Durf te vragen #2

Als je niet storen op je telefoon aan hebt staan en iemand belt, krijg je dan wel een melding dat iemand gebeld heeft?

Nee ik geloof van niet! Ik had dit een tijdje per ongeluk aan staan en toen zeiden mensen vaak ‘ja maar ik had je gebeld!’ en dan had ik geen idee haha

1 like

Op iPhone wel

1 like

Thanks meiden. Dan moet degene de melding hebben gezien en me nu negeren :’) Of echt nog slapen, is mogelijk maar lijkt me sterk om 13u.

1 like

Blijkbaar zelfs dit na een paar minuten:

(Heb nog maar net iOS 13) Gelijk ook die Siri instelling maar uitzetten.

1 like

‘bel terug’ is een suggestie waar ik wel zonder Siri. Geen haar op m’n hoofd.

1 like

Is hier iemand met Google home waar NOS nieuws het opeens ook niet meer op doet? Hij blijft het nieuws herhalen van vorige week woensdag.

Ik heb mijn Google home het NOS nieuws gevraagd en die geeft mij ook het nieuws van afgelopen woensdag.

1 like

Het ligt dus niet alleen aan de mijne. Hopelijk lossen ze dat snel op.

Jaa inderdaad, hier heb je niet veel aan. Toen ik gewoon om het nieuws vroeg, kreeg ik wel actueel nieuws van ANP.

Ja ik heb zo’n ritueel dat als ik goedemorgen Google zeg ze mij de tijd, weerbericht en NOS en BBC nieuws geeft. Maar zo is het niet te doen om met mijn ochtendhumeur elke keer het zelfde stukje nieuws te horen haha.

2 likes

Oh nee daar zou ik ook gek van worden hahaha

1 like

Bij mij zegt Google dat het van vorige week woensdag is maar het is vervolgens wel het juiste nieuwsbericht van de huidige ochtend

Ik ben op zoek naar een kinderliedjes waarvan ik een heel stuk uit mijn hoofd weet, maar ik kan hem nergens vinden en weet niet meer wie het zong of hoe het heette. Iemand anders die dit kan herinneren toevallig?:

Doei dag de mazzel ik kan echt niet tegen bloed
En dieren opereren ik word bij voorbaat al niet goed
Ik moet er niet aan denken, straaljagerpiloot
Het zal wel goed verdienen maar piloot dat wordt mijn dood
Ik doe wat ik zelf wil, ik ben nog zo jong, en het kan me ook verder niet schelen
Dus val me niet lastig met moeilijke vragen
En als je me zoekt… ik ben aan het spelen

Pfff, vind jouw idee juist leuk.

Jack en Sally (Nightmare Before Christmas), Victor en Emily (Corpse Bride)?

1 like

Ik zoek een hotelkamer in Nederland met jacuzzi/groot bubbelbad. Liefst Max €150,-. Iemand adviezen?

Ik wist dat dit eens eerder gevraagd is dus heb even voor je gespeurd:

1 like

Oh wow, je bent geweldig.
Was ik zelf helemaal vergeten. Thanks!

Heeft iemand ervaring met zo’n draadloze bluetooth speaker als hieronder? Ik zoek voor mijn werk een leuk relatiegeschenk voor onder de 10 euro, maar dan moet er wel fatsoenlijk geluid uit komen.

Plaswijck is een okee buurt. Veel eensgezinswoningen. Het zit er een beetje tussen in, het is geen slechte buurt, maar ook geen super spetterende wijk. Ik weet niet aan wat voor punten je denkt? Korte akkeren en Kort Haarlem zijn echt wel slechter…