Durf te vragen #2

Heeft er iemand weleens zo’n gratis hello fresh box gekregen omdat iemand die je kent een abo heeft? Ik kan er nu eentje krijgen van een vriendin maar wil niet aan hellofresh vastzitten (in mijn herinnering zijn ze nogal standvastig…). @tuula jij gaf ze weg via insta geloof ik toch? Enig idee hoe dit zit?

Ah ok fijn! En geen irritante mailtjes/telefoontjes of iets dergelijks?

Ik heb ook zo’n gratis box via een vriendin gekregen en meteen weer opgezegd. Daarna nog regelmatig mails gekregen inderdaad en ook telefoon van Hello fresh over hoe ik het had ervaren, waarom ik geen lid bleef en de hele blabla

Heeft iemand hier ervaring met een chromebook voor studie (eigenlijk alleen verslagen), netflix en forummen? Is dat een goede keuze?

Ik heb er weleens één geprobeerd, maar uiteindelijk teruggebracht omdat het niet goed samengaat met office (wat natuurlijk van de concurrent Microsoft is). Als je goed uit de voeten kunt met Google docs voor je verslagen en verder eigenlijk alleen maar web-based werkt, dan zou het wel kunnen. Ze zijn heel snel én heel aantrekkelijk geprijsd.

Maar is google docs dan zo moeilijk? Misschien moet ik dat eerst eens proberen

Nee is niet moeilijk maar wel anders en zonder wifiverbinding kan je het niet openen en dus niet aan je opdrachten werken

Maar daar kun je een extensie voor downloaden. En ja ik zit eigenlijk nooit zonder internet dus vandaar mn vraag. Anders zou ik het niet overwegen

https://support.google.com/chromebook/answer/2809731?hl=nl

Ik deed sowieso alles al op Google (drive, docs, photo, gmail) en de sporadische momenten dat ik geen internet heb zet ik mn hotspot van mn telefoon aan
Vind het super nice dat ik hem gewoon kan openklappen en lets goooo

1 like

Welke heb jij?

https://www.bol.com/nl/p/hp-chromebook-14-ca050nd-celeron-n3350/9200000130196732/?Referrer=ENTcli_order_confirmation2008093611

Afgelopen februari gekocht

Dan zou ik het gewoon doen! Ik heb een normale laptop maar doe ook alles via de drive, ook powerpoint. Het werkt gewoon makkelijk en snel en je kan het op elke pc/ipad/mobiel openen

1 like

Oh maar hier zit word op, werkt dat niet chill? Goedkoop wel, aanlokkelijk!

Lol geen idee niks mee gedaan
Ik zie het ja, je kan Office 365 via de appstore downloaden
Dat is dan nog chillen misschien voor je

Ik heb ook een Chromebook voor mijn studie, en vind Google Docs prima werken voor het soort papers dat ik moet schrijven. Ben heel tevreden erover!

Meringues en custard? (soort pavlova maken misschien?)

1 like

Ik heb er zelf ook zin in! Ik dacht eraan omdat ik custard ga maken vandaag en dan houd ik ook eiwitten over natuurlijk.

Je zou ook met de dooiers nog lemon curd kunnen maken <3 Voor een eventuele frisse pavlova. Love pavlova hahaha.

2 likes

Wat zijn jullie ervaringen met Ben? (De provider)
Ik twijfel eraan om over te stappen via ING, €10pm, onbeperkt bel/sms en 5gb internet

Mag ik iemand een pb met screenshots van een echtscheidingsconvenant sturen? Gaat vooral over t huis en e hypotheek.

Ik ben heel tevreden! Ik heb eigenlijk nooit problemen gehad en heb echt al Ben sinds ik me kan herinneren.

3 likes