Ik woon in een vrijstaand nieuw huis dus ik zou me verbazen als iemand me hoort eigenlijk…
ja dan is het oke! het was gewoon een vraag zonder oordeel erin omdat ik het wilde weten niet om je af te kraken.
Nee het is goed dat je het zegt hoor, in een gehorig appartement zou ik het niet heel chill vinden als iemand zo lang gaat spelen.
Ik weet dat de buurjongen drumt maar ik hoor hem nooit (of hij oefent altijd wanneer ik niet thuis ben haha)
Iemand verstand van ww uitkering aan wie ik een vraag mag stellen?
Ik heb ww maar ik heb er geen verstand van ben ik bang. Maar je kan het altijd proberen
Wat wil je weten?
wil graag tips voor vega tapasgerechten
Als je je voet er af snijdt is het eelt ook weg
Beetje een stomme vraag waarschijnlijk maar hoe werkt een wasserette (heet dat ook zo in NL?) precies? Ik doe normaal mijn was bij mijn vriend, mijn ouders of andere vrienden maar gezien corona kan ik daar nu moeilijk heen. Moet je zelf je wasmiddel meenemen? Moet je erbij blijven? Etc. Heb dit nog nooit gedaan en ik wil niet volledig de fout ingaan of iets vergeten meebrengen
Zelf wasmiddel meenemen, die ze daar verkopen heb ik gehoord dat het duur is. En ik denk muntgeld meenemen. Maar precies weet ik niet.
Soms is er een automaat waar je wasmiddel kunt kopen, soms moet je het zelf meebrengen.
In de wasserette waar ik ga moet je euro wisselen voor jetons en die jetons dan gebruiken.
Ik ga terwijl de was of droog insteekt gouw naar de supermarkt recht over de deur van de wasserette (twee vliegen in 1 klap ), of ik neem een boek, tijdschrift, gsm mee en blijf wachten. Als ik weet dat het echt lang duurt dan durf ik wel naar huis gaan (ik woon er 5 minuten van).
Veel succes
Heeft iemand een goede tip om je.menstruatie door te komen? Heb altijd mega moodswings en soms wel 3 dagen hoofdpijn en veel pijn
Thanks ga het aanschaffen
Voel mij altijd zo mega depressief en twijfel dan over alles
Misschien een boek over haar geboortejaar?
Een fotoboek met foto’s van alle familieleden/kleinkinderen? Volgens mij vinden ouwe mensjes het altijd leuk om door dat soort foto’s te bladeren en dan al hun kleinkids aan te wijzen aan de buurvrouw
Hoe kun je het makkelijkst en snelst hardnekkige onkruid verwijderen? Werken die HG producten goed?
Als je hardcore wil gaan werkt round up maar dat is volgens mij verboden omdat het zo chemisch is als de pest. Kokend water erover gooien en dan het onkruid er uit trekken en dat vol blijven houden en op een gegeven moment is het weg
Schoonmaakazijn erover heen gooien. Gaat het onkruid snel dood en trek je het er zo uit.
Iemand ervaring met dingen terug brengen bij de mmarkt? Heb vandaag een keukenmachine gekocht, maar de mengbak zit nu al vol met krassen. Kan ik hiermee terug? Was ook best prijzig namelijk…