Ik krijg steeds te horen dat er geen nieuwe updates zijn, maar hier is he t nieuws van vorige week woensdag, en dan krijg ik alsnog het nieuwe nieuws. Ik denk dat het probleem bij nos ligt
Ik heb hier verleden week mij helemaal kapot naar gezocht haha, maar omdat ik op redelijk korte termijn zocht, zat vrijwel alles al vol. Op hotelspecials kun je zoeken op hotelkamers met bubbelbaden, is een speciaal thema oid. Staan wel een aantal leuke hotels tussen! Via de app van booking kun je overigens ook filteren op kamers met een jacuzzi (via de website volgens mij niet).
Het is geen studentenstad en niet een vreselijk boeiend centrum. Ik denk dat dat al een hoop scheelt in prijs…
Ook heeft Gouda lang slecht bekend gestaan. Ze zijn het nu wel erg aan het opknappen.
Bloemendaal vind ik een prima buurt. Ik heb daar op school gezeten en dat was prima. Veel scholieren, gezinnen en een wat ‘jongere’ buurt. Leuk winkelcentrum ook daar.
(Die autobranden waren geloof ik door heel Gouda… maar heb ik niet erg gevolgd omdat ik zelf verhuisd ben)
Ik heb iets dergelijks van een jaar of 6 geleden uit Turkije (er staat een Beats-logo op, maar hij was toen denk ik €15), daar komt prima geluid uit voor in het park of op je bootje, maar je moet niet verwachten dat het je ‘main’ box in huis kan zijn.
ik ben opzoek naar een nieuwe auto maar heb dus even geeeeeen idee wat nu een goede optie is;
- ik rijd +/- tussen de 40.000 en 50.000 op jaar basis
- 2ehands/private lease (kan dat laatste uberhaupt met zoveel km?) (lease heeft niet mijn voorkeur omdat: is niet van jezelf, bkr registratie?)
- we willen een grotere en zuinigere auto (ik rijd nu een Ford Ka titanium) met het oog op de toekomst
- vriend heeft het ook gehad over een youngtimer (mag ik mee rijden als hij op zijn bedrijf staat geregistreerd/belastingtechnisch voordelig?)
dusss iemand met verstand van auto’s/leasecontracten
Wat is de makkelijkste manier om foto’s en video’s van op mijn iphone 8plus op mijn macbook air te krijgen?
Mijn man kan met zijn iphone airdrop doen naar mijn macbook, maar met mijn eigen iphone lukt dit niet?
(ik wil de foto’s nadien overzetten naar een harde schijf, was al begonnen met alles handmatig te downloaden vanuit icloud maar dit is echt geen doen)
Is er iemand hier die een traineeship bij de EU heeft gedaan en ik een paar vragen zou kunnen stellen?
Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar ik denk dat private lease niet interessant voor je is! Ik rijd zo’n 30 duizend kilometer per jaar en de meest simpele auto’s worden daardoor heel duur. Die optie is voor mij in ieder geval afgevallen. Verder schijnen Aziatische auto’s tegenwoordig het meest betrouwbaar te zijn, denk aan Toyota, Mitubishi en Suzuki. Misschien dat daar een mooi model voor je tussen zit? Een familielid van mij is erg tevreden over de Mitsubishi Outlander, die is als hybride verkrijgbaar en het is ook een ruime auto!
Inderdaad sowieso geen lease! Met die kilometrage niet voordelig. Over op naam van het bedrijf van je vriend zetten weet ik niks. Ik rijd ook betrekkelijk veel km en heb nu een ford fiesta, dat formaat is wel fijn en goede wegligging etc! Die kun je ook wel als youngtimer vinden denk ik.
Hierboven wordt de Outlander genoemd, die heeft wel maar een korte elektrische radius (50-70 km) en zuipt daarna benzine in de zin van 1 op 12 oid, dus dat zou ik niet doen.
Private lease zou ik niet doen, bij meer dan 20000km worden de kosten ineens een stuk hoger.
Op het bedrijf van je vriend kan inderdaad maar dan zul je bijtelling moeten betalen. Bij een youngtimer is die bijtelling 35% maar deze wordt wel over de dagwaarde van de auto berekend. Dat kan dus zeker rendabel zijn.
