Durf te vragen #2

Ugh ja elke keer als ik daar weer een reclame van zie denk ik stop trying to make vinted happen

5 likes

Een fles cola leeg kiepen en een nachtje laten staan. Typisch zo’n oma weet raad tip maar werkt wel!

2 likes

Een puimsteen!!

Heeft iemand ervaring met facings? Vind mijn tanden zelf net wat te geel maar de tandarts kan niet bleken vanwege te weinig glazuur. Als ik google lijken facings honderden euro’s per tand, maar hoorde laatst iemand iets zeggen over 60-70 euro per tand. Iemand ervaring?

Heeft iemand een mini oven? Ik wil er graag een om cakes etc te bakken, heb nu een mini air fryer maar daar past geen cakevorm in

Een vriendin en ik sturen elkaar af en toe een cadeautje in deze periode en nu wil ik weer iets sturen, maar kan wel wat hulp gebruiken. Ik zoek namelijk een cadeautje dat ‘vrijheid’ symboliseert of iets dat daarbij past. Dat mist ze namelijk nogal en ik dacht dat een cadeautje omtrent dat onderwerp wel leuk zou zijn.

Iemand een idee?

Ja! chill

1 like

Ja deze zat ik ook naar te kijken! Goeie reviews ook. Ik wil gewoon zo graag meedoen met de bananenbroodhype :sunglasses: dankjewel!

1 like

Ik wil zelf gnocchi maken, heb ik dan echt 00-bloem nodig? @George

Nee ik heb het laatst toevallig nog gemaakt met gewone bloem! Dat gaat ook prima :smile:

1 like

Super, morgen dan maar aan de slag gaan. Dank je wel

1 like

Gewoon die van de Kruidvat!

2 likes

Ik knip al heel lang mijn haar zelf en gebruik eigenlijk altijd een schaar van Sibel. Volgend mij heb ik deze:

Maar er zijn er meerdere variërend van goedkoop naar heel duur.

Ik heb ook nog eentje die ik ooit bij de kapperswinkel heb gekocht. Ziet er heel fancy uit want die is helemaal geanodiseerd in een regenboogverloop, maar ondanks dat die veel duurder was dan die van Sibel, vind ik hem minder fijn. Dus zeker gezien de prijs/kwaliteit vind ik die van Sibel echt een aanrader.

Ik heb een bak met tortillachips met gesmolten kaas. Wat is een super lekker sausje hierbij?

Guacamole of course

Helaas geen avocado in huis…

Wel chilisaus en barbecue saus, :thinking:

Chilisaus dan!

Lekker, maar volgende keer ga ik toch weer voor guacamole haha

1 like

Als je het in huis hebt is het ook lekker om een deel sour cream te mengen met een deel mayo (kan ook zonder en de sour cream beetje verdunnen met water), chilipoeder, gerooktepaprikapoeder, optioneel knoflookpoeder en limoensap.