Durf te vragen #2

Bij mij helpt om teunisbloemolie te slikken. Dit moet je dan we dagelijks slikken dus niet alleen rondom je menstruatie. Ik merkte daarin wel echt verschil als ik het niet doe voel ik me ook erg depressief en twijfels over alles. Door de tuinisbloemolie is het een stuk minder.

1 like

Oke wat fijn ik ga het meteen eens bekijken! Hoelang slik je het al? Bedankt voor je antwoord vooral die depressieve gevoelens zijn vreselijk

Welke slik jij? Ik zie dat ze nu actie hebben bij Holland and Barrett

Ik slik het al ruim 3 jaar en ik koop altijd het huismerk van de Etos. De depressieve gevoelens zijn inderdaad vreselijk.

Weet niet of je andere medicijnen gebruikt, maar dat is wel iets om op te letten! Kan niet altijd samen. Net als St Janskruid (kan niet met anticonceptiepil samen).

2 likes

Nee slik helemaal niets
Bedankt voor je alertheid

1 like

Ik heb ook wel eens gelezen over magnesium inname tegen PMS klachten, misschien is dat nog iets.

Heeft iemand hier het boek Bedtijdverhalen voor rebelse meisjes?
Als ik me goed herinner staat daar een hoofdstuk over Brenda Chapman in en heb een foto dat hoofdstuk nodig :sweat_smile:

Thanks voor je antwoord! Ze gingen hem terugsturen gelukkig. Mocht voor hetzelfde bedrag wat in de winkel uitzoeken!

1 like

Bij welke supermarkt kan ik een Douglas cadeaubon halen?

Ik dacht niet, volgens mij is alleen ici paris in de supermarkt te vinden

1 like

Voor de mensen die wel eens iets tweedehands verkopen of kopen van kleding. Welke vinden jullie beter: United wardrode of vinted? Of een ander platform?

Ik heb hem niet maar je kunt de Engelse wel zien via Google Books
https://books.google.nl/books?id=ykSvDQAAQBAJ&printsec=frontcover&dq=Bedtijdverhalen+voor+rebelse+meisjes&hl=en&sa=X&ved=0ahUKEwi-9Iv-re3oAhXS-qQKHXemAX4QuwUIPDAC#v=onepage&q=Chapman&f=false

1 like

Dank je!!

1 like

United Wardrobe! Je draagt wel een percentage af, naar Vinted vind ik helemaaaaal niet fijn in gebruik.

1 like

Ik ben ook te spreken over united wardrobe. Tot nu toe (al 27 dingen verkocht in totaal) echt niets kuts meegemaakt. Volgens mij maar 1 x toen iemand gewoon de bestelling maar niet voltooide. Maar volgens mij is het inmiddels zo dat als je een track en trace pakket hebt, united zelf de bestelling binnen 4 dagen voltooid als track en trace aangeeft dat het pakketje al is bezorgd. Heel chill, daardoor zit je als verkoper wel veilig

1 like

Ik boycot vinted omdat ik echt heeel veel reclames daarvan kreeg

1 like

Ranzig hoor: maar er zit aanslag in de wc, met wc eend/bleek gaat het niet weg. Wat werkt wel goed?

Wat baking soda en schoonmaakazijn in de pot gooien (gaat dan wat borrelen) even wachten en dan met de wc borstel erdoor.

1 like

Bij de Lidl verkopen ze wc-tabs van W5, dat werkt bij mij tot nu toe het beste.

1 like