Durf te vragen #2

Bij ons is er vanuit de collega’s zelf ontstaan dat we elke vrijdagmiddag een borrel houden via zoom en wie zin heeft haakt dan aan. De ene keer zijn we met 12, de andere keer 6, soms duurt het 2,5 uur, soms 1. is wel leuk!

Daarbuiten eigenlijk niet echt iets

1 like

Iedereen dag een digitale meeting met de hele afdeling.
Met collega’s een digitale meeting als nodig.

1 like

Bij het eerste liedje moest ik aan Gwen Stefani denken met Hollaback Girl… Geen monster
En Kelis heeft ook een schreeuwnummer. Maar verder zegt het me ook even niks

Mmm ik ga even verder denken :thinking:

Aaaaaaaaaaaaaahhhh!!!

1 like

Ik moest denken aan

Alleen komt die ook niet helemaal overeen met alle aanwijzingen
En deze ook niet helemaal

1 like

Jeeej zo fijn! Altijd als iemand een liedje zoekt word ik ook nieuwsgierig welke het is.

1 like

Ik heb al een paar keer met plezier bij jullie besteld.
Ik heb helaas wel gemerkt dat jullie het drinken al eens durven te vergeten. Proberen jullie er nu aan te denken?

Zoiets?

2 likes

Ja, vind ik ook een goede.
Beginnen met complimentje en dan de drankjes aanhalen.

oh geweldig, altijd genieten als een medeforummer het antwoord weet he
het komt hier bijna nooit voor dat zulke specifieke vragen onbeantwoord blijven haha

2 likes

Je kan alleen proberen. Iedereen reageert anders.
Maar ik zou aanraden bij de huisarts langs te gaan

1 like

Zelf geen ervaring met die van de etos, maar na een tip van mijn huisarts gebruik ik nu die van de Lidl. Werken tot nu tow voor mij het beste

Welk ingrediënt?

Ik ben heel erg allergisch, voor alles dat een vachtje heeft of bloeit basically, en mijt en stof etc. Ik reageer alleen echt goed op cetirizine dihcl, loratadine doet niks. En hoewel er altijd opstaat 10mg, is er echt verschil in pillen. Die van de Lidl werken slecht, Etos huismerk ben ik ook niet kapot van maar de Kruidvat huismerk werken top. Heb nu pillen van de apotheek nota bene en die werken ook niet goed. Merk na een aantal dagen gewoon dat ik 's middags of 's ochtends al weer last krijg (ik neem elke avond 10mg). En dan moet ik bijslikken. Weet eigenlijk niet wat je aan dit verhaal hebt hahah sorry

Ik zag trouwens een reclame van een nieuw soort allergiepil. Weet niet meer hoe het heet, bedoel je die? Floralex ofzo.

In het kader van quarantaine goals: wat is een relatief makkelijk instrument waar je na 2 weken bikkelen een liedje hoorbaar uitkrijgt?

Ik kan piano en gitaar dus ik neig naar een blaasinstrument nu maar er zijn er zoveel!

Blaasinstrumenten na 2 weken lijkt me heel optimistisch, tenzij blokfuit misschien? :sweat_smile:

Haha ik moet verplicht 1 week vakantie opnemen dus ben wel bereid echt 8 uur per dag te oefenen :slight_smile:

Hahah sterkte aan je buren, vooral met blokfluit :joy: (haha sorry haat blokfluit)

Maar mondharmonica is wel echt leuk!

2 likes

Zo’n lekker nummer. Kelis en Gwen Stefani van die tijd waren ( zijn?) echt mijn ultieme stijliconen!

Ga meteen die shit even aanzetten :smiley:

2 likes

Ooohh die ga ik zo ook even checken!

Maar idd die oude nummers zijn gewoon echt top! En dat hele album Kaleidoscope was zn tijd ook echt ver vooruit…

En natuurlijk de A E S T H E T I C S

4 likes

kun je dat maken tegenover de buren?

3 likes