Durf te vragen #2

Ik laat m op een broodplank/bord liggen in de kast, zo’n cake is bij ons binnen en dag op.

1 like

Ossengal van Beckmann, het zeepje. Goed inwrijven en in laten werken, uitspoelen. Zo nodig herhalen.

2 likes

Ja dit! Hielp bij mij om de vlekken uit mijn Kimomo te halen!

1 like

Ontvangt er iemand hier toevallig zorg vanuit de WMO die dit ook in 2019 al ontving?

Vraag over autoverzekeringen van deze noob.

Ik heb nu bijna een jaar mijn eerste auto. Nu keek ik op zo’n vergelijkingssite voor autoverzekeringen en ik zie dat het nu goedkoper is dan dat ik betaal (bij dezelfde verzekeraar, zelfde voorwaarden). Is het normaal om daarover te bellen?

En ik heb dan straks een schadevrij jaar, krijg je dan automatisch korting?

Wat wil je weten? Misschien weet ik het…

In België is je verzekering goedkoper na elke schadevrij jaar en die hangt dan ook af van je bonus malus score. Hoe lager de bonus malus hoe goedkoper je verzekering.

Ja dat is hier ook! Maar krijg ik dan automatisch een nieuwe premie toegestuurd? Omdat ik nu zie dat de premies sowieso al lager zijn geworden.

Ja net voor het einde van je looptijd krijg je toch een rekening en dan zie je dat het bedrag lager is.

Je krijgt idd automatisch je nieuwe premie door, want je polis ‘verjaart’ dan. Ik krijg bij Interpolis elk jaar een nieuwe polis iig.
Mogelijk is er op de achtergrond wel wat in voorwaarden veranderd waardoor een nieuwe nu goedkoper lijkt maar het misschien niet zou zijn als je toch schade zou rijden. Je kunt je verzekeraar altijd even bellen en om uitleg vragen!

1 like

Weet iemand een gratis app voor iPhone waar ik een simpele video mee kan bewerken. Dus een paar losse filmpjes aan elkaar plakken en eventueel wat knippen is genoeg. Er is zoveel keus in de AppStore dat ik niet weet welke ik moet kiezen.

Imovie! Zat op mijn nieuwere iphone er al standaard op, werkt heel prima!

1 like

Hebben jullie goede ervaringen met made.com?
Ik heb een klok gezien die ik nergens anders vind.

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ja gewoon imovie! Ik kan het ook wel voor je doen

1 like

Oh heel lief! Maar het hoeft echt alleen maar even snel aan elkaar geplakt te worden morgen ochtend als ik het gefilmd heb en 2 fotos er in te plakken. Dat moet me wel lukken haha. Bedankt!

1 like

Weet iemand waar ik een klein formaat nee/nee-brievenbussticker kan kopen?

We hebben in ons complex nieuwe brievenbussen met zo’n speciaal vakje voor een kleine sticker. Bijna iedereen heeft een (officiële) sticker, maar ik heb er geen gekregen. :cry: Terwijl er op mijn oude brievenbus die ze weg hebben gehaald ook een sticker zat, dus het was heus duidelijk dat er bij mij ook één op moest…

Nu deed er zelf een briefje achter waar ik met stift nee/nee op had geschreven. Maar dat is al 3x weggehaald! Door iemand uit mijn complex of van de woningbouw? Ik heb geen idee. En ik wil me heus wel conformeren en ook nog eens als enige die sticker zelf bestellen en betalen, maar ik kan dus online alleen die standaard grote vinden…

Edit: ik denk dat ik 'm online heb gevonden!

Zou even je verhuurder/VvE contacteren, die hebben er vast nog wel een paar

1 like

In het kader niet geschoten altijd mis, mega random. Ik ben op zoek naar de aflevering van De Lama’s met daarin de scene van de Allerslechtste McDonalds-medewerker aller tijden. Een mega oud-fan die dit toevallig nog weet?

https://de-lamas.fandom.com/nl/wiki/Aflevering_6-04 Kun je hier iets mee?
https://www.youtube.com/watch?v=3S5-SO1L15c Hier staat deel 1 op youtube en de rest volgens mij ook.

1 like

Oh super, had nog gegoogled maar kreeg niks gevonden. Mega bedankt!

1 like