Hahaha hij vond het leuk dat hij bekend is. Hij zei na één blik ‘hoornaar’. Hij denkt dat het een werker is, je ziet over het algemeen de koningin niet.
Ah bedankt voor jullie snelle antwoord! En zeker weten dat ie bekend is want insecten uit elkaar houden is te ingewikkeld, haha.
Hmm als je de koningin normaal niet ziet dan zal ik even de muren in de gaten houden op gaten ofzo. Thanks!
Heb een 1,5 uur geleden m’n telefoon laten vallen en nu zit er links bovenin een puntje met barsten. Scherm doet 't nog gewoon en 't valt ook best mee hoe erg 't is allemaal, alleen nu wordt het rondom dat puntje een beetje geel… Lijkt mij niet echt een goed teken Kan ik iets doen om dat tegen te gaan?
Heeft er iemand heel toevallig het AD Utrechts Nieuwsblad van afgelopen zaterdag? Er staat een artikel in over mijn oudoom die in de oorlog is overleden en mijn moeder wil dat graag hebben. Beetje een long shot maarja wie weet
weet je beestjes boi toevallig ook tips om hornaars en wespen uit de buurt te houden? Bij mij zit er een nest in de buurt en ze vliegen continue naar binnen, maar mijn anti-beestjes boi kan dit niet handelen (en ik vind het helf ook wel een beetje kut, want ze vliegen nooit ook weer naar buiten)
haha nee hij had niet echt tips, behalve het meest obvious: het nest weghalen/ze dood maken
helaas er zitten er nu ook al twee 5 minuten tegen het raam te tikken, ik denk dat ik maar nooit meer naar buiten ga
je kan misschien de krant even berichten/mailen/bellen? kan me best voorstellen dat ze in zo’n geval welwillend zijn iets op te sturen
Trouwens algemene tip! Met de app “ObsIdentify” (oa gemaakt door Naturalis) kun je heel makkelijk (en vaak correct) planten/dieren/insectensoorten identificeren - en ook als normale burger bijdragen aan data omtrent biodiversiteit in Nederland
voorbeeld, ik kwam een plant tegen waarvan de bloesem exact vlierbloesem was maar het blad volledig anders:
en scheen toen opeens een bepaalde soort vlierbloesem te zijn!
Doen ze meestal niet, dat soort verzoeken komen er honderden van per dag
oh heb vroeger wel eens succes gehad, maar goed om te weten! begrijpelijk ook wel
Misschien late to the party hoor maar misschien een scooter?
Vreselijk dit soort strepen in Word. Ik weet niet hoe het weg moet, maar je kunt het wel anders oplossen; je kopieert je tekst rondom de hardnekkige streep, haalt dan alles weg en plakt het dan weer terug zonder opmaak… dus niet ctrl+v maar echt plakken met rechtermuis en dan kun je ergens bovenin dat vakje uit 3 opties kiezen (opmaak samenvoegen/bron behouden e.d.). Soms even een gedoe en als niks werkt doe ik op het eind alles in een nieuw document zonder opmaak en pas ik het aan… Maar als iemand weet hoe het wel moet hoor ik het ook graag
Ik had dit bij een telefoon en die is nog jaren meegegaan. Ik heb dit ook bij een andere telefoon gehad en dat was het begin van het einde. Het hele scherm liep uiteindelijk soort van vol met vloeistof.
Ik zou in ieder geval je bestanden veilig stellen, die tip kan ik je wel geven
Heb van m’n bestanden direct een back-up gemaakt ja! Ben heel erg benieuwd hoe lang hij mee gaat. Was gelukkig geen al te dure telefoon, maar verder werkt alles nog super dus zou alsnog vervelend zijn als hij er mee stopt.
De barst zit ook precies boven het FF logo hahaha, ik klik daar echt te vaak op om naar de home page te gaan.
Ik moet voor werk voor enkele collega’s een bos bloemen opsturen, van welke site zouden jullie het leuk vinden om een bos bloemen te krijgen? Heb zelf eerder topbloemen gebruikt en greetz maar omdat ik dan niet weet hoe het aankomt bij de ander vind ik het lastig. Budget is max 30 euro
Bloomon!
Lokale bloemist zou ik doen
Done, succes!
Ik heb even bij het oud papier van m’n ouders gekeken en ik heb 'm gevonden! Ze hebben er geen abonnement op, maar ze krijgen het sinds kort opeens toch binnen dus dat is nu wel geluk haha. Zal ik een foto naar je sturen? Of ik kan die pagina ook wel op de post doen als je wil?