Durf te vragen #2

Heb je genoeg ruimte tussen de natte kledingstukken? Ik hang het rek bij voorkeur niet helemaal vol maar laat telkens een lege spijl ertussen zodat er meer lucht langs komt en het sneller droogt. Iets anders dan de dingen die je al noemt kan ik ook niet echt bedenken. Soms duurt het ook gewoon wel lang, ligt ook aan de kledingstukken. Hoe lang is langzaam drogen?

Hmm, ja dat vind ik ook wel lang met deze temperaturen. En de wasmachine centrifugeert wel gewoon goed?

Ik denk dat het toch met de luchtvochtigheid te maken heeft.
Wij hebben ook veel vocht, maar alleen vochtvreters hielpen niet dus hebben we nu een ontvochtiger.
Zou alleen niet verklaren waarom het buiten niet goed droogt natuurlijk.

1 like

Ik heb tijdelijk ook een souterrain woning en niks helpt, alles is nu klam met deze temperaturen. Handdoeken na het douchen worden niet meer droog… Heb wel in de slaapkamer een luchtontvochtiger aan staan overdag, dat scheelt.

1 like

Iemand verstand van recht mbt reizen?
Ik had een steden trip geboekt met een bekend reisbureau beginnende met een T.
Maar door het brandstofprobleem gisteren op Schiphol is mijn vlucht geannuleerd op het laatst.
Dus we moesten naar huis.
Nu ben ik al vanaf gister bezig met bellen maar ik ben niet de enige natuurlijk. Ik heb ze nog niet bereikt.
Wat zijn mijn rechten?Krijg ik mijn geld terug of een gedeelte?

Als ze echt eng zijn zou ik ze negeren. Andere optie die volgens mij wel werkt (heb hier wel vaker over gepost) is vragen waarom ze iets doen. Dus gewoon: ‘Waarom doe je dat?’ Dat confronteer je ze met hun gedrag zonder meteen te gaan schelden en misschien komt het nog op een gesprek uit ook.

Maar tbh ik heb het idee dat sommige van deze types gewoon dik aan de coke zitten hoor. Ze kunnen echt agressief uit de hoek komen. Dus je moet een beetje inschatten wat wijsheid is.

Gebruik je wasverzachter? Maar haar droogt altijd sneller als er geen conditioner in zit, misschien werkt dit met kleding net zo? :stuck_out_tongue:

1 like

Wat is een fijne stappenteller app die niet te veel batterij verbruikt? Ik gebruikte pacer maar die trok mijn batterij op een gegeven moment best snel leeg.

Ik vind steps+ wel fijn! Ik merk niks aan de batterij en vind het leuk dat je een soort challenges met jezelf kan doen

1 like

Heeft iemand ervaring met het vergeten van een blikje fanta in de vriezer. Heb er een op mijn werk in de vriezer gelegd en vergeten op te drinken. Ik ben echt bang voor hoe ik het morgenochtend op kantoor ga aantreffen… :pensive:

Mijn blikje is een keer open geknald. Maar het is ook meerdere keren wel goed gegaan (maar die had ik er wel minder lang in).

Mag je een ventilator de hele nacht aan laten staan? Niet vanwege gezondheid maar omdat het in de stroom zit, eventueel brandgevaar?

Ik durf het niet

Ik doe dit altijd. Overdag staat hij ook de hele dag aan dus zie het verschil met de nacht niet

Tis niet goed gegaan :pensive:

Aaaawh, kan gebeuren. Succes met het opruimen! Wel lekker koel klusje… :slight_smile:

Omdat je ‘s nachts slaapt en als ‘t fout gaat misschien niet op tijd wakker wordt?

Hoe kan ik bepaalde apps beveiligen met een pin code op mijn telefoon? Ik heb een one plus 5t. Via google vind ik enkel apps die je kan downloaden om dit te doen maar ik meen me te herinneren dat dit via je telefoon zelf kan. Alleen kan ik het niet vinden.

Via Instellingen > schermvergrendeling en beveiliging > privéstand? Dan kun je volgens mij apps selecteren waar je extra beveiliging aan wilt hangen.

1 like

image

Dan stem ik op ijs in watermeloenvorm