een oudere tv van toen er nog geen smart was, met daarop volgens mij de 1e generatie apple tv. Hiervan is de afstandsbediening ineens verdwenen
Ik heb ook een nieuwere maar deze lijkt niet te sporen, als ik een film wil kijken krijg ik een wit scherm.
Dit is echt ergenis ten top, beide dingen zijn ook al oud dus ik ben bereid een nieuwe aan te schaffen (ik heb al geprobeerd van mijn iphone een ab te maken, maar dit moet je instellen met de ab van je apple tv.
En die oude generatie ab ben ik dus kwijt, en de nieuwere die ik ook al een jaar of 6 heb werkt niet zoals het moet)
Ik kan dus een nieuwe apple tv dinges kopen (wel yeiks, âŹ199), maar ik vind die met die afstandsbediening (links rechts boven beneden en OK zonder echte toetsen of uberhaupt lampjes of verlichting) echt kut.
Er is vast een goedkoper alternatief zoals chromecast? Maar kan ik daar ook eenvoudig itunes mee afspelen? Ik ben er niet meer in thuis en ik zoek dus eigenlijk iets goedkopers dan âŹ199 met een normale ab waarmee ik netflix, itunes en het liefst ook videoland kan afspelen zonder streamen via mijn telefoon.
Een nieuwe tv is geen optie want dan moet ik geld uitgeven voor een kleinere lol.
Heeft iemand een tip??
Misschien op marktplaats kijken naar een oude generatie afstandsbediening?
Waarom kijk je niet voor een Chromecast? Kosten een ±âŹ40 en werkt echt ideaal
Edit: Oh oeps ik reageer te snel haha. iTunes weet ik niet spotify sowieso. Ik kan vanavond als ik thuis ben wel kijken of iTunes het ook doet op de Chromecast!
Weet iemand hoe je een oude nokia (lumia 710) kunt ontgrendelen? Ik ben de code vergeten en wil geen harde reset doen, want dan ben ik de fotoâs kwijt waarvoor ik hem juist wil ontgrendelen.
Hackers help me out
Ah misschien is dat beter! Thanks!
Heb je een kpn tv kastje? Ik kwam er laatst dus achter dat je daarnaar ook gewoon Netflix/Videoland ed kan streamen! iTunes weet ik niet want dat gebruik ik nooit, maar spotify sowieso wel dus iTunes ook lijkt me.
Ik heb deze dus gekocht van de Philips 800 serie. Hij werkt heel goed en snel en er zit een speciale nachtstand op die nagenoeg geruisloos is. Kost 149 euro.
Mediamarkt maar daar hebben ze em inmiddels niet meer op voorraad.
Dit is het serienummer ^
Denk dat er de laatste week flink wat verkocht zijnâŠ
Bij de plaatselijke bakker op de website kijken?
Als je toevallig in Groningen woont⊠Ik zag een hele leuke van wadapartja voorbij komen!
Oja daarom kwam ik in dit topic! Wat is een fijn programma/ add om productiviteit te verbeteren / websites te blokkeren. Ik gebruik meestal firefox, maar ik wil het misschien ook op mijn telefoon (android) instellen.
Ik heb er een sinds ruim een jaar en bevalt goed! Ik kan wel niet vergelijken met een duurdere matras of boxspring van een speciaalzaak ofzo.