Iemand had hier laatst zo’n pizza oven besteld (zo’n soort tosti ijzer voor pizza’s). Ben heel benieuwd of zoiets bevalt en of dat beter/sneller/lekkerder is dan zo’n pizza uit de oven. Dus als iemand zo’n pizzaoven heeft hoor ik het graag
Mijn scherm tijd op m’n iPhone doet het soms echt totaal niet.
Elke keer als ik m’n telefoon gebruik, begint hij weer opnieuw met de schermtijd, ipv dat hij doorloopt.
Als ik m’n telefoon dan opnieuw opstart gaat het vaak wel goed.
Meer mensen die hier last van hebben?
Ik durf het bijna niet te vragen want het is een “kan ik dit invriezen” vraag maar ik heb al in meerdere talen gegoogled en kan geen ervaringen vinden.
Heeft iemand wel eens quorn broodbeleg ingevroren? Ik heb per ongeluk twee pakken open gemaakt en wil niet dat het uitdroogt D:
Niks te verliezen toch, doe gewoon
Ik heb technisch wasmiddel van Nikwax (zo’n paars en groen busje van 300ml in een set, kostte dacht ik €17,50) voor een waterdichte regenjas, daar staat op dat je 100ml per kledingstuk moet gebruiken, dus dan zou je net niet uitkomen met 1 setje.
Overigens wast mijn schoonmoeder onze skikleding altijd (verwend) met gewoon fijnwasmiddel en dan spuit ze alles in met Thundershield, maar dat is ook geen bijster goedkoop spul.
Ik eet eieren echt way over datum. Je kunt de watertest doen en als het nog op de bodem ligt eet ik het op en ik ben nog nooit ziek geworden daarvan.
Weet iemand een fijne epilady voor je benen en bikinilijn?
Ik epileer mijn bikinilijn nu vaak met een pincet omdat ik dat mooier vind dan scheren, maar het is zo’n gekut. En benen zijn natuurlijk geen beginnen aan met een pincet, maar zou ik ook liever willen epileren. Dus: welke moet ik kopen?
Ik heb deze! Nog nooit een andere gehad, dus kan het ook niet goed vergelijken, maar vind hem prima.
Oh thanks, ik heb even de specificaties gelezen: die ziet er inderdaad goed uit!
Ik heb dezelfde en veel minder pijnlijk dan soortgelijke van Philips, ben er echt blij mee
Ah yes, goed om te horen. Ik heb 'm op mijn bol.com-lijstje gezet! Ik denk zomaar dat ik mijn vakantiegeld stuk ga slaan op fijne dingen voor mezelf aangezien een vakantie er toch niet in zit. Er staat ook al een nieuwe eettafel en een tv ergens in een winkelmandje…
Ik heb ook de Silk Epil 9 en voldoet goed! Hiervoor had ik een Satinelle van Philips. Ook prima, maar die was ondertussen 15 jaar oud en aan vervanging toe haha.
Heerlijk toch, leuke spulletjes voor lange termijn. We moeten er maar het beste van maken. Wat voor tv wil je?
Ja, precies! En ik geef eigenlijk nooit zo gauw geld uit aan dure dingen zomaar voor mezelf en nu ik wat meer financiële ruimte heb, wil ik mezelf meer gunnen.
Een mooi voorbeeld van bovenstaand is dat ik dus nog zo’n ouderwetse vierkante bak als tv heb. Ik wil nu dus een digitale of smart-tv. @anon65426728 heeft me al een beetje wegwijs gemaakt!
Zit daar echt veel verschil in? Ik heb volgens mij de 7 en mijn benen vind ik onder de douche nog wel te doen qua pijn, maar mijn oksels of bikinilijn durf ik echt niet. Terwijl hij er wel ideaal voor zou zijn. Of heb je daar misschien nog een tip voor?
Kan je wel zien toch. Als je op de laptop op het bericht menu klikt kun je zien wie het was maar open je het bericht nog niet.
En je bent hem of wie dan ook niks verschuldigd dus ik zou t gewoon openen, lezen en dan verwijderen als je er niks mee wil.
Ik denk dat tussen de 7 en 9 niet zo veel verschil zit, en ze hebben zowat dezelfde vorm. Mijn oude van philips had een kleiner stuk met die pincetjes en had ook een langer deel om het vast te houden. En had het idee dat de pincetjes ook niet suuuper snel waren. Al met al vond het heel pijnlijk en gebruikte het daardoor weinig
Nu ben ik zelfs benieuwd wat hij gestuurd heeft.
Haha nou dan moet ik maar gewoon even doorbijten, het wordt misschien ook wel minder naarmate je eraan gewend raakt.
Ik vind mijn oksels véél minder pijn doen dan mijn benen! Benen kan ik alleen onder water in bad en dan nog doet het pijn haha. Bikinilijn durf ik niet