AnnenMayKantereit is leuk! Lekker zware mannenstem
Kan iemand me hier misschien helpen? Ik had via Paypal een claim geopend en geëscaleerd (heet dat zo?) omdat ik een pakje van een Ebayseller niet had ontvangen. Volgens de tracking code was het naar een fout adres in de VK gestuurd en ik kreeg sindsdien niets meer te horen van de seller. Ondertussen ben ik al even aan het wachten tot Paypal mijn case bekeken heeft maar vandaag kwam er plots uit het niets een pakje binnen van dus die seller. Wel een lege doos met wat papier erin, niet wat ik gekocht heb uiteraard dus ik ben duidelijk gescamd. Ik weet niet of en hoe ik deze nieuwe info moet aangeven bij Paypal. Bij mijn case zie ik enkel de optie tot annuleren of ‘change case type’. Misschien dat laatste? Ik weet niet goed of een pakje met niets erin nu een ‘item not received’ is of een ‘item not as described’? Heb een beetje schrik dat ze bij Paypal mijn huidige claim gaan wegwuiven door te zeggen ‘tsja, de seller heeft een pakje verzonden en jij hebt het duidelijk ontvangen dus doei’.
Hellupppp.
Jaa Cro is tof! Oneway is ook een leuk nummer
Noob-vraag hier. Ik ga morgen (waarschijnlijk) een auto kopen en de garage vroeg of ik contant kan betalen. Het is best wel een groot bedrag dus, maar kan je dit gewoon pinnen ergens of moet ik naar een ING-kantoor gaan?
Ligt eraan hoe hoog je pinlimiet is! Kun je zien in je INGapp.
Ik zou dit een beetje shady vinden, waarom contant?
Oh ja, ik zag dat ik die kon wijzigen - maar ze raden aan om toch langs te komen voor zo’n bedrag. Denk dat ik dat maar doe, voelt toch wat veiliger
@anon95331300 Snap ik, maar ik ken ze daar. Is een occasion die een van die gasten daar erbij heeft opgeknapt
Een spinnende watertor
Ohh thanks dan leeft ie nog
heh? Had je hem vermoord als het geen spinnende watertor was?
Haha nee dan was ie verzopen
Volgens mij betekent dat ambtshalve!
Haha nouja het komt in principe op hetzelfde neer Ben blij om te horen dat het gelukt is!
90 graden met bleek doet ook wonderen !! En dan ook ff in de trommelrand, wasmiddelbakje, wasverzachterbakje e.d. Dan is 'ie weer als nieuw
Zonder was erin uiteraard
All Class Kitchen Art events. Die hebben o.a. borrelplanken en cocktailpakketten als ik het me goed herinner! Hun aanbod staat sowieso op Instagram
Wij willen een zweefparasol voor een beetje fatsoenlijke prijs en hij moet draaibaar zijn.
Nu was ons oog gevallen op deze: https://www.karwei.nl/assortiment/zweefparasol-porto-rico-ecru/p/B626902
Alleen nu zegt mijn vader dat we door deze moeten gaan: https://www.koopjedeal.nl/luxe-zweefparasol-met-een-diameter-van-3-meter-creme-donkergroen-zwart.html
Ik geloof alleen nooit zo in dat soort websites … Wat zouden jullie doen?
Ik heb op die site mijn Macbook gekocht, dat ging allemaal vlekkeloos, dus ik heb over die site geen klachten.
Die van koopjedeal heeft een verstelbare kantelhoek, volgens mij heeft die van karwei dat niet? Als de zon dan niet recht van boven komt maar een beetje van de zijkant kun je de parasol meer verticaal zetten, anders schijnt hij er alleen maar onderdoor.
Iemand een tip voor websites met leuke haarbanden of bandeaus voor in je haar?
Waait het wel eens bij jullie achterom? Zo’n zweefparasol is echt super onhandig als je geen goede hebt dan. Die van Karwei vind ik er niet echt degelijk uitzien . Die van koopjedeal oogt steviger!