Durf te vragen #2

Saitee!

Iets heel anders haha, maar hoe controleert de politie of je een huishouden bent gedurende de coronacrisis? Kunnen ze dan zien waar je staat ingeschreven, of vertrouwen ze je gewoon als je zegt dat je een huishouden bent? Ik heb al op google gezocht, maar ik kon het niet echt vinden en ik vraag me dit nu al weken af haha.

1 like

Kunnen ze opzoeken en inderdaad dus zien!

1 like

Heb uiteindelijk al reviews gevonden op Gamma, die verkoopt dezelfde en lees daar dat hij echt snel wegvliegt haha.

De Lidl verkoopt er ook een die er goed uitziet, denk dat we die gaan doen. Mijn vriend wil perse een zweefparasol, ik had liever een normale gehad. :sweat_smile:

Op de plek waar we ‘m willen waait het eigenlijk niet, daardoor is het daar telkens bloedverstikkend heet.

:joy::joy::joy::joy:

1 like

Er had hier laatst (in coronatijd) iemand heel mooie bonbons/petitfours oid gekocht die ze had besteld, ik probeer ze nu terug te vinden maar dat lukt me niet. Iemand die toevallig weet welke ik bedoel?

Omg ja!! Dit was het!! Dank :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Afwasmiddel misschien? Kledingstuk nat maken, paar druppels op de vlek doen, tijdje laten intrekken en dan meewassen.

Als je samen met iemand een Instagramaccount beheert, en je gaat stories bekijken. Ziet de ander dan dat jij deze al hebt bekeken, als in, verdwijnt dan ook het bolletje bovenin bij haar (waaraan je kunt zien dat er nieuwe stories zijn gepost).
Hopelijk is het duidelijk hehe

Ja die jij hebt gekeken verdwijnen

1 like

Oh dat wist ik niet! Stom wel, want als de ander ze al heeft bekeken kun jij ze dus niet meer zien tenzij je echt naar het account gaat (en dan moet je maar net weten dat er iets gepost is)

Wie heeft dé gouden tip tegen nare luchtjes in de koelkast? Heb al een aantal dingen geprobeerd maar nog zonder succes.

Bakje met gemalen koffie erin werkt bij mij altijd

1 like

Thanks! Dan ga ik dat morgen even proberen!

1 like

Schoenenvraag! Ik wil graag Air Force 1’s (mid) kopen maar ik ben niet zeker van de maat. Ik heb normaal gezien maat 38 maar in mijn Air Maxen (90 denk ik?) maat 38,5. Wat zouden jullie doen?

Ik heb van alle Nikes altijd een maat groter behalve van Air Force 1. Dus mijn gewone maat. Voelt in het begin altijd net ff te klein maar is uiteindelijk gewoon de beste maat.

1 like

Ik zou ze even passen

Wij slapen beiden op een hoofdkussen van ikea met memory foam, en zijn hier zeker tevreden over. Ook gasten dat blijven slapen zeggen altijd dat ze graag op deze kussens slapen :sweat_smile:

1 like

Als je een iPhone hebt is imovie prima!

1 like
1 like

Ik ben me aan het informeren om een work&holiday te doen in Nieuw-Zeeland maar ik snap niet zo goed of je dat visum moet aanvragen VOOR je 30ste verjaardag of je het ook kan doen in het jaar dat je 30 bent geworden. Online vind ik wel heel duidelijk dat je na je aanvraag nog 12 maanden hebt om te vertrekken, maar niet wanneer je de aanvraag moet doen. :older_woman:t4:

@Oprah @visual Weten jullie dat toevallig? :grimacing: of iemand anders?

1 like