Zijn dat niet gewoon bloesembomen?
Bloesem is de algemene naam voor bloemen aan een boom, ‘bloesemboom’ zegt net zoveel als ‘blaadjesboom’.
Kastanjebomen denk ik
Ik weet niet of je er wat aan hebt, maar saitee (webshop) verkoopt die haarbanden ook, misschien dat zij degene hebben die je zoekt?
Nee ik had al gekeken na jouw tip van laatst maar die ik zoek hebben ze niet helaas!
Ik heb een broek gekocht in de kringloop van het merk Zoi/zoï. Na wat gegoogle lijkt het te komen van Shoeby maar die verkoopt t niet (meer?) Wie weet wat vergelijkbaars want die broek zit heerlijk!
Is dat eerste niet een atlip of hoe je dat ook schrijft?
O aha, thanks! Ik werd altijd gek van Trijntje die het in elke zin 3x gooide daar heb ik de term ook vandaan, ben echt een noob. Maar nu heb ik weer iets geleerd en dat vind ik leuk!
Weet iemand hoe het kan dat de ene zak chips veel meer smaak / gekruider lijkt dan precies dezelfde smaak/ merk alleen dan andere zak?
Mijn geheugen laat me even in de steek, maar een tijdje terug werd hier een tip gegeven voor een mom jeans van H&M die geschikt was voor bredere heupen/bovenbenen. Weet iemand nog welke forummer die tip gaf, of om welke jeans het ging?
Dank u!!
Omdat elk merk zijn eigen receptuur heeft en dus oa meer of minder kruiden gebruikt.
Alle pindakazen of cola’s smaken ook niet hetzelfde toch.
Chili schrijft zelfde merk en zelfde smaak, alleen andere batch.
@Chili Denk dat ze soms wel eens uitschieten met het zout ofzo? Ik herken het wel. Ene zak is soms lekkerder dan de andere zak.
Sinds een paar maanden is het zo dat MyFitnessPal of niet of heel traag ingrediënten vindt. Hebben meer mensen daar last van? Al eerder gebruikte dingen vindt hij wel gewoon. Maar streepjescodes of zoekwoorden werken slecht. Zo irritant.
Bij mij blijft ie continu hangen zegmaar. Soort vastlopen, met dingen invoeren maar ook met zoeken. Duurt even voordat ie reageert.
Ja hè. Wat onhandig. Hier had ik vroeger echt nooit last van.
M’n vriend (haha ik vraag hem voor al dit soort dingen) denkt motvlinders
Edit: ja, ze heten ‘plat beertje’ ofwel manulea lurideola