Kan de club niet gewoon facturen maken voor de sponsoren? In principe zijn jullie als team gewoon onderdeel van de club en sponsoren de bedrijven gewoon een heel specifiek deel van die vereniging (namelijk alleen jullie team). Dat de vereniging daarnaast nog algemene sponsoren heeft die voor de gehele club geld geven staat daar los van, dat hoeft elkaar niet in de weg te zitten. Ik zou even met de penningmeester van je club gaan praten.
Je mag geen factuur sturen maar wel een kwitantie en die is voor de boekhouding van bedrijven ook goed
Oh ja goed idee. Daar had ik nog niet aan gedacht. Thanks!
Hier had ik nog nooit van gehoord haha, heel chill thanks dat klinkt dan ook wel als een optie.
Zij boeken het dan in als 0% btw. Maar je moet maar even vragen of ze dat willen hoor!
Want waarom zouden ze dat eventueel niet willen? Sorry probeer het wel uit te zoeken maar ik begrijp dit stukje nog niet helemaal.
I love de Eastpak Tranverz S. Past heel veel in, heeft meerdere vakken en rekt lekker mee (ook handig als je aan de gate toch nog je handtas op moet bergen, want dan kan je hem gewoon tussen de lagen proppen (ervaring mee ).
Wat is op Happn het verschil tussen vandaag actief en enkele uren geleden actief? En als je actief bent, ben je dat al als je de app opent of pas als je iets aanklikt?
Dat mag ook niet. Je kunt hier zelfs rente over aanvragen: https://www.juridischloket.nl/werk-en-inkomen/arbeidsvoorwaarden/werkgever-betaalt-loon-niet/
ZIjn vegan dr martens niet gewoon gemaakt van plastic? Zoals de goedkopere schoenen bij de scapino etc.?
Ik ben opzoek naar deze vaas omdat ik die van mn moeder (samen met een andere lievelingsvaas) per ongeluk kapot heb laten vallen. Hou Mp al lang in de gaten maar helaas. Iemand hier die deze vaas toentertijd heeft gekocht en er nu vanaf wilt❤️?
Joey van der Velden?
Ooooh haha! Hij lijkt ook op Jamie van Di-rect trouwens
hahaha het songfestival is overal
Daniel Boissevain?
Ja
Waarschijnlijk wel ja, ze zijn iig niet open over wat voor materiaal ze gebruiken, dus dan denk ik al snel dat het waarschijnlijk niet heel duurzaam zal zijn…
Hoe streng is Transavia met hand bagage?
Ja welke is het nou??