Thanks, heb het opgeslagen
Je hebt verschillende; de composiet geloof ik gaan een aantal jaar mee en zijn goedkoop en de porselein zijn levenslang en duur.
Maar waarvoor haal je niet gewoon whitestrips?
Ja klopt, maar zoals ik het lees is composiet ook meer dan 100 euro per tand en porselein niet levenslang.
De whitestrips zijn ook op waterperoxide basis en lijkt me dus niet handig met dun glazuur en gevoelige tanden. Maar misschien zijn facings wel net zo schadelijk of whitestrips niet (meer) zo schadelijk als ik denk. Vandaar mijn nieuwsgierigheid naar ervaringen. En anders zodra het verantwoord is in deze tijd eens een afspraak maken voor advies.
Heeft iemand de ultieme tip voor een wit t-shirt wat niet doorschijnt? Mijn favoriete is heel lelijk geworden (en niet meer te koop) en ik kan alleen maar shirts vinden waarin je alles ziet doorschijnen
Voor facings slijpen ze je tandjes weg tot een soort rijstkorrels dus ik zou dat niet als eerste optie doen
Maar is dat altijd zo? Dacht dat ik laatst iemand hoorde zeggen dat je ook een soort dunne opzetstukjes had waarbij ze dat niet doen. Nouja, toch maar eens een vrijblijvend advies aanvragen misschien om het uit te zoeken!
Ik heb zelf twee lumineers, een soort facings waarbij niks wordt weggeslepen. Ze zitten nu al tien jaar ofzo.
Ik heb dus +/- 3 weken geleden een heel lief boompje gekocht maar hij werd vrijwel meteen helemaal dor. Heeft iemand een idee wat we fout doen?
Lang verhaal plantenverzorging
We geven hem uiteraard voldoende water. Misschien de eerste paar dagen niet genoeg, maar daarna sowieso wel.
Hij zat in de winkel in een kleinere pot, dus we hebben hem meteen omgepot. Misschien is deze pot alsnog te klein?
En hij stond eerst bij ons de hele dag in de volle zon. We hebben hem nu iets verplaatst zodat hij ook een deel van de dag half in de schaduw staat.
Oh wauw, nooit geweten dat dit moest. Moet dit bij alle planten? Denk je dat deze boom nog te redden valt?
Waar komt deze vandaan?
Wat is een fijne gratis app op lijstjes te maken en af te vinken? Ik heb nu wunderlist maar helaas stopt de app
In IPhone notities kun je ook lijstjes maken en afvinken
Ik heb geen iPhone helaas.
Ik ben overgestapt naar To Do van Microsoft, omdat je Wunderlist daarin kon overtransporteren. Ik vind het nog niet helemaal zo lekker werken als Wunderlist, maar het lijkt er enorm op.
Heb je een Samsung? Daar heb je Samsung Notes op als het goed is. Kan je ook gewoon lijstjes maken met van die hokjes. Als je dan in het hokje tikt zet de app een streep door je taak.
Ik vind Google Keep heel fijn
Die van 1 in het stopcontact, daar 1 van 4 in en de andere sluit je daar op aan, dan kun je er 14 opladen.
Die doos bovenin; een van de vier stekkeringangen is niet goed. 2 gaatjes ipv 1. Dus die valt al af als bruikbare stekkeringang.
Edit: volgens mij is het antwoord dus 8