Dank je wel voor je reactie. Ik ga het even navragen, het is namelijk voor m’n moeder.
Ze controleren niet meer
Iemand ervaring met bestellen bij boohoo? Zie dat de verzendkosten best hoog zijn (€6) en je zelf voor je retour moet betalen?
Ik heb er 1x besteld, alles viel zeer klein uit en zag er ook echt cheap uit had voor 120 besteld dus wilde wel retouren en dat heeft mij 16 euro gekost denk ik…
Als je via paypal betaalt betalen zij de retourkosten
Ik heb er een jurkje gekocht en die was heel leuk! Ik had me opgemeten via de maattabel en de maat was ook perfect, dat doe ik eigenlijk altijd als ik ergens voor het eerst bestel. Maar zoals @Luzarl zegt betaalt PayPal de retourkosten als je daarmee hebt besteld.
Alleen voor kersttruien moet je bij Boohoo bestellen. Verder is de kwaliteit om te huilen
Is er hier een expert op het gebied van Advertentiebeheer op Facebook die ik een vraag mag stellen? Ik kom er niet uit
Ik heb het een paar keer gedaan! Dus misschien kan ik je wel verder helpen.
Thanks! Ik heb je privébericht gestuurd.
Textbroker!
Oke thanks voor alle reacties van boohoo, ik ga even naar een andere webshop hahaha!
Ik heb het Japanse koksmes besteld. Echt debiel veel geld voor een mes maar ik denk dat hij er heel gelukkig van wordt. Bedankt allen!!
Ik heb placematten gekocht van katoen (volgens mij) en zag bij losmaken dat er een vouw in zit maar ik heb geen strijkijzer ofzo… Iemand een tip hoe ik dit weer recht ga krijgen?
Stijltang
Heb ik ook niet.
In de was gooien/nat maken en dan goed uithangen? Fohnen kan ook!
Ja ik dacht ook aan wassen maar toen dacht ik zou dat wel echt werken. Fohn heb ik ook niet.
hahaha ja wassen zou moeten werken hoor! Ik strijk nooit, krijg alles wel weer recht door het gewoon goed nat te maken of te wassen (en niet te sterk centrifugeren). Dat het nog vrij nat en zwaar is, dan goed uitslaan en recht ophangen. Werkt als een tiet
Natmaken en dan met een hete kookpan eroverheen ‘strijken’. Zo heb ik met kerst ons tafellaken kreukvrij gekregen