Vanaf welk vliegveld vlieg je? Eindhoven AirPort is strenger dan Schiphol bijv. In alle gevallen dat ik heb gevlogen lag het meer aan het personeel bij de gate, dan aan de maatschappij zelf.
Streng ik moest persee mn zak chips in mn tas doen. Im snackie from the block and im still mad aboutt it
Laatste staat er dus Frederik Brom? Dacht ik!
Vanaf Schiphol met alleen handbagage. Normaal altijd met ruim bagage en dan prop ik alles erin en klaar. Nu moet ik ineens nadenken over wat mag enz.
Mijn tinderaccount is door tinder verwijderd. Ik zou niet weten wat ik verkeerd gedaan/gezegd heb? Heeft iemand dit ook meegemaakt?
Ja ik, krijg hem ook niet meer terug
Ik kan wel wat op mn Linkedin plaatsen als je wil, heb heeel veel connecties die in de zorg werken
Ik heb een hele grote doos geretourd ooit en ging allemaal goed! Wel via paypal betaald
Ik heb daar al vaak geretourneerd en dat is altijd goed gegaan. Alleen soms dat het een paar dagen langer duurt als het druk is omdat ze net korting hebben gehad.
Als je dat zou willen heel graag. Super tof!
Pm me even je exacte vraag/opdracht!
Ik heb daar ook nog nooit problemen gehad. Bij mân eerste bestelling zat een jurkje waar een naad los zat en dus niet draagbaar was, toen ik dat aangaf mocht ik hem gewoon houden en kreeg ik het geld terug gestort. Dus prima service wat mij betreft!
Ik kan niks sturen want je profiel is afgeschermd, kun jij mij een berichtje doen?
Moet je even naar je inbox gaan en dan een nieuw bericht aanmaken en dan kan je mij gewoon zoeken!
De bezorging is wel recent overgegaan van PostNL naar DHL. Dus ik weet niet of je daar verschil in gaat merken.
Grrr nou ik wel. Na een keer âproberenâ heeft DHL mân schoenen direct retour gestuurd en kon ASOS ze niet gewoon opnieuw opsturen zonder dat ik een nieuwe order plaatste en mn maat was uitverkocht
Op die aA drukken en dan 100%?
Daar staat ie al op helaasâŠ
Dat heb ik gedaan en na een half uur keek ik nog eens en toen was het forum heel groot haha. Blijkbaar heeft het zich vanzelf weer hersteld!