Houdt er wel rekening mee dat een oudere auto meer onderhoud nodig kan hebben.
Sowieso ook geen diesel nemen, dat is misschien wel iets goedkoper met tanken en maar heeft verder weinig voordelen meer. Plus dat je in veel steden niet eens meer meer met een youngtimer-diesel mag rijden en je straks dieseltoeslag moet gaan betalen.
Van auto’s zelf heb ik niet veel verstand, haha.
Ik niet maar een vriend van me wel, als je vragen hebt kan ik ze wel aan hem stellen als je wil?
Misschien niet helemaal het juiste topic hiervoor, maar heb enorm spijt dat ik geen tickets voor Lana Del Rey heb gekocht (omdat ik anders alleen zou gaan; niemand vindt haar leuk in mijn omgeving). Nu heb ik hetzelfde dilemma met Simple Minds. Is het heel gek om in je eentje naar een concert te gaan?
Ik ben begin dit jaar voor het eerst alleen naar een concert geweest en had van tevoren zo m’n twijfels maar het was echt ontzettend fijn! Lekker een plekje zoeken zonder met iemand anders rekening te houden en gewoon fijn in je eentje opgaan in de muziek. Het is dat ik steeds naar dingen wil waar m’n vriend ook graag heen wil, anders was ik allang nog een keer alleen gegaan. Ik zou zeggen gewoon doen dus
Dat klinkt nog best chill! Je gaat er inderdaad toch naar toe voor de muziek, niet om gespot te worden oid. Had even goede moed nodig haha, thanks!
Veel plezier!
Ik zie op Instagram stories dit heel vaak voorbij komen,die tekst dus met daarachter zo’n balkje.Maar hoe krijg je dat voor elkaar? Ik kan volgens mij alleen zelf lijntjes eroverheen ‘tekenen’ maar dat is nooit zo mooi natuurlijk.Voel me nu een beetje een Insta-noob dat ik het niet kan vinden
Screenshot even als voorbeeld.
Bedoel je dit?
Typen en daarna op dat icoontje klikken en dan kun je een kleur uitkiezen. Kan ook met een paar van de andere lettertypes.
Weet iemand hier of ondergewicht van invloed is op je cholesterol? Of wat in het verhaal hieronder de prioriteit heeft…
Mijn moeder is nogal bang voor een hoge cholesterolwaarde ze probeert daar erg op te letten in haar eten. Maar ze had eerder ook een eiwittekort, dus zit ze nu meer aan de kwark en vleesvervangers. Ze is altijd aan de magere kant geweest en heeft nog maar weinig spierweefsel. Maar nu i.vm. een scheiding is ze ook behoorlijk afgevallen. Ik probeer haar dus steeds meer vollere producten aan te smeren maar dat wil ze niet omdat ze bang is voor een verhoogde cholesterolwaarde…Ze is nogal zorgmijdend dus een bezoekje aan de diëtist krijg ik er ook zomaar niet doorheen.
Maar waar ligt dan nu de prioriteit? Volgens mij slikt ze ook al een cholesterolverlager. Ik maak me wel wat zorgen…
Bij mij op het werk werd vorig jaar een kerstmarkt gehouden waarbij je door middel van een aantal muntjes zelf wat kado’s kon uitkiezen. Ik heb toen o.a. zo’n zelfde bluetooth speakertje gekozen. Ik had zelf al een gaar Aziatisch bluetooth speakertje en dit kleine speakertje was qua geluidsniveau en qua geluid wel wat beter. Met name het volume kon harder en dat vind ik wel chill. Vergeleken met een kwalitatief goede speaker is het vast niet zoveel, maar daar is de prijs ook naar denk ik… Ik kan hem prima in huis gebruiken, op kantoor zou het ook kunnen. In de mijne zit alleen ook zo’n lampje wat telkens van kleur verandert en dat kan niet uit, dus voor op het werk wel wat afleidend…
Helemaal niet gek! Ik doe dit regelmatig en vind het heerlijk! Ik kom toch voor de muziek en dan kan ik helemaal zelf bepalen hoe vroeg ik ga, waar ik ga staan, lekker dansen/meezingen, etc. en vaak kom je toch wel in gesprek met de mensen naast je, dus voel ik nooit zo alleen!