Durf te vragen #2

Gedaan!

1 like

Als ik in een Facebook (verkoop) groep een advertentie zie dan kan ik maar 12 foto’s zien.

Als ik op, in dit geval die 49, klik dan krijg ik er alsnog maar 12 te zien. Weet iemand hoe ik ervoor kan zorgen dat ik die andere foto’s ook zie?

Heb het ingevuld! Maar als ik wat mag vragen: is er een reden dat er bij de vraag over gender geen optie ‘other’ of ‘x’ is? Voor het verwerken van resultaten ofzo? Ben ik oprecht benieuwd naar :blush:

Als er zo’n inzamelingsactie is voor een collega die jarig is, een baby heeft gekregen, een nieuwe baan heeft, etc., en je mag een bedrag naar keuze sturen via een Tikkie, hoeveel is dan gepast om te geven?

Bij ons gaat het vaak om 2,5 ofzo maar wij hebben ook een groot team. Bij mij zou het er ook vanaf hangen hoe goed je die collega kent, soms geef ik gewoon helemaal niks

Ik weet dat best veel mensen hier deze koptelefoon hebben. (Sony wh-1000xm3)

image

Hebben jullie, sinds je deze koptelefoon draagt, onverklaarbaar veel afgebroken haren aan de voorkant?

• Ja
  • Nee
  • Geen idee

0 stemmers

Ohh wat lief! Ik pb je even

1 like

Ik wilde als een successful adult mijn wattenstaafjes in een potje doen, de afmetingen waren goed ~dacht ik~ maar de deksel heeft aan de onderkant een verdikking waardoor het toch net niet past :sob: ik vind alleen het potje zo leuk dus weet iemand een winkel waar ze korte wattenstaafjes verkopen? :clown_face: van 7 cm of minder, deze zijn 7,5 cm, via google vind ik niks kleiners :-1:

Kan je het potje niet gewoon open laten? Vind ik altijd gezellig staan hahah

Ja mijn idee ook! Is ook nog makkelijker als je een wattenstaafje wilt pakken, hoef je niet eerst weer die deksel eraf te halen haha

1 like

@Luzarl @iloveblush Dat staat inderdaad gezellig maar dat vind ik niet zo hygiënisch :slightly_frowning_face: ik bewaar ze graag afgesloten

1 like

Dit kun je ook doen met ctrl-shift-v ipv rechtermuisknop!
Maakte mijn leven zoveel makkelijker toen ik dat ontdekte met de hoeveelheid dingen die ik altijd in excel/google sheets moet kopiëren en plakken…

5 likes

Ooh wow never knew that ! Ga het meteen proberen volgende keer ! Er is zoveel mogelijk met Word en Excel maar zijn halve studies om alle opties te doorgronden :sweat_smile:

1 like

Wat is de beste/lekkerste kaas voor risotto? Ik had eerst pecorino maar had ooit eerder een parmezaanse gebruikt en geen idee wat beter past.
Edit: en nu ik het toch over kazen heb; iemand hét recept voor kaasfondue? Risotto mag ook :stuck_out_tongue: (al weet ik daar al van dat het een risotto wordt met champignons).

Ik vind mascarpone eronder ook lekker, voor een romig effect. Maar erop altijd parmezaan of pecorino. Ligt een beetje aan het vlees/de groente die ik er in stop. Meer richting kip of groene groentes vind ik pecorino lekkerder en bij rood vlees en andere groentes vind ik parmezaan lekkerder.

1 like

Dit is mijn favoriete risotto :star_struck: Ik doe alleen altijd wel iets minder crème fraiche, anders overheerst dat naar mijn gevoel te erg.

3 likes

Port salut!

1 like

Misschien kan iemand me helpen. Ik heb een live email adres maar ook een gmail die k eigenlijk niet gebruik. Om redenen moet ik die gmail nu in de gaten houden dus heb ik m’n live gekoppeld aan m’n gmail app zodat ik daar al m’n mail op krijg. Dat werkt maar er is een irritatie. Ik krijg nu mijn live mail in de gmail app met melding. En dan een paar minuten later krijg ik die melding weer maar nu van gmail. Alsof ik die mail op m’n gmail heb gekregen. Maar dat is niet zo dus waarom twee meldingen. Heb niet ingesteld dat alle live mail naar gmail doorgestuurd moet worden.

@Sawadee Denk jij dat het door die koptelefoon komt? Ik heb echt een soort pony aan de zijkant van mijn hoofd. Het gaat niet om een paar sprietjes maar echt om hele plukken.

1 like

Wow! Ik heb dat ook en inderdaad, misschien komt dat wel daardoor :open_mouth: