Oh Jezus dat had ik niet eens gezien
Het staat al in peppies post en hierboven nog eens als reactie op spaarlamp. Die linksonder heeft doorgeknipt snoer.
Edit: ik zie je edit
Ik lees op internet wisselende verhalen over het opzeggen van het bestuurslid van een VVE. Weet iemand wat hierover de regels zijn? De ene zegt dat een brief aan het overig bestuur volstaat, terwijl de andere zegt dat er een heel jaar volgemaakt moet worden en bij een ledenvergadering moet worden opgezegd? Ik wil graag zo snel mogelijk stoppen.
Ik denk dat het in je splitsingsakte is opgenomen? In die van ons staat dat de vergadering een bestuurslid moet ontslaan, dus dan zou je moeten wachten op een ledenvergadering (of een extra vergadering moeten oproepen), maar dat kan bij jullie heel anders zijn.
Dank je wel, ik ga die even opzoeken.
Ik lees inderdaad dat ze bij onvrede mij kunnen ontslaan, maar ik kan niet vinden als ik zelf wil opstappen.
Ik heb wel deze website gevonden, met de toevoeging onderaan, maar weet niet of dit betrouwbaar is?
http://www.vvewijzer.nl/vve-blog/kan-het-bestuur-zomaar-ontslag-nemen/
Ik vind todoist heel fijn!
Late reactie, maar hoe merk jij dat het werkt? Als je hem ook hebt gekocht voor allergieklachten, zijn die minder als je dit gebruikt?
Jep, de lucht binnen is nu gewoon heel schoon qua ademen dus vergeet vaak mn pilletjes te nemen en als ik dan naar buiten loop is het ineens bam! Niezen, benauwd, jeukerige ogen. Daarnaast snurkte mn vriend behoorlijk en dat blijkt nu dus door allergie te komen want sinds dat ding in de slaapkamer staat heb ik em niet meer gehoord.
Remember The Milk! (Volgens mij al eerder getipt met deze reden maar hij heeft dus een leuk icoontje met een koe. Zo gezellig )
ja via origin kun je volgens mij het hele pakket kopen voor iets van 30€
Woow ik wil dit ook! Mijn vriend heeft er last van dat ik in mijn slaap een verstopte neus krijg en luidruchtig ga ademen Ik word soms ook wakker door niesbuien, en de eerste paar uur nadat ik ben opgestaan loop ik nog te snotteren. Als dit zou werken zou dat echt geweldig zijn!
Wat @Broodrooster zegt. Wat moeten we überhaupt zonder wetenschap.
En soms is het natuurlijk ook afhankelijk van de fase van je onderzoek.
Heeft iemand een origineel idee voor een moederdagcadeau? Geen parfum, zeep etc daar heeft ze haar vaste merken voor. Normaal geef ik haar een uitje voor samen naar het theater of iets, maar dat gaat hem momenteel ook niet worden.
Chocstar! Als ze van chocolade houd tenminste. Hele luxe originele chocolade cadeaus. Scoor daar altijd punten mee bij vrienden en familie!
Overleggen is een beetje lastig, we zijn al 2 maanden bezig om iets te regelen en de andere twee reageren sporadisch ben er daarom een beetje klaar mee, ik heb al weken dingen gevraagd en er wordt niet gereageerd. Ik ga morgen anders even naar het bureau bellen wat ondersteunt.
Bloemenzaad speciaal voor bijen
Limburgers: wat betekent haw pin? Ik denk nu hou vol maar ik heb geen idee
Haha ik heb niks met Limburg maar idd hou vol