Oh dat werkt bij mij helaas niet, probeer het al sinds de update te fixen
Bij mij is het de ene keer wel en de andere keer niet, heel vaag.
Ja dit heb ik ook! Misschien toch een bug. Wordt hopelijk nog opgelost dan.
Ik heb door omstandigheden mijn studentenreisproduct perongeluk stopgezet (lang verhaal) en weer opnieuw aangevraagd. Nu heb ik het dus bij zoân automaat opgehaald, alleen gaat het pas vanaf 1 oktober in. Terwijl ik er eigenlijk nu al recht op heb. Zou het mogelijk zijn dat ze bij duo deze datum naar voren kunnen schuiven? Ik kan natuurlijk wel bellen, maar voor het zelfde geld weet een van jullie het antwoord al (en ik heb belangst).
Ik heb dit ook een keer per ongeluk stop gezet en toen in paniek duo gebeld, die hebben er toen voor gezorgd dat ik t opnieuw kon ophalen en als ik het me goed herinner kon ik er meteen na ophalen weer gebruik van maken, dus zou zeker bellen!
Dat ophalen heb ik al gedaan, hij werkt nog niet met het tijdelijke studentenreisproduct kon ik er inderdaad wel echt meteen gebruik van maken. Maar dan ga ik toch maar morgen bellen, als het bij jou lukte zullen ze misschien ook wel iets voor mij kunnen regelen. Bedankt voor je reactie!
Ik vond de artikelen op deze site wel heel fijn lezen!
Als het ongewenst is: seksuele intimidatie
Weet iemand hoe dat âthemaâ heet voor âdie outfit die je in de kast hebt hangen maar waarvoor je nooit een gelegenheid hebt om hem te dragenâ?
Zoiets is weleens heb ik hier weleens voorbij zien komen maar ik kan geen beknoptere uitleg/titel bedenken dan dit haha
Even googelen en je vindt het meteen? Bij Dr. Martens zelf.
Weet er iemand nog meer leuke spelletjes op internet zoals geoguesser of dat landenspel waar @Zemraluani zo sick in is?
Ik wil mijn afval gaan scheiden, maar in mijn gebouw staan alleen containers voor plastic, papier en restafval. Hoort gft afval dan in de restafval container?
Ik gooi groen in de restafval container. Had mijn gemeente erover gemaild of er ook nog een groenafvalcontainer komt, maar tot op heden niet. Moet het toch ergens kwijt. Zijn hier verder wel alle containers namelijk behalve groen
Je kan dat ook composteren, in sommige steden delen mensen van die insectenhotels of composthopen. Daar kan je ook eens naar kijken!
Heb je daar ervaring mee in Tilburg? Daar woon(de) je toch?
Nee maar wel in Amsterdam! Er stond gewoon zoân grote, ja, soort, bijenkorf? En die zat op slot zodat mensen er niet achteloos alles in konden gooien. Je kon je aanmelden en dan kreeg je de code van de sleutel. Ik heb na Amsterdam niet meer in Tilburg gewoond, maar daar hebben we een groene bak. Als je googelt op wormenhotel of wormenbak dan vind je wel wat. Je zou het ook af kunnen geven bij een stadstuin, maar ik snap dat dat super veel werk is.
Ik heb dit al gegoogeld maar kwam er niet uit Forummers met safari: hebben jullie ook dat als je op de adresbalk klikt, dat er âfavorietenâ en âveelbezochtâ sites staan? Ik had altijd 4 keurige rijtjes met kleine thumbnails. Kon op alles in 1 x klikken. Maar opeens zijn die thumbnails heel groot en moet ik scrollen bv om naar het forum te gaan, omdat het niet past. En nee, ik heb niet méér sites er staan dan voorheen.
Dit is zo vaag haha sorry
Nee ik snap je!! Maar ik heb het probleem niet
Oke ik heb geen idee of iemand dit weet, maar wie weet. Ik zit in een sportteam en we hebben 4 bedrijven gevonden die ons team willen sponsoren (500 euro per sponsor). Wij kunnen dan een trainingspak kopen en hun logo komt dan op het trainingspak.
We hebben dit zelf geregeld en de sportclub zelf heeft er dus niets mee te maken (die hebben eigen sponsors voor de club als geheel). Maar nu komt het probleem: de bedrijven willen allemaal een factuur van 500 euro waarop staat dat dit een sponsordeal betreft zodat ze dit kunnen opvoeren bij de Belastingdienst. Maar wij regelen het zelf (dus bestellen van de trainingspakken en de bedrukking) en kunnen als particulier natuurlijk geen factuur uitschrijven aan die bedrijven. Het doorsturen van de factuur van de bestelling van de trainingspakken kan ook niet want daar staat ten eerste niet op dat het om een sponsordeal gaat en ten tweede gaat het om 500 euro per sponsor en is de factuur niet op te delen want het is gewoon 1 bedrag. Dus nu heb ik geen idee hoe ik dit kan regelen.
Heeft iemand dit wel eens geregeld of zelf een bedrijf en wel eens een team gesponsord?
iemand dĂ© tip voor een geschikte cabin trolleyÂż mân vorige is echt total loss