Durf te vragen #2

Weet je nog wie de gast van die aflevering was? Dat zoekt misschien makkelijker.

Ik heb een samsung A50 en die bevalt heel goed!

1 like

Motorola is ook fijn!

Deze! Kunnen ook mooi plat stapelen in de vriezer.

Soepen en sauzen doe ik altijd in een ziplockbag, die kun je lekker plat leggen en super veel op elkaar leggen! En ik spoel die zakjes dan om en leg ze apart voor een volgende keer pastasaus oid.

1 like

Als ik op Etsy zoek naar ‘mini house plants’ kom ik al best wat tegen :slight_smile:

1 like

Oke je mag hier vrijwel alles vragen toch? Hoe dom het ook is. Hoe weet de thermostaat in de woonkamer hoe warm het is eigenlijk? Hoe meet hij dat hahaha. Ik heb deze:

Juist omdat dit zo simpel eruit ziet vraag ik mij af hoe dat ding weet dat het nu 21 graden binnen is. Ja echt super domme vraag misschien maar ik vraag het gewoon haha.

6 likes

Ik heb daar informatie over opgezocht toen ik ging verhuizen maar het was echt vreselijk duur. Echt vanaf 300 euro. Maar dat is in Brabant.

1 like

In mijn ervaring vragen ze vooral naar hoeveel je wilt verhuizen (welke meubels en hoeveel verhuisdozen) ivm de grootte van de bestelbus, dus als je dat weet of daar een inschatting van kunt maken, zou je wel een offerte moeten kunnen opvragen!

1 like

Er zit een temperatuur sensor in denk ik, dat hoeft maar een heel klein apparaatje te zijn. Je zou bijvoorbeeld een bepaald materiaal in de sensor kunnen stoppen dat temperatuur afhankelijke eigenschappen heeft: bijvoorbeeld weerstand. De weerstand is de mate waarin het materiaal stroom door laat. Vervolgens zit er dan iets in dat meet hoeveel stroom op dat moment wordt doorgelaten en dat kan dan omgezet worden in de bijbehorende temperatuur.

1 like

Is er iemand aan de Radboud universiteit of Universiteit van Amsterdam die 2 artikelen voor mij kan downloaden en doorsturen? :grimacing:

Wow helemaal niet aan gedacht, wat dom van me! Dankjewel :’) (of nou ja niet helemaal want nu moet ik extra werk doen :((( )

Weg

Wat zijn websites waar je echt mooie foto-albums kunt maken? Ik vind de kwaliteit van Albelli echt waardeloos, ik wil echt mooie prints en niet zo korrelig.

Kleine kans maar iemand hier enig idee of Atelier des Femmes nog de bandeaus aanvult op hun website?

Kun je die vraag niet beter aan hen mailen als je het zeker wil weten?

Dat heb ik al gedaan maar was benieuwd of iemand het hier toevallig wist. En ik sta ook al op de wachtlijst.

Ik heb een Huawai (schrijf je dat zo) en ben fan!

1 like

Profotonet!

1 like

Toen ik uit een studio ging verhuizen paste dat prima in een grote bus en gewone auto. Misschien is dat een oplossing? Had trouwens geen eetkamertafel wel bureau e.d.