Durf te vragen #2

Nee die reviews had ik gelezen inderdaad. Ah Paypal dat is wel een goed idee, heb je nog iets van garantie inderdaad. Bedankt!

Heeft iemand een aanrader voor een soepmaker? Ik zie door de bomen het bos niet meer :sweat_smile:

Zo’n spraytje van de opticien werkt idd als een tierelier, maar volgens mij is het niet goed om dat icm keukenpapier of wc papier te gebruiken. Dat is te ruw en kan krasjes op je glazen geven.

Kan ik op spotify zien hoeveel uur mijn eigen gemaakte playlist is?

Afspeellijst openen en naar rechts swipen dan staat er de datum van aanmaken en de afspeelduur

1 like

Thanks!! Wist dat ik het ergens had gezien.

Bij de action heb je van die doekjes in roze of blauw. Als je ze ziet, weet je wel welke ik bedoel. Die zijn daar ook ideaal voor!

1 like

Jemig 800,- is echt veel geld! Ik heb eens een studiekeuzetest gedaan via de hogeschool waar ik toen op zat. Kostte mij iets van 150,- dus ik denk dat die van jou uitgebreider zal zijn (mag ik hopen voor dat geld). Persoonlijk vond ik het tegenvallen. De uitslag was inderdaad wat ik zelf ook al had verwacht. Verder ook niet heel specifiek maar meer op branche/sector gericht. Dus ik kon zien dat ik bijvoorbeeld heel laag scoorde voor zorg en techniek, maar weer hoger voor educatie en economie. Dit werd niet verder gespecificeerd naar beroepen en/of studies. Ze gaan sowieso niet zeggen dat je ongeschikt bent om te studeren. Dat is niet echt aan hen om te bepalen. Maar misschien dat als er ook een stuk loopbaan coaching bij zit dat ze wel kijken naar nog andere mogelijkheden ipv studeren.

1 like

Heel goed! Zeker goed uitvragen wat je voor dat bedrag mag en kan verwachten van ze. Ik geloof dat ik de boekjes van die studiekeuzetest nog heb liggen. Al je wil kan ik daar morgen wel een foto van maken voor je? Misschien zit mijn uitslag er ook nog wel tussen.

1 like

Ik heb zoiets jaaaren geleden gedaan, was wel wat breder dan alleen studie. Ik had echt geen idee wat ik wilde na een mislukte studiekeuze en m’n baas raadde dat aan. Was wel best duur volgens mij ook,maar mijn ouders wilden dat toen voor me betalen. Heb daar toen geloof ik een hele dag gezeten en allerlei testen etc gedaan, ook intelligentie etc.

Kwamen idd wel een aantal suggesties uit qua studierichting en ze raadden me wel universiteit aan, maar weet niet meer precies wat (ik weet dat personeelsmanagement en psychologie erbij zaten maar volgens mij ook rechten ofzo). Kreeg zo’n hele brief ook met een soort rapport over mij/mijn persoonlijkheid. Weet vooral nog dat erin stond dat ik bij de beste studenten zou kunnen horen en dat ik dat niet geloofde, omdat ik op de middelbare vooral 6jes haalde en ik me niet echt slim voelde. Heb het jaren later nog eens terug gelezen en bleek best veel te kloppen van wat erin stond.

Maar wat ik er precies aan heb gehad… Goeie vraag. Het is meer dan 10 jaar geleden haha. Volgens mij heeft het me wel een duwtje gegeven om toch psychologie te gaan studeren terwijl ik eerder dacht dat dat voor mij te moeilijk zou zijn.

Oke vaag verhaal. Ik moet eigenlijk die brief weer eens opzoeken,kijken wat er nou echt instond :stuck_out_tongue:

2 likes

Ik ga ze morgen voor je op de foto zetten! Kan wel wat later op de dag zijn hoor!

Ik weet trouwens zeker dat er dingen zijn waar jij geschikt voor bent! Alleen erachter komen waar je interesses/kwaliteiten liggen kan soms echt mega lastig zijn. Zelf ook ervaring mee.

1 like

Ik ben op zoek naar suggesties voor een bekend liedje waarin iets met ‘voice’ of ‘communicatie’ of ‘iedereen heeft een talent’ gaat (dit omdat ik een bedrijfsband wil laten optreden op een bijeenkomst). Hebben jullie een idee voor een leuke hit? Sorry echt een heel vaag verzoek haha, maar wie weet denken jullie opeens aan een liedje!

whahaha, doe dit
2 likes

Een hele tijd terug kwam er een website voorbij waarop je spullen van de DM (Duitse winkel) kan bestellen. Het was een NL website met meiden die dan jouw bestelling in Duitsland gingen kopen dacht ik.

Weet iemand nog hoe die website heet? Ik kan het niet meer vinden helaas…

Zijn er specifieke dingen die je wil hebben? Ik ga over 2 weken en kan wel dingen voor je meenemen en opsturen.

1 like

Is er iemand met een android telefoon / huawei met tips hoe je video’s automatisch stabiliseert? Ben qua dat opzicht jaloers op de iphones van vriendinnen! Ik laad ze nu in google photo’s en stabiliseer ze dan, maar voor veel video’s is dat zoveel extra werk!

Wat een lief aanbod! Maar ik denk dat ik niet zo’n praktische bestelling heb dan, want ik wil zo graag een adventkalender van balea. Ik weet ook niet of die er dan over 2 weken al zijn!

Weet iemand of je een doktersverklaring nodig hebt om je annuleringsverzekering aan te spreken? Ik zou vanaf morgen tot en met zondag in een park aan de kust zitten met mijn gezin ( in verband met de dam tot Damloop) maar mijn kind is nu vrij ziek ( koorts, middenoorontsteking) dus de huisarts raadde af om weg te gaan. Ik ga alsnog zelf wel zondag die kant op, maar we gaan dus iig niet meer een paar dagen overnachten daar…
Ik wil nu dus annuleren, maar kan ik dit dan voor ons hele gezin ( 3 pers) verhalen bij de verzekering?? In de polisvoorwaarden staat ‘ ernstig ziek’, gelukkig is dat niet het geval, maar baal wel van de overmacht.

De beste panty’s (ook met motiefjes) die ik ooit heb gekocht waren bij de TKMaxx… Ik weet niet meer precies het merk daarvan, maar ze hebben daar panty’s goedkoop die normaal best heel duur zijn (en ook beter in mijn beleving).

Ik heb binnenkort een feestje met het thema beroemdheden en ik moet verkleed! Hebben jullie nog leuke ideeën of tips voor een goed kostuum? Ik ga samen met mijn vriend, het is leuk als we als duo kunnen, maar apart is ook prima!