Ik zou dit navragen bij mijn eigen huisarts en eventueel mijn zorgen uitspreken bij de huisarts van moeder. Ik heb geen verstand van cholosterol maar vind het wel zorgelijk. Je moeder lijkt wat door te slaan, weinig spierweefsel en afvallen kunnen weer hele andere problemen veroorzaken. Ik snap dat je je zorgen maakt, lastige situatie!
Zo is het gisteren gelukt!!
Ik merk wel als ik de foto’s naar mijn externe harde schijf exporteer er voor elke datum een aparte map wordt aangemaakt. Valt daar nog iets aan te doen?
Ik. begrijp. niet. hoe. je. deze. interpunctie. moet. interpreteren.
En ook
niet
wat
dit
betekent
Ben je dan aan het hyperventileren of wat? Moet je eerst 5 minuten nadenken voor je hebt bedacht welk woord je hierna ook alweer moet zeggen? Kan iemand me dit uitleggen?
Hier word ik blij van haha. Thanks
Haha ik weet niet hoe je die handjes hoort te zien maar ik zie ze als applaus, sarcastisch applaus “nou nou goed hoor”
Ja dat laatste.
Maar waarom klappen dan? Ik begrijp het echt niet. Kun je dit ook uitspreken in het echt of is het alleen een digitaal ding? (Spreek je het dan uit met heel veel pauzes?)
Oooh op die manier
Ja ik vind dit ook sarcastisch overkomen maar mn date gebruikt dit dus duidelijk in serieuze vorm. Ken ook niemand die die emoji gebruikt verder. Ik denk soms dat ie die gebruikt omdat ie in het dagelijks leven veel klapt? En over emoji gesproken een vriendin van mij gebruikt deze
ook op een heel andere manier, ik vind dat echt zo’n 'hehe ik heb een smerig plannetje in mn hoofd" of “oee jaaa wat geil” foute emoji. Vind het echt vreemd in welke vormen zij die allemaal gebruikt.
Jaaa precies zo las ik ‘m ook altijd. Dus bijv als je een fervent beutyblogtopic of youtubetopic lezer bent zou je kunnen zeggen tegen een vlogger: ga eens
aan
het
werk
Volgens mij gaat het meer om ‘woke’ statements waar mensen niet meer omheen kunnen
Zwarte piet
is
racisme
https://www.myfonts.com/WhatTheFont Zegt Verdana (bold) als eerste resultaat (en Tahoma als tweede haha ze lijken wel erg op elkaar sowieso)
HELD! Dit is echt een probleem van jaren dat nu opgelost wordt
Ja dit bedoelde ik! Hoe simpel kan het soms zijn haha.Dankjewel!
Als je je de kleur een paar seconden ingedrukt houdt, kun je nog uit zo’n heel kleurenveld kiezen voor de achtergrondkleur!
Ik ben op zoek naar een vogel. Ik zie de vogels de laatste tijd vaak en ik wil weten wat voor soort het is, maar m’n Google skills zijn niet zo goed. Het is een kleinere vogel, hij vliegt niet maar loopt snel. Hij is bruin/donkerbruin met een oranje/rode snavel. Hij is dus klein maar niet zo klein als een musje bijvoorbeeld maar wel kleiner dan een eend. Hij chillt ook altijd bij de sloot met eenden en ganzen. Oké hele slechte omschrijving dit Weet iemand wat voor soort ik bedoel?
Ja! Dank u!
Ja ik heb hem! Wat zou je willen weten?
Even checken of je je AirDrop instellingen open hebt staan op je telefoon. Het kan zijn dat 'ie uitgeschakeld staat!
Het papier is mooi dik en het drukt ook niet door! De kaft is bij mij zeker nog mooi, maar ik heb de versie met datum (2019/2020) dus ik heb hem pas een maand in gebruik. Het is zo’n matte kaft en daardoor zie je er wel van die lichte krasjes op. Maar ik denk dat hij ook mooi blijft! Je hebt veel ruimte om te schrijven en ik vind hem ook prettig ingedeeld. Ben er zeker blij mee!