Ga als Britney en Justin in hun ‘Denim periode’!
Super lief aanbod! Maar ik wil graag een adventkalender van balea, dus ik denk dat dat niet zo praktisch is voor jou om dan weer te verzenden…
Is er hier iemand goed met APA? Ik moet een CAO artikel opnemen in m’n scriptie maar heb echt geen idee hoe ik die in m’n bronnenlijst moet opnemen. Ook met scribbr kom ik er niet echt uit.
Deze site heb je zeker al gebruikt he? Is mijn holy grail
Nou, wellicht iemand die er ervaring mee had, maar het is al geregeld. Het was dus niet nodig tot een bepaald bedrag. Dus het spijt mij voor mijn vraag in het ‘durf te vragen topic’.
Hopelijk slaap je vannacht beter
Haha ik verbaas me sowieso vaak wel over vragen die mensen op het forum stellen die je óf in 1 sec kunt googelen óf niemand van het forum gaat weten omdat het heel specifiek gaat over iets met een rechtszaak of verzekeringen ofzo (maar misschien moet dit in het forumergernissen haha)
Ook bedankt namens mij! Ben dit as we speak ook aan het maken
Hoe werkt het als je naar een nieuwe apotheek wil?
Kan ik daar gewoon heen met m’n recept of moet je je ergens in laten schrijven ofzo?
Volgens mij moet je je daar inschrijven, dan vragen zij al jouw gegevens op bij je huidige/oude apotheek en dan kun je pas medicijnen halen.
Wil je alleen een nieuwe apotheek of ook een nieuwe huisarts?
Ik heb al een nieuwe huisarts! In m’n nieuwe woonplaats. Maar vroeg me dus af hoe je je apotheek ‘omzet’
Ik zou even bellen naar de nieuwe apotheek om te vragen hoe het daar gaat. Ik kon met mijn recept van de nieuwe huisarts direct bij de nieuwe apotheek terecht, ik heb me dus niet los moeten inschrijven. Maar misschien dat de huisarts dit al voor me had geregeld.
Mijn huisarts heeft dat voor me geregeld! Hij vroeg of ik al een apotheek had en toen zei ik nee en toen heeft hij me ingeschreven bij de apotheek daar in de buurt. Is vanaf mijn huis wel 15 min fietsen maar vanaf school 5 min en ze hebben selfservice en zijn wel lief, dus prima
Heeft hier iemand verstand van externe harde schijven die ik even wat mag vragen?
Ligt eraan wat je wil weten haha
Ik stuur je even een PB!
Ik heb schoenen besteld met echt belachelijk gladde zolen. Kan de schoenmaker daar iets onder zetten zodat ze stroever worden en je niet bij elke stap uit moet kijken? Ik zie wel dat er van die ‘stickers’ bestaan om eronder te plakken.
Als het leer is kun je ze zelf met ruw schuurpapier een klein beetje opschuren, dat helpt vaak al heel veel. En anders inderdaad even bij een schoenmaker langs, die kan dat sowieso ook.
Het is mega plastic haha
Iemand deelde ooit (ik denk in het vegan topic) een hele mooie en kleurrijke plaat/illustratie met iets van “friends not food”. Ik heb gegoogled en geprobeerd de topics te doorzoeken maar ik kan 'm niet vinden, misschien dat de originele poster dit leest en mij de link door kan sturen? Het ging geloof ik ook om posters ervan