Durf te vragen #2

Te laat, het zijn koekjes van holtkamp geworden :drooling_face: en door de hitte leek het alsof ze net uit de oven kwamen :thumbsup:

1 like

Kan helaas niks vinden over een privéstand. Heb overal gekeken bij schermvergrendeling maar lijk het niet te kunnen vinden.

Ik heb dit topje gekocht maar weet niet wat voor bh ik er onder kan dragen zonder dat je de bandjes heel erg ziet. De achterkant is ook best laag dus bij een gewone bh zie je dat ook nog eens. Hij schijnt ook een beetje door dus bhloos gaan is geen optie.

Ja daar dacht ik ook aan, maar denk dat ie daarvoor ook net teveel doorschijnt

Misschien zo’n clipje waarmee je een racerback kan maken? Je blijft ze dan wel alsnog zien maar misschien stoort het minder?

2 likes

@Blush en @Peyton
Welke ontvochtiger hebben jullie en raad je die aan? Het gaat bij ons om een ruimte op zolder, niet de slaapkamer (die heeft een raam en ruikt wel fris). Dat hok ruikt ontzettend “vochtig” en binnen 3 dagen was de vochtvreter vol dus dat wordt anders een duur geintje.

Die van mij is al oud, maar zal foto in spoiler zetten. In ieder geval letten op aantal m2 van de ruimte als je er een koopt!

Foto

Edit: werkt met een stekker en de bak water leeg ik om de 2/3 weken.

1 like

Wij hebben een enorm bakbeest omdat we ermee het heel appartement kunnen ontvochtigen. Anders hebben we snel schimmel. Wij haalden de eerste twee weken zeker 5 liter water per dag uit de lucht. :sweat_smile:

Wij hebben deze maar die is niet meer te koop zie ik. Maar over het merk ben ik zeer tevreden

Wat wil je er precies mee doen?

Als je die twee dingen over je borst in elkaar klikt, spant dat elastiek toch vanzelf?

Dat krijg je gewoon door hem strakker te trekken. Het is inderdaad een steunbandje.

Staat hier niks over in de “kleine letters” van je boeking? Vaak staat daar wel hoe en wat als de reis geannuleerd wordt om wat voor reden dan ook, of niet?
Balen zeg

Stel je gaat ergens in dienst per 1 juli. Je krijgt per 4 weken salaris betaald (dus 13 keer per jaar) wanneer krijg je dan voor het eerst uitbetaald? (wellicht dat dit per bedrijf verschilt maar wat is het meest gebruikelijk)? En loopt dit dan een maand achter, dus krijg je het salaris van juli pas in augustus?

Ik krijg als het goed is mijn geld terug.

Dit is laatst ook al gevraagd maar het hangt geloof ik van je contract af. Bij een contract met een vast aantal uur krijg je het in dezelfde maand als ik het goed heb. Bij een flex contract de maand erop, omdat het in de maand nog niet bekend is hoeveel uur je aan het einde van de maand gewerkt hebt.

Als jullie eten bestellen via deliveroo/uber/thuisbezorgd - buzzen jullie de bezorgers omhoog naar de verdieping waar je woont (en de deur van je woning is), of loop je zelf naar beneden naar de gemeenschappelijke voordeur?

Ik geef aan via de intercom: de bovenste verdieping aub (we hebben een lift) dus post en andere bezorgers lopen dan meestal naar boven.

Ik loop altijd naar beneden. Nooit over nagedacht dat ik ze ook naar boven kon laten lopen. Daar zou ik me denk ik ook erg ongemakkelijk bij voelen (tenzij ik een flinke fooi geef).

edit: Post haal ik ook altijd beneden, want de brievenbussen zitten ook beneden. Hoe meer ik erover nadenk, hoe vreemder ik het vind om iets naar boven te laten brengen (tenzij het gaat om bijvoorbeeld een wasmachine).

Ik liet toen ik op de 8e woonde iedereen naar boven komen. Bij veel bedrijven staat in de voorwaarden ook dat ze tot de voordeur komen. Dat vind ik niet beneden.

Nu krijg ik al de tweede keer op korte tijd een comment op Instagram van een bedrijf dat graag met me wil samenwerken. Vind ik heel leuk, maar ik heb maar 49 followers
 :face_with_monocle:

Is dit een serieus request, of maken ze gewoon reclame voor zichzelf?